خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

راهنمای خرید رژگونه

راهنمای خرید رژگونه
لوازم شخصی برقی

یکی از معیارهای قدمت‌دار زیبایی، داشتن گونه‌هایی رنگین و برجسته برای خانم‌ها است. زنان ثروتمند و افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دادند، همیشه تلاش می‌کردند تا چهره‌ای شاداب و سرحال داشته باشند و یکی از راه‌های رسیدن به این هدف سرخ کردن گونه‌ها بود. در ادوار قدیم، مردان اروپایی دوران الیزابت و مردان قاجاری نیز چنین عملی را انجام می‌دادند که در نقاشی‌ها و آثار هنری قدیمی مشهود است. رژ گونه همچنان کاربرد اولیه خود را از دست نداده و وسیله‌ای است برای سرخ کردن گونه‌ها. اما ترندهای آرایشی تازه، نه آن چه در فشن شوها می‌بینیم، بلکه زندگی معمول، سبب می‌شوند که ما از سرخ کردن غیر طبیعی گونه‌های خود امتناع کنیم؛ مگر آن که خیلی جسور باشیم! 

انتخاب بهترین رژگونه

شاید استفاده از رژگونه بسیار ساده به نظر برسد. اما یافتن راه مناسب استفاده از آن برای تکمیل فرم صورت شما نیاز به کمی آزمون و خطا دارد. چه صورت شما گرد، مربع، بیضی یا شکل قلب باشد، تعیین بهترین روش برای استفاده از رژگونه با تمام تکنیک‌ها، نکات و ترفندهای موجود می‌تواند سخت باشد. ما در این مقاله به شما در تشخیص فرم صورت کمک می‌کنیم و نحوه‌ی زدن رژگونه متناسب با آن را آموزش می‌دهیم. همچنین در مورد فرمول‌های مختلف رژگونه و انتخاب رنگ رژگونه به شما کمک خواهیم کرد.

در مقابل آینه بایستید و با دقت به چهره‌ی خود نگاه کنید. در این بخش به شش مورد از رایج‌ترین فرم‌های صورت و نحوه‌ی شناسایی آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

فرم صورت مربعی

اگر صورت مربعی دارید، زوایای نوک تیز در اطراف محیط صورت و خط فک مشخصی دارید. صورت شما به همان اندازه دراز است.

فرم صورت گرد

اگر فرم صورت شما گرد است، پهنای صورت شما از طول آن بیشتر است. صورت شما زاویه ندارد و ممکن است گونه‌های چاق داشته باشید.

فرم صورت بیضی شکل

اگر فرم صورت شما بیضی شکل است، به احتمال زیاد طول صورت شما بلندتر از عرض آن است و گردی نرمی در آن وجود دارد.

فرم صورت مستطیلی

اگر فرم صورت بلند یا مستطیلی دارید، طول صورت شما بلندتر از عرض آن است. ممکن است پیشانی یا چانه‌ی برجسته داشته باشید.

فرم صورت قلب

اگر فرم صورت قلبی شکل دارید، عرض صورتتان در بالا، نزدیک چشم‌ها پهن‌تر و در چانه‌تان باریک‌تر است، درست مانند شکل قلب.

فرم صورت لوزی

در فرم صورت لوزی، عرض در قسمت میانی صورت پهن‌تر از طول صورت است. اگر لوزی شکل هستید، احتمال زیادی وجود دارد که ویژگی‌های زاویه‌دار داشته باشید، مانند استخوان گونه‌های برجسته.

چطور رژگونه بزنیم؟

استفاده از رژگونه در آرایش باعث درخشان شدن پوست روی گونه ها می شود. درخشش رنگ گونه ها به صورت شما جوانی، حیا، خجالت و هیجان را می بخشد، که باعث جذاب شدن صورت شما می شود. مخصوصا” استفاده از رژگونه های روشن به داشتن ظاهری سرزنده و شاداب کمک می کند. سعی کنید رنگ رژگونه خود را متناسب با ته رنگ پوست خود انتخاب کنید تا طبیعی به نظر برسید.

یادگیری نحوه صحیح زدن رژگونه پیچیده تر از آن است که به نظر می رسد. روش”لبخند بزنید و آن را روی سیب گونه های خود بزنید.” یک راهکار رایج است. اگر با این دستورالعمل ساده پیش بروید، ممکن است در پایان کار شبیه یک دلقک به نظر برسید. شما متوانید مقاله نحوه صحیح رژگونه زدن مارا مطالعه کنید که به صورت کامل در ان مورد راهنمایی مورد نیاز توضیح داده شده است.

انواع رژگونه از نظر ساختار

انواع مختلفی از رژ گونه ها در بازار وجود دارد. انتخاب بهترین رژگونه برای شما به نوع پوست و هدف شما در استفاده از آن بستگی دارد. از نظر جنس به طور کلی سه دسته رژگونه داریم که باید بر اساس نوع پوست تان انتخاب شود. برای انتخاب بهترین نوع رژگونه آن را بر روی پوست دست خود تست کنید.

رژگونه پودری

پرکاربردترین نوع رژگونه در مقایسه با دو نوع دیگر، نوع پودری آن است. از مزایای این نوع رژگونه، حفظ حالت طبیعی چهره، محو شدن آسان و جذب بهتر چربی پوست است. اگر پوستی چرب یا مختلط دارید بهتر است از این رژگونه استفاده کنید.

رژگونه کرمی

رژگونه های کرمی، مناسب پوست خشک تا نرمال است. چرا که حالت مخملی کرم، مانند یک مرطوب کننده عمل کرده و رژگونه بهتر جذب پوست می شود و باعث آبرسانی به پوست می شود.

رژگونه مایع و ژله ای

اگر به دنبال ماندگاری بالا هستید توصیه ما به شما استفاده از این رژگونه ‌ها است. این نوع رژگونه ها معمولا رنگ های پر رنگ تری دارند و بر خلاف رژگونه های پودری به راحتی محو نمی شوند.

معرفی برترین برند های رژگونه

انتخاب بهترین مارک رژگونه از میان برندهای خارجی و ایرانی علاوه بر اینکه خاصیت حجم دهنده و زاویه دادن به گونه‌ها میدهد باعث میشود چهره شما شاداب و جذاب به نظر برسد. در واقع رژگونه آخرین مرحله یک آرایش کامل است که چهره شما را زیباتر نشان دهد. بنابراین اگر جزوه افرادی هستید که بر روی خرید و انتخاب وسایل آرایشی خود وسواس دارد و به دنبال خرید بهترین رژگونه هستید در ادامه این مطلب بهترین مارک روژگونه خارجی و ایرانی سال را از دیدگاه مصرف کنندگان آن را به شما معرفی میکنیم.

رژگونه کالیستا

رژگونه کالر اند آرت کالیستا (Color & Art Blush) یکی دیگر از محصولات آرایشی کالیستا است.این رژ گونه تک رنگ است که در شش رنگ متنوع متناسب با رنگ پوست‌های متفاوت تولید و عرضه شده است.این رژگونه کالیستا برای خانم‌هایی که به دنبال برجسته سازی گونه‌های خود هستند بسیار کاربردی بوده و جلوه براق آن شادابی و زیبایی را برای صورت به ارمغان می‌آورد.

فرمولاسیون به کار رفته در رژ گونه کالر اند آرت بسیار منحصر به فرد بوده که در ساخت آن از ترکیبات ویتامینه و ترکیبات گیاهی استفاده شده است؛ همین مسئله باعث شده تا استفاده از آن هیچ گونه عوارضی برای پوست نداشته باشد و خانم‌هایی که به سلامت پوست خود بسیار اهمیت می‌دهند، از این محصول در سبد لوازم آرایشی خود به طور مستمر استفاده کنند.

رژگونه شون

استفاده از رژگونه شون علاوه بر بخشیدن حس و حالی فوق‌العاده به صورت شما، باعث برجسته‌تر به نظر رسیدن استخوان گونه می‌شود. یک رژگونه عالی باید علاوه بر رنگ‌بندی بالا، دارای پوششی نرم و ابریشمی باشد و ماندگاری مناسب و پوشانندگی بالایی داشته باشد. رژگونه چارمینگ شون بر پایه ترکیبات گیاهی، سلامتی را همراه زیبایی به شما هدیه می‌کند. در فرمولاسیون این رژگونه از روغن جوانه گندم استفاده شده است.

رژگونه گلدن رز

امروزه گلدن رز به یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم بهداشتی و آرایشی در ایران تبدیل شده‌ که در سال 1983 با هدف تولید محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب شروع به کار کرده و طیف گسترده‌ای از محصولات را روانه بازار کرده است. این برند زیرمجموعه برند Erkul cosmetics ترکیه است و در 90 کشور جهان و در 5 قاره از جمله آمریکا، آفریقای شمالی، خاورمیانه، بالکان، کشورهای CIS و اروپا، موفقیت خود را فراتر از مرزها انجام داده است و نقش به‌سزایی در صادرات ترکیه به عهده گرفته ‌است.

رژگونه گلدن رز سری Terracotta Stardust یک رژگونه پودری است که دارای بافتی ابریشمی و نرم می‌باشد. این رژگونه به گونه‌های شما جلوه‌ای درخشان و رنگارنگ می‌بخشد. همچنین این محصول رنگدانه‌های قوی دارد که به راحتی روی پوست می‌نشیند و زیبایی آرایش شما را تکمیل می‌نماید، همچنین نیاز شما به تجدید رنگ رژگونه را کاهش می دهد. استفاده از رژگونه گلدن رز حتی به تنهایی و بدون استفاده از سایر لوازم آرایشی و فقط بازدن یک کرم پودر می تواند به خوبی به چهره شما روح ببخشد.

رژگونه فلومار

رژگونه فلورمار از جمله محصولاتی است که با انواع پوست سازگار بوده و پس از اعمال بر روی پوست بافتی نازک و ابریشمی بر روی پوست شما ایجاد می کند. این لایه نازک قابلیت پوشانندگی متوسط تا بالا را داشته و به راحتی بر روی پوست شما اعمال می شود.

اگر دارای پوست چرب هستید، مطمئنا با براقی بیش از حد پوست خود مواجه شده اید و این موضوع می تواند تاثیر منفی ای در آرایش شما داشته باشد. اما این محصول به گونه ای طراحی شده است که از براقی پوست شما جلوگیری کرده و ظاهر ایده‌آل را برای شما به ارمغان بیاورد.

رژ گونه شیگلم

خیلی از خانم‌ها تمایل دارند تا جوان‌تر و زیبا‌تر دیده شوند. رژگونه یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی محسوب شده که می‌تواند گونه‌ها را سرزنده‌تر و برجسته‌تر نشان دهد. رژگونه به عنوان آخرین مرحله از یک آرایش کامل به شمار رفته و حتی امکان زاویه‌دار کردن صورت را نیز فراهم می‌کند.

رژگونه شیگلم یک محصول فوق‌العاده برای افرادی محسوب می‌شود که قصد دارند، آرایش طبیعی داشته باشند. این رژگونه فرمولی بر پایه آب داشته و از ظاهری مرطوب و خیس برخوردار است. به علاوه این محصول با داشتن بافتی سبک می‌تواند بر روی پوست صورت بسیار طبیعی جلوه کند.

رژگونه شی گلم به عنوان یک رژگونه مایع لوکس شناخته می‌شود که از رنگ‌های متنوع و زیبایی برخوردار است. اگر می‌خواهید آرایشی طبیعی و شیک داشته باشید، خرید رژگونه شیگلم پیشنهاد ما به شماست.

رژگونه مای

رژگونه در لوازم آرایش بسیار موثر است و استفاده از رژگونه برای زیبا کردن گونه ها بسیار مناسب است و زیبایی خاصی به آنها می دهد. رژگونه مای از حجم و قیمت مناسبی برخوردار است که آن را برای استفاده روزانه بسیار مناسب نموده است. همچنین این محصول در رنگبندی های متنوع تولید شده که انتخاب آن را کاری بسیار جذاب نموده است. برای راحتی در استفاده، در این محصول یک براش کوچک وجود دارد.

روش استفاده از رژگونه پودری

یکی از رایج ترین انواع رژگونه که معمولاً طرفداران زیادی نیز دارد، رژگونه پودری است. شما برای استفاده از این نوع از رژگونه ها باید از یک براش استفاده کنید. برای این کار براش را کمی روی رژ گونه می کشید و سپس از آن برای آرایش صورت خود استفاده می کنید. معمولاً این سبک رژ گونه ها رنگ‌های متفاوتی دارند. برخی از آن ها مات هستند و برخی دیگر حالتی براق و اکلیلی دارند. شما می توانید از رژگونه های مات و براق در کنار هم استفاده کنید و با این روش به گونه های خودتان حجم دهید.

برای این کار لازم است که رژگونه مات متناسب با رنگ پوست خودتان در قسمت برجستگی گونه و درست روی استخوان گونه استفاده کنید. سپس برای حجم دادن به گونه ها و ایجاد سایه و روشن روی گونه، مقداری از رژگونه روشن و براق را روی بخش بالای گونه بزنید. این کار موجب می شود تا گونه های شما برجسته تر و جذاب تر به نظر برسد.

روش استفاده از رژگونه مایع

رژگونه مایع یا کرمی به نوعی از رژگونه گفته می ‌شود که حالتی مایع دارد. معمولاً برای استفاده از رژگونه مایع باید از یک اسفنج یا انگشتان خود استفاده کنید. این سبک رژگونه ها قدرت ماندگاری بالاتری دارند و از آنجایی که دارای رنگدانه های زیادی هستند به راحتی روی سطح پوست قرار می گیرند. اگر پوست خشکی دارید و قبل از استفاده از رژگونه از هیچ کرم پودری استفاده نکرده اید، بهتر است ابتدا پوست خود را با یک آبرسان نرم کننده ملایم نرم کنید و بعد از چند دقیقه از رژگونه مایع استفاده نمایید. این کار موجب می شود تا رژ گونه مایع به خوبی روی سطح پوست شما پخش شود و جلوه طبیعی تری پیدا کند.

سخن پایانی

شاید از دیدگاه خیلی از افراد رژگونه و انتخاب آن در واقع زیاد مورد مهم و ویژه ای نباشد ولی در جایی که بحث سلامت پوست افراد در میان است همواره باید در این مورد یعنی سلامت بسیار دقت کرد تا از آثار ناشی از عدم توجه به برند ها و ویژگی های محصولات در کلیه زمینه ها به دور بود شما میتوانید در وب سایت ما با توجه به نیاز خود از میان برند های معتبر و طبق ویژگی های که نیاز اقدام به انتخاب برند مناسب با پوست خود کنید.