تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

معرفی 5 کتاب به توصیه بیل گیتس

5 کتاب به توصیه بیل گیتس
شیگلم

همه ما اهمیت مطالعه و کتاب را می دانیم. اما گاهی اوقات برای انتخاب اینکه چه کتابی بخوانیم سردرگم می شویم. آیا کتابی که برای خواندن انتخاب کرده ایم برای ما مفید خواهد بود؟ برای انتخاب کتاب مورد نظر باید از الگو های خود و افراد موفق کمک بگیریم. افراد موفق چه کتاب هایی می خوانند؟ بیل گیتس 5 کتاب را در وبلاگ شخصی خود قرار داده و به معرفی آنها پرداخته است. او گفته این پنج کتاب بی نظیرند و مرا به سوی لذت و سرخوشی می برند. ما این کتاب ها را به شما معرفی می کنیم تا انتخاب برایتان آسان تر شود.

5 کتاب به توصیه بیل گیتس

Work Hard. Be Nice (سخت کار کن، خوب باش ) از جی متیوز انتخاب بیل گیتس

خلاصه کتاب:

وقتی مارک فینبرگ و دیو لوین، درست بعد از دانشگاه خود برای تدریس ثبت نام کردند با شکست مطلق در کلاس درس مواجه شدند. سپس آنها عهد کردند خود را برای تبدیل شدن به مربیانی برتر بازسازی کنند.

چرا بیل گیتس این کتاب را توصیه می کند:

جی کارش در نوشتن این کتاب عالی بوده. این کتاب به ما نشان می دهد تدریس خوب به چه مقدار تلاش سخت و تمرکز نیاز دارد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 کتاب پرفروش در زمینه موفقیت و ثروت

Business Adventures (ماجراجویی های کسب و کار: ۱۲ داستان کلاسیک از دنیای وال استریت) از جان بروکس پیشنهاد بیل گیتس

خلاصه کتاب:

بحران ۳۵۰ میلیون دلاری کمپانی موتور فورد، رشد سریع و فوق العاده Xerox، رسوایی باورنکردنی در جنرال الکتریک و تگزاس گولف سولفور چه چیز مشترکی با هم دارند؟ این کتاب درباره نقاط تاثیر گذار در تاریخ این کمپانی ها صحبت می کند.

چرا بیل گیتس این کتاب را توصیه می کند:

امروز تقریبا ۲۰ سال از روزی که وارنذ این کتاب را به من قرض داد می گذرد و بیش از ۴۰ سال پس از اولین انتشارش، و همچنان این کتاب از بهترین کتاب هایی است که در زمینه کسب و کار خوانده ام. جان بروک همچنان نویسنده محبوب من است.

5 کتاب به توصیه بیل گیتس

Interventions: A Life in War and Peace از کوفی عنان (مداخلات: زندگی در جنگ و صلح)

خلاصه کتاب:

این کتاب داستان عنان است، زمانی که در مرکز صحنه جهانی بود.

چرا بیل گیتس این کتاب را توصیه می کند:

تنها بعد از خواندن کتابی که به تازگی منتشر کرده بود متوجه شدم کار عنان چقدر دشوار بوده. به عنوان یک سازمان داوطلبانه که از ۱۹۲ کشور تشکیل شده، آسان است که اثر بخشی UN را مورد انتقاد قرار داد، اما بدون آن مشکلات حال حاضر شاید خیلی بیشتر از اینها بود.

Where Good Ideas Come From (ایده های خوب از کجا می آید: تاریخ طبیعی نوآوری) از استیون جانسون

خلاصه کتاب:

پرینتر، خودکار، سیفون توالت، باطری، همه اینها ایده های بزرگی است، اما از کجا آمده اند؟

چرا بیل گیتس این کتاب را توصیه می کند

من این کتاب استیون جاانسون را با کمی شک و تردید برداشتم. کتاب های زیادی درباره اختراعات نوشته شده است، موضوع کمی کهنه به نظر می آمد، اما کتاب استیو جانسون مثال های بسیار خوبی از اینکه چطور می توان فضایی برای تشویق ایده های خوب ایجاد کرد، آورده بود.

Tap Dancing to Work از کارول لومیس

خلاصه کتاب:

کارول لومیس بهترین مقالات وارنر بوفت را که در بین سالهای ۱۹۶۶ تا ۲۰۱۳ منتشر شده بود جمع آوری و به روز رسانی کرده است. علاوه بر اینها سیزده داستان و چندین نوشته که برای خود بوفت بود نیز در این کتاب جای داده.

چرا بیل گیتس این کتاب را توصیه می کند

البته من فکر می کنم هر شخصی که این کتاب را از اول تا آخر بخواند دو واکنش خواهد داشت: اول، چگونه وارنر اینقدر در استفاده از چشم انداز خود و اصول سرمایه گذاری در مدت زمان کار خود ثبات داشته است. و دوم اینکه، آنالیز و درک او از کسب و کار و بازار بی نظیر است.