خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

میز و صندلی پلیمری چوبنی

لوازم شخصی برقی

برند چوبنی تولید کننده میز و صندلی پلیمری است. از مزایای محصولات پلیمری این شرکت نسبت به چوب و دیگر مواد می توان به ضد آب بودن و استحکام زیاد در برابر فشار و ضربه اشاره کرد که این امر به خودی خود باعث می شود وجه تمایز قابل مشاهده ای نسبت به مصنوعات چوبی را دارا باشد. همچنین با توجه به اینکه تمامی محصولات به صورت مونتاژ آسان ارائه می گردد، بسته بندی محصولات نیز بسیار محکم و ایمن بوده که حمل و نقل را حتی در دورترین شهرها سهل و آسان می نماید. برای چیدمان دکوراسیون منزل خود می توانید از زیبا ترین ست های میز و صندلی پلیمری چوبنی استفاده نمایید. همچنین اگر برای چیدمان تالار های پذیرایی قصد خرید میز و صندلی تالاری دارید، چوبنی بهترین انتخاب است. محور اصلی فعالیت گروه صنعتی چوبنی بر کیفیت استوار است. ما با اطمینان کامل بر این باوریم که بازدهی موفق عملکردمان در تمامی جنبه های کسب و کار منوط به حفظ استانداردهای بالا و بالا بردن ارزش افزوده از طریق کیفیت است.

میز و صندلی پلیمری

گروه صنعتی چوبنی تولید کننده میز و صندلی پلیمری با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و روز دنیا همراه با طراحی زیبا و مدرن، با فضایی بالغ  بر ۱۲هزار متر مربع در بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز نمود. دیری نگذشت که در مدت زمانی کوتاه مراحل رشد و موفقیت را طی کرده و امروزه توانسته است در زمینه محصولات پلیمری از رقبای خود پیشی گرفته و نزد هموطنان عزیز در سرتاسر ایران به محبوبیت چشم گیری دست پیدا کند.

برند چوبنی در حال حاضر تولید کننده صندلی پلیمری ، میز پلیمری و ست نهارخوری پلیمری است. از مزایای محصولات پلیمری این شرکت نسبت به چوب و دیگر مواد می توان به ضد آب بودن و استحکام زیاد در برابر فشار و ضربه اشاره کرد که این امر به خودی خود باعث می شود وجه تمایز قابل مشاهده ای نسبت به مصنوعات چوبی را دارا باشد.

میز و صندلی تالاری

مزایای محصولات پلیمری

  • ساخته شده از مواد پلیمری درجه یک
  • دارای رنگ های مات و آبکاری
  • مقاوم در برابر رطوبت و ضربه
  • بسته بندی کارتنی و حمل آسان
  • مناسب برای چیدمان منزل
  • مناسب برای چیدمان تالار
  • مناسب برای فضای باز

محصولات پلیمری چوبنی مقاومت بالایی در برابر تغییر نگ و ضربه دارند. این محصولات ضد آب بوده و در بسته بندی کارتنی و کاملا آسان جهت حمل تولید می شوند.

شما می توانید از محصولات چوبنی برای چیدمان منزل و تالار پذیرایی استفاده نمایید.

تجهیز تالار

یک تالار خوب، شیک و مدرن باید به بهترین شکل ممکن تجهیز شده باشد تا بتواند در بازار متنوع و پیشرفته امروزی به بهترین نحو ممکن پاسخ گوی نیاز مشتریان خود باشد. هر چه میز و صندلی تالاری بهتری داشته باشید در جذب مشتریان موفق تر خواهید بود. به هر حال مهمانان بیشترین زمان خود را روی میز و صندلی تالار خواهند نشست. پس کیفیت آنها می تواند از عوامل تاثیرگذر بر رضایت مشتریان باشد.علاوه بر تجهیزات تالاری عوامل دیگری مانند دسترسی آسان به تالار، پارکینگ، کیفیت غذا و سلف آن، برخورد و رفتار مدیریت و کارکنان و … نیز تاثیر زیادی  در جلب رضایت مشتریان خواهد داشت.

choobni.com