خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

راهنمای خرید کرم پودر

راهنمای خرید کرم پودر
لوازم شخصی برقی

بهترین راهنمای خرید کرم پودر

خرید یک کرم پودر خوب می‌تواند کار سختی باشد. با وجود برندها و انواع مختلف کرم پودر موجود در بازار، تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است ممکن است اندکی دشوار به نظر برسد. یکی از انواع کرم پودر که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی هم دارد، کرم پودر فارماسی 50 میل است. در این مقاله نکاتی بیان شده است که به شما کمک می‌کند بهترین کرم پودر را برای خود خریداری کنید.

مهمترین فاکتور های خرید کرم پودر

  1. نوع کرم پودر را تعیین کنید
  2. تشخیص دادن نوع پوست
  3. تعیین رنگ زمینه پوست یا آندِرتون
  4. انتخاب کردن نمای نهایی کرم پودر
  5. به بافت کرم پودر دقت کنید
  6. مشورت کردن با مشاوران آرایشی
  7. از تستر کرم پودر کمک بگیرید
  8. دقت کردن به برند کرم پودرها
  9. کرم پودرهایی با قیمت مناسب
  10. کرم پودرهای میان رده
  11. کرم پودرها معروف و پرچم بالا

انتخاب کرم پودر مناسب پوست

هنگام انتخاب کرم پودر، مهم است محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نوع پوست شما باشد. کرم پودر یک راه عالی برای تنظیم آرایش و دادن ظاهری صاف و مات به پوست شما است. اما همه کرم پودرها یکسان ساخته نمی‌شوند و انتخاب نامناسب می‌تواند به ظاهر نامطلوب منجر شود. برای اطمینان از دریافت بهترین نتایج، در ادامه راهنمای نحوه انتخاب کرم پودر مناسب برای نوع پوست بیان شده است:

کرم پودر مناسب پوست های چرب

برای کسانی که پوست چرب دارند، به دنبال کرم پودر بدون چربی و غیر کومدون زا* باشید. این نوع محصولات به جذب چربی اضافی بدون مسدود شدن منافذ یا ایجاد جوش کمک می‌کنند. کرم پودر شیگلم مدل SAND حجم 30 میل، یک گزینه عالی برای افرادی است که پوست چرب دارند. این محصول فوق العاده سبک بوده و روی صورت احساس سنگینی ایجاد نمی کند و به دلیل بافت فوق العاده ای که دارد، پوششی صاف و یکدست روی صورت ایجاد می‌کند.

کرم پودر مناسب پوست های خشک

اگر پوست شما خشک است، به دنبال کرم پودری باشید که آبرسان و حاوی مواد مغذی باشد. این مواد به هیدراته نگه داشتن پوست شما کمک می‌کنند و در عین حال پوشش مناسبی را روی پوست ایجاد می کنند. یکی از بهترین انتخاب های میتواند کرم پودر آبرسان شیگلم باشد علاوه بر این، از فرمول‌های حاوی الکل خودداری کنید زیرا این امر می تواند باعث خشکی بیشتر پوست شود.

کرم پودر مناسب پوست های مختلط

کسانی که پوست مختلط دارند باید به دنبال کرم پودری باشند که پوششی سبک و در عین حال کنترل درخشندگی در مناطق مستعد تولید چربی اضافی داشته باشد. از جمله بهتری این موارد میتوان به کرم پودر بادوام و مات شیگلم اشار کرد ، به دنبال فرمول‌هایی با ذرات پخش کننده نور باشید که عیوب را محو می کنند و در عین حال اجازه می دهند درخشش طبیعی شما نمایان شود. علاوه بر این، محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی ترکیبات آبرسانی مانند گلیسیرین هستند که به حفظ تعادل پوست در طول روز کمک می‌کند.

کرم پودر مناسب پوست های حساس

 کسانی که پوست حساسی دارند باید کرم پودرهایی را انتخاب کنند که عاری از عطر و رنگ هستند، زیرا اغلب می‌توانند پوست‌های ظریف را تحریک کنند. به دنبال فرمول‌هایی با ترکیبات تسکین دهنده مانند آلوئه ورا یا بابونه باشید که به آرام کردن التهاب کمک می‌کند و در عین حال پوشش دهی خوبی دارند.

کرم پودر مناسب پوست های حساس

اين نوع پوست ، بهترين و ايده آل ترين نوع پوست است. اين پوست معمولا چربي متعادلي دارد و همواره سالم و شاداب است. افراد داراي پوست نرمال ، محدوديتي در انتخاب نوع کرم پودر ندارند و از هر کرم پودري مي توانند استفاده کنند.

معرفی بهترین برند ها کرم پودر

برای پیدا کردن مناسب ترین و بهترین کرم پودر، باید تحقیقات لازم را از طریق جستجو در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی انجام دهید و با برندهای مختلف آشنا شوید. در این مقاله تعدادی از برندهای محبوب کرم پودر را به شما معرفی می کنیم.

کرم پودر فارماسی

کرم ‌‌پودر فارماسی به عنوان مناسب‌ترین و بهترین کرم ‌پودر برای پوست‌های چرب و مختلط شناخته شده است. پوشش‌دهنده صورت فارماسی ترکیباتی بسیار سبک از جمله کلسیم، منیزیم، زینک و مس دارد.

برای بانوانی که به درصد پوشانندگی و کاور پوست اهمیت بیشتری می دهند، کرم پودر مات فارماسی در اولویت دوم قرار می گیرد. این کرم پودر از نوع کاور لایت یا سطح پوشانندگی متوسط است. از طرفی این کرم کاملا مات است و بدون براق کردن پوست بالاترین کاور را ایجاد می کند. همچنین ماندگاری بالا دارد و ضد تعریق است.

کرم پودر لورآل

لورآل یکی از بهترین برند‌های فرانسوی لوازم آرایش است. این کرم پودر که از بهترین محصولات برند لورآل است، spf 18 دارد و باعث محافظت پوست در برابر اثرات مضر آفتاب می‌شود. این کرم‌پودر فرانسوی دارای ترکیبات سبک با ماندگاری 24 ساعت و پوشش حداکثر است.

مزایای کرم پودر لورآل چیست؟

  • مقاومت در برابر رطوبت هوا
  • تنظیم میزان چربی و خشکی پوست
  • قابلیت کاور به صورت فول

کرم پودر کالیستا

کالیستا را می توان یکی از کاربردی ترین برندهای لوازم آرایشی دانست. این برند با وجود کیفیت بالا، کیفیت استانداردی دارد. از طرفی این کرم بسیار سبک است و نمایی کاملا مات را به پوست می دهد. بنابراین اگر به مصرف کرم پودر در آرایش روزانه عادت دارید؛ استفاده از کرم پودر کالیستا را به شما پیشنهاد می کنیم.

کرم پودر شون

استفاده از کرم پودر شون، مهم‌ترین مرحله از آرایش پوست صورت است که برای زیرسازی و آماده‌سازی پوست صورت انجام می‌شود. کرم پودر با ایجاد لایه‌ای صاف و یکنواخت و یکدست روی پوست، موجب زیبایی بیشتر و بی‌عیب و نقص به نظر رسیدن پوست می‌شود. به خاطر داشته باشید که حتما از کرم‌پودر مناسب با پوست خود استفاده کنید، به عنوان مثال اگر پوست چرب دارید باید حتما از محصولات فاقد چربی که از بروز جوش و آکنه روی پوست جلوگیری می‌کنند استفاده کنید. ‫کرم پودر مات اسموتینگ شون، بافت سبکی دارد و به خوبی روی پوست پخش می‌شود و پوششی یکنواخت روی پوست ایجاد می‌کند.

کرم پودر شیگلم

از محصولات برند شیگلم، کرم پودر مات آن یک گزینه عالی برای افرادی است که می خواهند یک آرایش طولانی و در عین حال نچرال و سبک داشته باشند. این کرم پودر برای استفاده روزانه مناسب بوده و ماندگاری بالایی دارد. پرفروش ترین رنگبندی کرم پودر شیگلم در سایت کادولین با قیمتی مناسب موجود است.

کرم پودر مای

خانم ها برای پوشاندن لک ها و جای جوش از کرم پودر استفاده می کنند. کرم پودر مای با کیفیت و دارای قیمت مناسب است. شما  با استفاده از آن تمیزی و صافی را به پوست خود هدیه می دهید. شرکت مای برند معتبری است که در کلیه محصولات پوست خود به دنبال سلامتی پوست مشتریان است. بنابراین با خیال راحت از مجموعه محصولات پوستی مای به خصوص کرم پودر مای خرید کنید.

سخن پایانی

توصیه میکنیم همواره قبل از خرید انواع کرم پودر کاملا در این مورد تحقیق و جستجو کنید تا بهترین تصمیم در رابطه با نوع محصول انجام داده و انتخابی کاملا درست انجام دهید.بهترين نوع کرم پودر ، کرم پودري است که بلافاصه پس از زدن آن بر روي پوست ، محو شود. سعي کنيد رنگ کرم پودر را يک درجه روشن تر يا تيره تر از پوست خود انتخاب نماييد تا خط آرايشي ميان صورت و گردن شما وجود نداشته باشد و آرايش شما حالتي طبيعي داشته باشد.