80 هزارتومن تخفیف + خرید اقساطی

راهنمای خرید سشوار+ 7 نکته خرید

راهنمای خرید سشوار
خرید ماشین اصلاح

لوازم شخصی برقی جزو دسته کالاهایی هستند که در هر خانه ای یافت می شوند و به همین علت خرید سشوار یکی از نیاز های هر خانه ای است. برند ها و مدل های متعدد در بازه های قیمتی مختلف می تواند برای خریداران گیج کننده باشد و به همین علت یک راهنمای خرید سشوار می تواند برای خریدی بهتر کمک کننده باشد. موهای ما بعد از خواب و حمام کردن حالت خود را از دست می دهند و اگر به آن ها نرسیم ظاهری نامرتب به خود می گیرند.

حال وسیله ای را در نظر بگیرید که با استفاده از آن بتوانید هرموقع از روز که بخواهید موهای خود را حالت بدهید و حتی بعد از حمام به خشک کردن آن ها بپردازید. سشوار تمامی این کارایی ها را برای شما به صورت همزمان به همراه دارد و می تواند به شما در داشتن استایلی بهتر و ظاهری آراسته تر کمک های زیادی بکند.

سشوار نیز مانند تمامی دستگاه های دیگر برای داشتن عملکرد بهتر برای مصرف کننده نیاز دارد تا با توجه به نیاز های کاربر خود بهینه و خریداری شده باشد، به همین دلیل لازم است تا قبل از خرید، راهنمای خرید سشوار را به خوبی بررسی کنید و در نهایت با بررسی مدل های مختلف بهترین سشوار با توجه به بودجه خود را خریداری کنید. لازم به ذکر است که توجه نکردن به نکات خرید ممکن است مشکلات شدیدی را برای موهای شما به همراه داشته باشد.

این مشکلات و عوارض می توانند ناشی از انتخاب نادرست سشوار با توجه به نوع و جنس موهای شما در کنار استفاده بیش از اندازه از آن باشند؛ پس بهتر است در کنار انتخاب درست محصول اصول استفاده از دستگاه را نیز به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا ریسک آسیب به موهای خود را کمتر کنید.

نکات مهم در خرید بهترین سشوار

نکاتی زیادی هستند که برای داشتن یک خرید خوب و انتخاب بهترین سشوار باید مورد بررسی قرار بگیرند که برخی از آن ها مربوط به دستگاه و مشخصات آن و برخی دیگر در رابطه با جنس و نوع موهای شماست. برای بهترین خرید باید بکوشیم تا محصولی که قصد خرید آن را داریم با نیاز های ما سازگاری داشته باشند و برای این مدل از مو بهینه شده باشند.

اهمیت نوع مو در انتخاب سشوار

می توان کلیدی ترین نکته راهنمای خرید سشوار را تشخیص و بررسی نوع مو دانست زیرا موهای حساس یا غیر حساس، وز، فر یا لخت هر کدام برای دیدن بهترین بازدهی از سشوار نیاز به مشخصات مخصوص به خود دارند و در صورت سازگار نبودن ممکن است موها به سختی خشک شوند و حالت بگیرند یا حتی به علت توان بالا باعث سوختگی پیاز و در نهایت ریزش موی مصرف کننده باشند.

راهنمای خرید سشوار خانگی

انواع سشوار ها از لحاظ نوع کاربری

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید سشوار باید مورد بررسی قرار بگیرد این است که  شما چه استفاده ای از محصول دارید؟ سشوار ها در اغلب خانه ها، هتل ها و سالن های آرایشی یافت می شوند و بدیهی است که برای تمامی این کاربر ها کالاهایی یکسان تعریف نشده باشد. به عنوان مثال آرایشگر ها نیاز به دستگاه های حرفه ای با کیفیت و توان بالاتر دارند که دارای قابلیت های تنظیم پذیری بالایی باشند تا توانایی استفاده برای افراد مختلف را به همراه داشته باشند.

از سوی دیگر کاربر های عمومی و کسانی که در خانه خود از این دستگاه استفاده می کنند به وسیله ای با قیمتی معقول در کنار وزن کم و ایمنی بالا نیاز دارند که مشخصات آن با توجه به نیاز های مویشان بهینه شده باشد. دسته محصول های مسافرتی نیز وجود دارند و مختص افرادی هستند که تایم زیادی را در سفر به سر می برند و نیاز به جابجایی سشوار خود دارند؛ این دسته از محصولات اغلب دارای قابلیت تا شوندگی در کنار حجم و وزن پایین هستند تا جاگیر نباشند.

راهنمای خرید سشوار حرفه ای

بسیار مهم است دستگاهی که خریداری می کنید با توجه به کاربری شما باشد؛ به عنوان مثال برای افرادی که در خانه از سشوار استفاده می کنند خرید سشوار مسافرتی خوب نیست.

آیا سشوار های گران بهتر هستند؟

این سوال که آیا همیشه محصولاتی با قیمت بالاتر کارایی بهتری را نسبت به محصول های ارزان به همراه دارند یا خیر سوالی است که اغلب افراد هنگام خرید با آن مواجه می شوند. اما جواب قاطع در راهنمای خرید سشوار خیر است، قیمت به تنهایی نمایانگر و تضمین کننده کیفیت کالا نیست و فاکتور های مهم تری برای بررسی و مقایسه بین این دسته از لوازم شخصی برقی در میان است. اما به طور کلی سشوار هایی که دارای تکنولوژی به روز تر هستند قیمتی بالاتر را نیز به همراه دارند و این امری کاملا طبیعی است.

مشخصات سشوار، کارنامه کیفیت دستگاه

در راهنمای خرید سشوار نکته ی دیگری که باید برای شما شرح دهیم اهمیت دقت به مشخصات محصول هنگام  خرید است. کاملا واضح است که کارایی دستگاه نتیجه ی عملکرد قطعات داخلی در کنار هم است و هرچه این قطعات با کیفیت تر باشند دستگاه را می توان سشوار بهتری در نظر گرفت.

این مشخصات شامل توان، قابلیت تنظیم دما و سرعت، مواد اولیه بدنه و طراحی ارگونومیک می شوند که با بهینه بودن در نهایت باعث به وجود آمدن یک محصول با ارزش خرید بالا می شوند. انتخاب بهترین سشوار می تواند کاری بسیار دشوار باشد زیرا مدل های مختلف در برند های متعدد با نقاط ضعف و قوت متفاوت در بازار موجود هستند و خرید بهترین سشوار را سخت تر می کنند.

مشخصات یک سشوار شامل موارد زیر می شود:

  • تکنولوژی دستگاه
  • ابعاد
  • وزن
  • طول سیم
  • توان و نوع موتور
  • سری های همراه

ویژگی های یک سشوار خوب

پارامتر های مختلف با کنار هم قرار گرفتن در یک محصول باعث ارزش خرید بالای آن می شوند؛ یکی از نکات خرید بهترین سشوار برند بودن دستگاه است که تضمینی نسبی برای کیفیت به حساب می آید. موتور سشوار باید با توجه به موی شما انتخاب شده باشد؛ به این معنی که موهای حساس نیاز به گرمای کمتر و تکنولوژی ایمن تری دارند.

طراحی بخش مهم دیگری  است که بیشتر برای آرایشگر ها با کاربری طولانی و حرفه ای و افراد دارای موهای فر و مجعد حائز اهمیت است و دلیل آن جلوگیری از خستگی دست در استفاده های طولانی مدت تر است. همچنین با حجم و وزن کمتر دستگاه سهولت بیشتری را هنگام جابجایی به همراه دارد. آخرین نکته در چگونگی  انتخاب بهترین سشوار قابلیت های تنظیم دما و سررعت دستگاه است که در صورت وجود داشتن بسیار پرکاربرد است.

بهترین سشوار با توجه به نوع مو

افراد از لحاظ تایپ مو دارای انواع مختلفی هستند؛ اما دانستن تمامی آن ها برای شما ضروری نیست و ممکن است شما را در انتخاب خود گیج کند. به همین علت با زبانی ساده شده تر آن را برای شما شرح خواهیم داد. دو نوع تایپ مو در راهنمای خرید سشوار مورد بررسی هستند که شامل افراد دارای موهای حساس و غیر حساس می شود. افراد حساس هنگام استفاده از دستگاه باید بسیار مراقب باشند تا باد گرم به صورت مستقیم با پیاز مو در تماس نباشد و همچنین قدرت دستگاه متوسط رو به پایین باشد تا گرمای کمتری به موها برسد.

از طرف دیگر افرادی که دارای موهای مجعد و فر هستند برای خشک شدن موهای خود نیاز به سشواری با قدرت بالاتر دارند تا در تایم کمتری بتوانند این کار را انجام دهند. در این افراد نیز با توجه به طولانی بودن تایم سشوار کشیدن بسیار مهم است که سشوار دارای تکنولوژی های ایمن باشد تا از آسیب به مو جلوگیری شود.

انتخاب سشوار با توجه به کاربری

به طور کلی کاربری های جامع را می توان خانگی، حرفه ای و مسافرتی در نظر گرفت که اغلب افراد نیز در همین سه دسته خرید خود را انجام می دهند. دسته خانگی با قیمتی معقول تر و امکاناتی کار راه انداز بهترین سشوار برای افرادی است که استفاده ی روزمره و خانگی از محصول دارند.

 سشوار های حرفه ای نیز در سالن های آرایشی و برای آرایشگر ها مورد استفاده اند که نیاز هایی حرفه ای تر دارند و از دستگاه خریداری شده انتظار توان بالا و قابل تنظیم دارند . آخرین دسته محصولات مسافرتی هستند که وزنی سبک تر و حجمی کمتر دارند و راحتتر جابجا می شوند. بهتر است هنگام انتخاب سشوار کاربری خود را در نظر بگیرید تا از هدر رفت بودجه جلوگیری کنید و محصولی را خریداری کنید که مطابق نیاز های شما طراحی و تولید شده باشد.

برخی که به سشوار های برسدار نیز معروف هستند دسته ای از محصولات هستند که باد گرم از بین برس های آن ها عبور کرده و باعث خشک شدن و حالت دهی به موها می شوند. سشوار های چرخشی نیز مانند همین نوع هستند و در حالت دادن مو ها نقش دارند به شکلی که پس از روشن کردن دستگاه سری شروع به چرخش می کند و شما میتوانید حالت دلخواه خود را به موهایتان بدهید.

انتخاب سشوار با توجه به تکنولوژی

تکنولوژی های زیادی در سشوار ها مورد استفاده اند که در راهنمای خرید سشوار باید آن ها را نیز بررسی کرد؛ این تکنولوژی های متنوع دست ما را در خرید بازتر می کنند به طوری که می توانیم محصولی نزدیک تر به نوع مو و بودجه خود خریدرای کنیم. برای انواع سشوار با توجه به تکنولوژی ساخت می توان به دسته یونی، تورمالینی و تیتانیومی اشاره کرد. هرکدام از این انواع سشوار دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند و میتوانند برای افراد مختلفی مناسب باشند.

سری های مختلف سشوار

با پیشرفت این محصولات لوازم جانبی مختلفی نیز برای افزایش کارایی به آن ها اضافه شده اند و در راهنمای خرید سشوار میتوانند قابل اهمیت باشند زیرا باعث می شوند غیر از خشک کردن موها برای حالت دهی به آن ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند. از میان این لوازم جانبی می توان به سری های دیفیوزر یا پخش کننده هوای گرم و سری متمرکز کننده اشاره کرد که دست ما را در استفاده از سشوار بسیار باز تر می کنند و کار کردن با آن ها را راحت تر می کند. سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای سری های متنوع تر برای کاربرد های بیشتر باشد.

اهمیت فروشگاه در خرید سشوار

می توان گفت جنس موی شما و مشخصات سشوار در انتخاب بهترین دستگاه برای خرید تنهایی 2 ضلع از مثلث راهنمای خرید سشوار هستند و انتخاب فروشگاهی مطمئن تکمیل کننده و تضمین کننده ی بهترین خرید برای شما است که اغلب در راهنمای خرید سشوار به آن کم توجهی می شود. آپشن های خرید، قابل اعتماد بودن فروشگاه و دسترسی سریع به کالا پارامتر هایی هستند که برای نمره دهی به یک فروشگاه هنگام خرید مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش اقساطی، تضمین سلامت کالا و قیمت مناسب تمام چیز هایی هستند که شما هنگام خرید از فروشگاه انتظار دارید؛ کادولین این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با انتخاب و خرید سشوار یا هر محصول دیگر  مورد نیاز خود از میان مدل ها و برند های متعدد امکان اضافه کردن به سبد خرید و در نهایت خرید کالای مورد نظر را به صورت نقد و اقساط داشته باشید و تضمین سلامت کالا نیز خیال شمارا از خرید خود راحت می  کند.

بهترین مارک سشوار

برند های متنوعی هستند که به تولید این محصول مشغول اند و هرکدام دارای  نقاط قوت و ضعف هایی در محصولات تعریف شده خود هستند اما به صورت کلی انتخاب یک برند مطمئن می تواند تضمین کننده طول عمری طولانی و با کیفیت برای دستگاه شما باشد. به طور کلی بهترین مارک های سشوار شامل موارد زیر هستند:

سشوار فیلیپس
فیلیپس یکی از برندهای قدیمی فعال در این حوضه است. محصولات این برند در صورت اصل بودن کیفیت بالایی دارند و می‌توانند جزء بهترین انتخاب‌های شما در راهنمای خرید سشوار خوب و باکیفیت باشند. همچنین فیلیپس محصولات متنوعی از نظر توان مصرفی و کاربری‌های مختلف تولید می‌کند. بنابراین اگر قصد خرید دارید می‌توانید از بین مدل‌های مختلف این برند، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

سشوار فیلیپس

سشوار بابیلیس
شاید برند بابیلیس نام آشنا ترین برند در این دسته باشد. این شرکت نیز سال‌های زیادی است که ابزارهای آرایشی مو از جمله سشوار و اتو مو تولید می‌کند. این برند نیز مدل‌های مختلفی با توجه به نیاز کاربر تولید کرده و بازه قیمتی متفاوتی را در بر می‌گیرد.

سشوار مک استایلر
برند مک استایلر یکی دیگر از مارک‌های پرطرفدار و البته پرفروش بازار است و می تواند در راهنمای خرید سشوار حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. این برند نیز به تولید انواع لوازم شخصی برقی حرفه‌ای و مناسب سالن‌های آرایشی و همچنین محصولات معمولی تر می‌پردازد. بررسی مدل های تعریف شده توسط این برند خالی از لطف نیست.

سشوار جانسون
جانسون را می توان یک برند نوستالژی در این حوضه معرفی کرد که هرکس در قدیم یکی از مدل های آن را دیده و استفاده کرده است.

سشوار وی جی ار

این برند چینی تازه وارد توانسته است در همین مدت کمی که در بازار موجود است خریداران زیادی را به خود جذب کند و دلیل این جذب چیزی جز قیمت پایین در کنار کارایی بالا نیست. وی جی ار در تولید لوازم شخصی دیگری مانند ماشین اصلاح نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. اگر قصد خرید ماشین اصلاح را دارید می توانید از راهنمای خرید ماشین اصلاح دیدن کنید.

لازم به ذکر است که برند به تنهایی نشان دهنده کیفیت بالا و کارایی بالا دستگاه نیست و همانطور که قبل تر گفته شد برای تجربه خریدی بهتر نیاز است که پارامتر های متعددی مورد بررسی قرار بگیرد و در نهایت بهترین سشوار با توجه به نیاز های موی خریدار و بودجه اختصاص داده شده انتخاب و خریداری شود.

نکات استفاده از سشوار

بهتر است که از سشوار در تایم طولانی استفاده نکنید و اگر موهای حساسی دارید استفاده خود را از سشوار به حداقل برسانید. بهتر است که سشوار کشیدن خود را با حرارت بالای باد دستگاه انجام ندهید و در حین سشوارکشیدن از دکمه خنک کننده نیز استفاده کنید و اگر سشوار خریداری شده قابلیت تنظیم دما را دارا می باشد از حرارت متوسط استفاده کنید. همچنین اگر موهای وز دارید سشواری با قدرت بالا و با تکنولوژی تولید یون منفی انتخاب کنید تا در نهایت به درخشندگی مورد انتظار خود برسید؛ برای آخرین نکته نیز از وزش باد گرم سشوار به طور مستقیم به ریشه مو و کف سر اجتناب کنید.

اگر تا به اینجا همراه راهنمای خرید سشوار بوده باشید می دانید قبل از خرید سشوار باید به نوع مو، کاربری و نوع دستگاه و همچنین برند و فروشنده دقت کنید تا بتوانید خریدی با بهترین رضایت را برای خود به همراه داشته باشید.

خرید کاندوم