خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

معرفی بهترین خمیر دندان های موجود در بازار ایران

معرفی بهترین خمیر دندان های بازار ایران
لوازم شخصی برقی

مراقبت روزانه از دندان ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می تواند از بسیاری از مشکلات جلوگیری نماید. استفاده از یک خمیر دندان خوب نه تنها موجب سلامتی دندان بلکه لثه ها می باشد، و باعث پیشگیری بوی بد دهان می شود. انتخاب بهترین خمیر دندان باعث جلوگیری از پوسیدگی دندان ها می شود. ما در این مقاله از کادولین قصد داریم بهترین خمیر دندان های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

ویژگی یک خمیر دندان خوب چیست؟

مهم ترین ویژگی استاندارد بودن

یکی از مهم ترین ویژگی در مورد هر محصولی، خصوصا محصولاتی که مستقیما بر سلامت ما اثر گذار خواهد بود ، توجه به استاندارهای محصول که به ما کمک می کند تا انتخابی مطمئن تر را داشته باشیم. بخصوص در خرید بهترین خمیر دندان نیز خمیر دندان هایی استاندارد تلقی می شوند که حاوی فلوراید هستند که مانع از پوسیدگی دندان می‌شوند. بنابراین می توان گفت تمام خمیردندان‌های استاندارد حاوی فلوراید هستند.

مهم ترین ویژگی یک خمیر دندان چیست؟

فلوراید چیست؟

فلوراید هم به صورت خوراکی و هم به صورت موضعی در استحکام دندان ها موثر است. فلوراید خوراکی از طریق آب مصرفی، نمک های غنی شده با فلوراید و غذا ومیوه های حاوی فلوراید جذب بدن می شود. تاثیر موضعی فلوراید از طریق خمیر دندان های حاوی فلوراید، دهان شویه های حاوی فلوراید و ادامس های حاوی فلوراید بر روی دندان ها اعمال می شود. جالب است بدانید در بدن انسان به طور طبیعی مقداری فلوراید کلسیم  وجود دارد. این ماده بیشتر در استخوان ها ودندان ها یافت می شود. موادی همچون آب، برخی از نوشیدنی‌ها و برخی از مواد غذایی مانند غذاهای دریایی نیز حاوی فلوراید هستند.

معرفی بهترین خمیر دندان

خمیر دندان سیگنال

ویژگی های یک خمیر دندان خوب چیست؟

خمیر دندان های سیگنال انواع متعددی دارد، که هر فرد بر حسب نیاز خود یک مورد از آنها را انتخاب می نماید. به عنوان مثال خمیردندانهای ضد پوسیدگی دارای ترکیبات فلوراید هستند که منجر به کاهش پوسیدگی دندان می‌شوند، این خمیردندانها باعث استحکام دندان‌ها و در عین حال متوقف یا کند شدن فرایند پوسیدگی می‌شود. خمیردندان ضد جرم مناسب پیشگیری از جرم است و سبب می‌شود فرایند ایجاد رسوب و چسبیدن آن‌ها بر روی دندان‌ها آهسته‌ تر شود. خمیردندان ضد حساسیت برای افرادی مناسب است که دندان‌هایی حساس دارند و با خوردن بعضی غذاهای خاص(مثلا ترش، گرم یا سرد) دچاردندان درد می شوند، این نوع از خمیردندان سبب کاهش این حساسیت خواهد شد. البته بایدتوجه داشته باشید که این خمیردندان فلوراید کمی دارد و در نتیجه پاک‌ کنندگی کمتری نسبت به سایر خمیردندان‌ ها خواهد داشت. ضمنا سیگنال خمیردندان هایی را تولید نموده است که چند ویژگی را یک جا در خود جای داده اند.

ویژگی های محصول

  • دارای خاصیت ضد پوسیدگی، ضد باکتری
  • دارای ویژگی محافظ مینای دندان
  • کشور مبداء انگلستان
  • کمک به ترمیم علائم اولیه پوسیدگی دندان
  • جلوگیری از ایجاد جرم، پلاک، پوسیدگی و التهاب لثه
  • خوشبو کننده دهان و دندان
  • محافظت از دهان و دندان
  • حاوی مواد معدنی

خمیر دندان اورال بی مدل ۱.۲.۳ 

معرفی بهترین خمیر دندان های بازار ایران

خمیردندان اورال بی توسط متخصصان دهان و دندان و به کمک فناوری‌های پیشرفته تولید شده است. این محصول خمیردندانی است که کارایی پنج خمیردندان تخصصی را در خود دارد و به شما دندان‌هایی سالم‌تر و قوی‌تر هدیه می‌کند. این خمیردندان در مقایسه با خمیردندان‌های معمولی، توانایی بیشتری در مقابله با جرم، پلاک، حساسیت، فرسایش مینای دندان و بیماری‌های لثه دارد. به‌علاوه از پوسیدگی دندان پیشگیری کرده، دهان را خوش‌بو کرده، رنگ‌دانه ها را برداشته و از تشکیل مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کند. اگر دچار مشکلاتی مانند پوسیدگی، حساسیت، جرم، بیماری‌های لثه یا پلاک هستید، مطمئن باشید که خمیردندان اورال در هر مورد مانند یک خمیردندان تخصصی عمل می‌کند.

خمیر دندان کرست مدل C7+Mounth Wash

خمیر دندان کرست مدل C7+Mounth Wash

خمیردندان‌های ضدپوسیدگی دارای ترکیبات فلوراید هستند که پوشیدگی دندان ها را کاهش می دهند. این خمیردندان به استحکام دندان‌ها و درعین‌حال متوقف یا کندشدن فرایند پوسیدگی می‌انجامد. خمیردندان ضدجرم مناسب پیشگیری از جرم است و سبب می‌شود فرایند ایجاد رسوب و چسبیدن آن‌ها روی دندان‌ها آهسته‌تر شود. خمیردندان ضدپلاک به لطف استفاده از موادی مانند تری کلوزان‌ها سبب به تاخیر افتادن ایجاد پلاک‌های میکروبی در دهان می‌شود. خمیردندان ضدحساسیت برای افرادی مناسب است که دندان‌هایی حساس دارند و با خوردن بعضی غذاهای خاص (مثلا ترش، گرم یا سرد) دچار دندان‌درد شوند. این نوع از خمیردندان سبب کاهش این حساسیت خواهد شد.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید خمیر دندان مناسب

خمیر دندان کلوز آپ مدل Winter Blast

خمیر دندان کلوز آپ مدل Winter Blast 

خمیر دندان کلوز آپ سری Icy Fresh مدل Winter Blast، حاوی میکرو کریستال های شفاف می باشد که این میکرو کریستال ها یک سفید کننده قوی برای دندان ها هستند. این خمیر دندان به علت رایحه ی قوی و تندی که داراست خنک کننده دهان می باشد و تا مدت زمان زیادی دهان را خوشبو نگه می دارد. علاوه بر آن حاوی فلوراید است که فلوراید باعث استحکام و تقویت بیش تر دندان ها می گردد و از پوسیدگی دندان ها جلوگیری به عمل می آورد.

خمیر دندان وی وان سفید کننده

خمیر دندان وی وان سفید کننده

خمير دندان سفيد كننده وی وان علاوه بر پوليش مكانيكي و تميزكردن دندانها از طريق شيميايي نيز باعث لكه زدايي وسفيدي دندانها ميشود. اين خمير دندان علاوه بر سفيد نمودن دندانها، از تشكيل پلاك و جرم جلوگيري نموده و داراي خواص ضد پوسيدگي و خوشبو كنندگي دهان مي باشد. خمیردندان سفید کننده وی وان حاوي ساينده هاي سيليكا می باشد كه با سايش ملايم دندانها باعث تميزي، حذف پلاك و سفيدي دندانها ميشود. علاوه بر این این محصول دارای سدیم تیروپلی فسفات STPP است كه باعث تغيير بار الكتريكي لكه ها ي رنگي چسبيده به دندانها و حذف آنها مي شود.