تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

معرفی برند آرایشی شیگلم Sheglam

شیگلم

در این مطلب میخواهیم شما را با یکی از برترین های لوازم آرایشی آشنا کنیم ، این مقاله به محصولات آرایشی شیگلم می‌پردازد و جزییات آنها را به طور جامع بیان می‌کند. این محصولات یک گزینه عالی برای علاقمندان به آرایش است و از جمله بهترین تولیدات در این حوزه می‌باشند.

برند شیگلم sheglam ساخت کجاست؟

اگر برند شین shein را بشناسید، بیشتر در حوزه پوشاک و اکسسوری فعالیت دارد. محصولات آرایشی بهداشتی و پوستی برند شین با نام شیگلم sheglam به بازار عرضه می شوند. در واقع برند شیگلم زیر مجموعه برند شین است.

برند شیگلم ساخت کشور سنگاپور است اما محصولات برند شیگلم در کشور چین بسته بندی می شود. برند از سال ۲۰۱۹ در حوزه آرایشی و زیبایی شروع به فعالیت کرده و بر اساس آمارهای فروش جهانی، رشد بسیار خیره کننده ای داشته است. بنابراین با یک ابر برند آرایشی شرقی روبرو هستیم که در حال رخنه به بازار آرایشی اکثر کشور های دنیا است.

محصولات آرایشی برتر

اگر در یک نگاه کلی بخواهیم کلیه محصولات شیگلم را نام ببریم قطعا این متن گنجایش لازم را ندارد. اما به طور کلی تمامی دسته بندی های آرایشی بهداشتی در برند شیگلم دیده می شود. این برند محصولاتی چون رژگونه ، هایلایتر ، کرم پودر ، رژلب ، لیپ گلاس ، براش صورت ، کانسیلر ، پالت سایه ، تینت لب ، خط چشم و بسیاری محصولات دیگر در حوزه آرایشی بهداشتی دارد.

قطعا اپلیکیشن تیک تاک tik tok را می شناسید و حداقل یکبار به آن سر زده اید یا ویدیوهای مشهور آن را در اینستاگرام مشاهده کرده اید. برخی از این ویدیو ها مربوط به آنباکسینگ محصولات آرایشی یا میکاپ زیبای میکاپ آرتیست های مطرح دنیا است. یکی از محصولات آرایشی ترند تیک تاک بدون شک محصولات برند شیگلم sheglam است.

این برند میان برترین محصولات آرایشی روز دنیا ، آوازه ای شنیدنی برای خود دست و پا کرده است که باعث شده دیگر کمتر کسی نام شیگلم به گوشش نخورده باشد. اما در این بین برخی از محصولات برند شیگلم بیشتر از سایرین به شهرت جهانی رسیده اند که در پایین به بررسی بیشتر آنها می پردازیم.

  • یکی از این محصولات ، رژگونه مایع است که پیگمنت بسیار خوبی دارد و به حدی راحت بلند می شود که حتی به براش نیز نیاز ندارید. ضمنا مشهورترین رنگ رژگونه مایع شیگلم بی شک رژگونه شیگلم لاو کیک است.
انواع رنگ های رژ گونه مایع شیگل
  • محصول بعدی تینت لب است که تنوع رنگ کم نظیری دارد و دست شما را در انتخاب باز می گذارد. تینت لب شیگلم بافتی لطیف و آبرسان دارد که مانند برندهای رقیب، موجب خشکی لب نمی شود. معروف ترین رنگ تینت لب این برند نیز قطعا، تینت لب گلم رنگ پریمپ و تینت لب رنگ چیکی است.
انواع رنگ های تینت لب شیگل
  • محصول جذاب بعدی کرم پودر است که رقیبی جدی برای کرم پودر برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی به حساب می آید. کرم پودر برند شیگلم در دو نوع مشهور برای پوست چرب و پوست خشک در بازار جهانی موجود است. این کرم پودر بافتی سبک، کاور بالا و قیمتی ایده آل دارد که همین مهم آن را به پرفروش ترین کرم پودر بازار این روزهای کشور بدل کرده است.
فروشگاه محصولات شیگلم

تاثیر محصولات آرایشی بر پوست

این محصولات بدون ایجاد حساسیت یا آسیب برای پوست تولید و برای استفاده روزانه مناسب هستند.

محصولات آرایشی sheglam حاوی عوامل مرطوب‌کننده و ضدآفتاب می‌باشند که به حفظ و مراقبت از سلامت پوست کمک می‌کنند.

داستان برند آرایشی و بهداشتی شیگلم

شیگلم یک برند لوازم آرایشی است که در سال 2019 راه اندازی شد. دفتر مرکزی آن در سنگاپور است و در هفت مکان دیگر فعالیت می کند. محصولات شیگلم شامل محصولات حمام، محصولات مراقبت از پوست، خطوط آرایش، ابزارهای حرفه ای، خط چشم، رژ لب، هایلایتر ها، رژگونه ها، برنزرها، براش ها، ریمل و سایر موارد است.این برند از زمان آغاز کار خود، به دلیل لوازم آرایشی با کیفیت خود که از مواد اولیه 100٪ فاقد تست حیوانی ساخته شده است، شناخته شده است و در حال حاضر در بیش از 40 کشور در سراسر جهان فروخته می شود و همچنین دریافت کننده جوایز زیبایی MEGA 2021 است. محصولات این برند همچنین از طریق وب سایت یا برنامه SHEIN به فروش می رسد. محصولات شیگلم توسط Glamour geekzilla، Stylecaster، The Business of Fashion، Glamour UK، Forbes Mexico بررسی شده است.

دسته‌بندی محصولات

شیگلم مجموعه‌ای وسیع از محصولات آرایشی و مراقبتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این محصولات در سه دسته‌بندی اصلی زیر قرار می‌گیرند:

آرایشی

در دسته آرایشی، محصولات متنوعی مانند رژلب، ریمل، پنکک، و کرم پودر ارائه می‌شود. شیگلم به طور مداوم محصولات آرایشی جدید را معرفی کرده و به روزرسانی می‌کند تا طرفداران این محصول بتوانند همواره از جدیدترین و بهترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنند.

مراقبت از پوست

این برند نیز به مراقبت از پوست اهمیت زیادی می‌دهد و محصولاتی مانند کرم مرطوب‌کننده، تونر و ماسک صورت را در این دسته‌بندی محصولات خود تولید می‌کند. این محصولات حاوی مواد طبیعی و مغذی هستند که به بهبود و نگهداری سلامت پوست کمک می‌کنند.

مراقبت از مو

شامپو، روغن مو، و محصولات مراقبت از موی شیگلم نیز در بازار موجود است. این محصولات با فرمولاسیون منحصر به فرد، به موهای شما حیات و درخشندگی می‌بخشند و موهای آسیب دیده را بهبود می دهند.

زیبایی با قضاوت چشم خریداری می شود.

ویلیام شکسپیر
نکات مهم در خرید محصولات آرایشی sheglam

سازگاری با پوست : محصولات آرایشی sheglam برای انواع پوست‌ها طراحی شده‌اند، بنابراین مشتریانی با پوست حساس یا مشکلات پوستی می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

تنوع محصولات : این محصولات تنوع بالایی از محصولات آرایشی و مراقبتی در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند که از این طریق می‌توانند نیازهای مختلف را برطرف سازند.

ارزش افزوده : محصولات آرایشی sheglam به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، ارزش افزوده‌ای برای خریدارانشان دارند.