80 هزارتومن تخفیف + خرید اقساطی

راهنمای خرید ریش تراش+ 5 برند پیشتاز

راهنمای خرید ریش تراش
خرید ماشین اصلاح

راهنمای  خرید ریش تراش

راهنمای خرید ریش تراش شامل نکاتی است که با توجه به آن ها می توانید بهترین ریش تراش را با توجه به نیاز های خود خریداری کنید. آراستگی یکی از نیاز های هر فرد برای ظاهر شدن در جامعه است اما رشد سریع موهای صورت گاهی باعث می شود حفظ کردن هرروزه آن کاری سخت باشد؛ ریش تراش ها این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بدون رفتن به آرایشگاه اصلاح خود را انجام دهید.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تیغ و اصلاح به روش سنتی چه اشکالی دارد که هزینه ی بیشتری برای خرید ریش تراش درنظر بگیریم. باید بگویم شاید در ظاهر ماشین های ریش تراش گران تر از تیغ به نظر بیایند اما باید در نظر داشته باشید که تیغ یک بار مصرف است و ماشین ریش تراش خیر. از نگاهی دیگر نیز ریش تراش ها عوارض اصلاح با تیغ را به همراه ندارند و به پوست آسیب نمی زنند.

اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که تمامی دستگاه ها دارای ویژگی ها و کیفیت های یکسانی نیستند و ممکن است حتی برای کاربری های مختلفی طراحی و تولید شده باشند. به همین علت شما هنگام خرید به یک راهنمای خرید جامع برای ماشین های ریش تراش احتیج دارید؛ در این مقاله برای شما تمامی نکاتی که می تواند توجه به آن ها خریدی خوب را به همراه داشته باشند را لیست می کنیم.

راهنمای رخید ریش تراش

نکاتی که هنگام خرید ریش تراش باید به آن توجه کنید

نکات خرید ماشین ریش تراش به طور کلی شامل سه بخش نیاز های خریدار، مشخصات دستگاه و فروشگاهی که از آن خرید می کنید می شود. تصور کنید که ریش تراشی گران قیمت و برند خریداری کرده اید اما این دستگاه با توجه به نیاز شما بهینه نشده باشد، در این صورت کار با دستگاه مشکل است و ممکن است اذیت کننده باشد، از طرفی نیز باعث هدررفت بودجه است. در ادامه هریک از این نکات را در راهنمای خرید ریش تراش برای شما باز تر خواهیم کرد:

مشخصات ریش تراش

نوع و ظرفیت باتری، نوع تیغ اصلاح، قابلیت های اضافه و ضد آب بودن یا نبودن دستگاه در راهنمای خرید ریش تراش بسیار مهم هستند؛ به طوری که بخش باتری نمایانگر میزان شارژدهی دستگاه و میزان مدتی که دستگاه برای شارژ شدن نیاز دارد است. انتخاب دستگاهی با باتری قدرتمند به شما کمک می کند تا امکان استفاده ی طولانی مدت تر از ریش تراش خود را داشته باشید و انتخاب بالعکس این موضوع باعث شارژ دهی پایین دستگاه می شود که می تواند بسیار اذیت کننده باشد.

نوع تیغ اصلاح نیز تضمین کننده کیفیت اصلاح است و به گونه ای می تواند برگ برنده ی یک ماشین ریش تراش به حساب بیاید. همچنین دستگاه هایی که تیغه های باکیفیت تر دارند میتوانند طول عمر بیشتر و کارآمد تری را برای خریدار به همراه داشته باشند. قابلیت های اضافه، مانند امکان کنترل سرعت اصلاح، ال ای دی نمایشگر میزان شارژ و لوازم جانبی همراه محصول نیز می توانند به ارزش خرید یک ریش تراش اضافه کنند.

راهنمای خرید ماشین ریش تراش

ضد آب بودن ماشین اصلاح یکی از نکاتی است که برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد زیرا در این صورت امکان شست و شوی دستگاه و همچنین استفاده از آن زیر دوش به راحتی هرچه بیشتر میسر است و دست خریدار برای استفاده از دستگاه را باز تر می کنند.

نوع کاربری در ماشین های ریش تراش

برای انتخاب ریش تراشی مناسب شما بسیار مهم است که بدانید انتظاراتتان از دستگاه چیست؛ ریش تراش را برای صفر زنی میخواهید یا  خط و حجم زنی؟ برخی ماشین های ریش تراش مانند شیور ها و به طور کلی دستگاه های چندتیغ و فویلی برای اصلاح صفر زنی درست شده اند و اغلب کاربردی به غیر از این ندارند؛ در نقطه مقابل دستگاه هایی با تکنولوژی اصلاح برش مستقیم امکان خط زنی و گاهی اوغات حجم زنی را نیز دارا می باشند و از لحاظ کاربری دنیا های مفاوتی با یکدیگر دارند.

یا حتی می توانیم بپرسیم که آیا شما یک آرایشگر هستید یا ریش تراش را برای اصلاح شخصی می خواهید؛ افراد برای استفاده شخصی به یک ماشین ریش تراش معمولی با کاربری روزمره نیازدارند که در کنار قیمت خوب پاسخگوی نیاز های روزمره آن ها نیز باشد. در نقطه مقابل آرایشگر ها نیاز به دستگاهی دارند که در کنار کیفیت و قدرت بالا دارای وزن سبک نیز باشند و دست را در طولانی مدت اذیت نکنند.

قابلیت های اضافی

داشتن ال ای دی نمایشگر میزان باتری دستگاه ممکن است بخشی حیاتی برای کارکرد دستگاه نباشد و بدون آن نیز اصلاح با مشکل روبرو نباشد اما وجود داشتن آن میتواند به ارزش دستگاه بیافزاید. لوازم جانبی همراه محصول و قابلیت های تنظیم سرعت و تعویض سری در ماشین های اصلاح چندکاره نیز به همین صورت هستند و بودن آن ها می تواند یک مزیت به حساب بیاید.

تاثیر برند در کیفیت ریش تراش

برند به تنهایی تعین کننده کیفیت دستگاه نیست و ممکن است با همان بودجه از برندی متفرقه کالایی با کیفیت بالاتر پیدا کنید اما این نکته میتواند یک برگ برند برای کالا به حساب بیاید زیرا محبوبیت برند بی دلیل نیست و حتما کیفیت بالا و قیمت مناسب عامل این اتفاق هستند؛ از این رو انتخاب دستگاهی برند می تواند خیال شما را از پایداری کیفیت و طول عمر بالای دستگاه راحت کند و استرس کمتری هنگام خرید به همراه داشته باشد. دلیل ایجاد راهنمای خرید ریش تراش نیز همین سهولت در خرید است پس برند نیز یکی از پارامتر های مهم در تصمیم گیری است.

فروشگاهی که از آن خرید می کنید

در نهایت و نکته ای که اکثر افراد در راهنمای خرید ریش تراش و غیره به آن بی توجهی می کنند فروشگاهی است که قصد خرید کردن از آن را دارید. فروشگاه می تواند با در نظر گرفتن امکان خرید اقساطی و تضمین های مختلف خیال خریدار را از کیفیت خرید خود جمع کنند و در نهایت رضایت مشتری بیشتری را به همراه داشته باشند.

 در کادولین تمامی خرید های شما اعم از خرید ریش تراش به صورت نقد و اقساط میسر شده است و شما می تواند خرید خود را به شیوه ی دلخواه و با اعتبار اسنپ پی انجام دهید. همچنین تمامی کالاهای تعریف شده دارای ضمانت سلامت کالا می باشند و در صورت وجود ایراد در سلامت کالا می توانید پس از ارتباط گیری با بخش پشتیبانی اقدام به ثبت مرجوعی و سپس دریافت کالای سلامت کنید.

ماشین های ریش تراش بر اساس نوع اصلاح

نوع اصلاح در ماشین های ریش تراش می تواند نمایانگر نوع کاربری و انتظاراتی که از دستگاه داریم باشد، تیغه های ریش تراش می توانند به صورت تک تیغ، چند تیغ و فویلی باشند که تکنولوژی های اصلاح مختلفی را نیز به همراه دارند. ماشین های ریش تراش تک تیغ با تکنولوژی برش مستقیم می توانند برای صفر زنی، حجم زنی و خط زنی مورد استفاده قرار بگیرند در صورتی که دستگاه های چند تیغ و فویلی اغلب تنها صفر زن هستند.

تاثیر قیمت در کارایی ریش تراش

 بدیهی است که گرانی و ارزانی هیچ جنسی بی حکمت نیست و دلیلی برای تفاوت قیمت وجود دارند، این نکته در ماشین های ریش تراش نیز صدق می کند. اما نکته ای که قابل توجه است این است که آیا برتری ریش تراش گران قیمت تر مناسب با کاربری ما است یا خیر و یا حتی برتری های دستگاه  با توجه به قیمت معقولانه است یا ارزش این تفاوت را ندارد. در راهنمای خرید، قیمت ماشین های ریش تراش متفاوت می توانند تاثیر گذار باشند زیرا بودجه افراد یکسان نیست.

راهنمای خرید ریش تراش

مشخصات فنی ریش تراش

حال که در راهنمای خرید ریش تراش با انواع کاربری در ماشین های اصلاح آشنا شده اید وقت آن رسیده است که به طور تخصصی تر با ماشین های ریش تراش آشنا شوید و بدانید که مشخصات این محصولات از چه لحاظ دارای اهمیت می باشد. هر بخش از این دستگاه دارای وظیفه ی مخصوص به خود است و یک بخش به تنهایی نمی تواند تضمین کننده کیفیت باشد، به همین علت در دستگاه ها به دنبال میانگینی از مشخصات خوب هستیم.

باتری ریش تراش: یکی از کلیدی ترین نکات را می توان به جرعت باتری دستگاه معرفی کرد که نتیجه ی کارایی و کیفیت بالای آن تایم شارژ دهی بالاتر، تایم شارژ شدن پایین تر و طول عمر بیشتر و با کیفیت تر است؛ به همین علت در انتخاب بهترین ریش تراش در هر بازه قیمتی دارای اهمیت است.

تیغه ریش تراش: کیفیت تیغه ریش تراش نشان دهنده ی اصلاحی تمیز تر و طول عمری بالاتر برای دستگاه است به همین علت هنگام خرید و انتخاب باید به جنس و طراحی آن دقت کنید.

بدنه: بدنه ی دستگاه عامل مهمی در تعیین مقاوت و راحتی دستگاه در دست است، طراحی ارگونومیک به شما کمک می کند تا با دستگاه راحتی بیشتری داشته باشید و دیرتر خسته شوید.

موتور: موتور دستگاه نیز بخشی است که قدرت اصلاح محصول به آن بستگی دارد و موتوری با کیفیت و توان بالاتر می تواند شمارا از خرید محصول راضی تر نگه دارد.

یک ریش تراش خوب چه ویژگی هایی دارد

در راهنمای خرید ریش تراش ویژگی های یک ریش تراش خوب به صورت کلی شامل قیمت خوب در کنار کارایی و کیفیت بالا است به طوری که پاسخگوی نیاز های مصرف کننده به بهترین شکل ممکن باشد. بخش کارایی شامل باتری خوب، طراحی ارگونومیک و سبک، تیغ با کیفیت و موتور با توان قابل قبول است که نهایتا کیفیت بالای اصلاح را برای خریدار ریش تراش به همراه دارد.

راهنمای خرید ریش تراش بر اساس کاربری

در ادامه بهترین ماشین های ریش تراش را بر اساس کاربری برای شما لیست کرده ایم تا خریدی بهتر داشته باشید:

بهترین ماشین ریش تراش خانگی: ماشین های ریش تراش خانگی اغلب دارای قیمتی پایین هستند و در کنار آن توانایی جوابگویی نیازهای روزانه را دارا می باشند و به اصطلاح کار راه انداز هستند. اگر قصد خرید این دسته از  ماشین های اصلاح را دارید وی جی ار 071 یکی از بهترین انتخاب ها است.

بهترین ریش تراش حرفه ای: ماشین ریش تراش وی جی ار 003 را می توان یک دستگاه حرفه ای با کیفیت معرفی کرد که در کنار تایم شارژ دهی بالا قدرت موتور بالا و امکان استفاده از دستگاه به صورت سیمی و با اتصال مستقیم به برق را نیز دارا می باشد.

بهترین ماشین ریش تراش مسافرتی: ماشین های اصلاح مسافرتی دارای حجم و وزن کمتری نسبت به دیگر ماشین های اصلاح هستند به این علت که بتوانند به راحتی هر چه بیشتر حمل شوند و جای زیادی لازم نداشته باشند. اگر  قصد خرید ریش تراش در ایین دسته را دارید خرید ریش تراش یاندو بهترین انتخاب برای شماست.

بهترین ماشین اصلاح چند کاره: در ماشین اصلاح های چندکاره برای شما دو پیشنهاد را داریم که شامل وی جی ار 367 به علت شارژ دهی بالا و باتری بزرگ  تر وی جی ار 105 برای دارابودن سری های متنوع و ضد آب بودن می شود. شما میتوانید با توجه به نیاز های خود یکی از این دو ریش تراش را برای خرید انتخاب کنید.

بهترین ریش تراش شیور: وی جی ار 335 یک شیور با قابلیت ضد آب بودن است و می توانید از آن زیر دوش هم نهایت استفاده را ببرید.

بهترین ماشین ریش تراش صفر زن: اگر در این دسته به دنبال انتخابی اقتصادی هستید وی جی ار 937 برای شما انتخاب مناسبی است اما اگر از لحاظ قیمت محدودیتی ندارید فیلیپس 7736 مدلی مناسب با خواسته های شماست.

دقت کنید که در راهنمای خرید ریش تراش هیچدام از دسته محصولات دارای برتری نیستند و انتخاب از میان آن ها کاملا به کاربری و نیاز های شما از محصول بستگی دارد. به همین علت بهتر است از میان مدل های ذکر شده نزدیک ترین مشخصات به نیاز های خود را برای خرید انتخاب کنید.

بهترین مارک ریش تراش

 برند های زیادی هستند که به تولید ریش تراش مشغول اند و هرکدام دارای نقاط قوت و ضعف، محصولات با ارزش خرید بالا و کم خود هستند؛ به این معنی که هر برندی دارای محصولی خوب و بد است و به همین خاطر در خرید بهترین ریش تراش تنها برند ملاک نیست. اما در نقطه ی مقابل یک برند وقتی معروف می شود که خریداران از آن راضی باشند و خرید خوبی را تجربه کرده باشند به همین علت برند برای محصولات یک ویژگی مثبت به حساب می آید.

از معروف ترین برند های این حوزه می توان به وی جی ار، یک  برند چینی فعال در حوضه ی تولید لوازم شخصی برقی با کیفیت بالا و قیمت پایین، شرکت فیلیپس با قدمتی بسیار طولانی و محصولاتی با کیفیت بسیار خوب و بالارده در کنار شرکت هایی مانند جیمی و کیمی اشاره کرد.

راهنمای خرید ریش تراش تنها یک نقشه راه برای سهولت شما در انتخاب است که در آن کاربری شما و نوع دستگاه، مشخصات دستگاه، برند و فروشگاهی که از آن خرید می کنید بررسی شده است. شما با رعایت نکات راهنمای خرید ریش تراش می توانید خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

خرید کاندوم