تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

آرایش زمستانی و روتین پوستی مناسب در زمستان

آرایش زمستانی

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که هر فصلی آرایش مخصوص به خود را دارد. بین آرایش زمستانی و آرایش تابستانی تفاوت های بسیاری وجود دارد. شما می توانید با استفاده از رنگ های مناسب در هر فصل، آرایش مخصوص به آن فصل را داشته باشید. حتی روش های مراقبت از پوست نیز، در فصل زمستان متفاوت است. دلیلش هم این است که، شرایط آب و هوایی متفاوت، پوست شما و نیازهای آن را تغییر می دهد. بهترین مراقبتی که شما می توانید در زمستان انجام دهید آبرسانی به پوست می باشد. به جای کرم ها و لوسیون هایی که پایه آب دارند، از کرم های روغنی استفاده کنید. چون چربی آن ها از پوست شما در برابر سرما محافظت می کنند. به یاد داشته باشید که در زمستان برای جلوگیری از ایجاد ترک روی لب ها باید از بالم لب بیشتر استفاده کنید. در ادامه با کادولین همراه باشید.

روتین پوستی زمستانی

رنگ آرایش زمستانی برای پوست های روشن

برای انتخاب رنگ آرایش زمستانی باید حتما” رنگ پوستتان را مدنظر داشته باشید. اگر پوست صورت شما سفید و روشن است بهتر است از رنگ هایی با تم نارنجی و مسی در آرایش تان استفاده کنید. در واقع شما باید از رنگ های شاد با تناژ گرم استفاده کنید. مثلا رژ لب قرمز، آجری، مسی و نارنجی بهترین انتخاب ها برای شما می باشند.

خرید رژلب زمستانی

رنگ آرایش زمستانی برای پوست های تیره

اگر شما جزو افرادی هستید که پوست تیره دارند. پیشنهاد می کنیم که از رنگ های نارنج، بژ و طلایی در آرایش زمستانی خود استفاده کنید. همچنین استفاده از رژلب های نارنجی و قهوه ای را فراموش نکنید.

پالت رنگی آرایش زمستانی

پالت رنگ های آرایش زمستانی

از آنجا که فصل زمستان سرد است. در طبیعت رنگهای خنکی مثل سفید و آبی بر دیگر رنگ ها غالب است. پس بهتر است که در آرایش زمستانی خود ازرنگ های گرم استفاده کنید. تضادی که بین تناژ رنگی طبیعت و آرایش شما بوجود می آید، باعث زیبا تر و جذاب تر شدن شما می شود. متخصصان آرایشی توصیه می کنند که در این فصل از رنگ های زرد، نارنجی،اسموکی، شرابی، قرمز و بنفش استفاده کنید.

خرید لوازم آرایش زمستانی

اصول کاربردی در آرایش زمستانی

  • استفاده از رنگ موی گرم : درفصل سرما رنگ موهای تیره و گرم جذاب تر از موهای بلوند و روشن هستند. در آرایش زمستانی بهتر است که موها را در اطراف صورتتان پراکنده کنید تا جلوه زیباتری پیدا کنید.
رنگ مو در آرایش زمستانی

همچنین بخوانید : رنگ مو منحصر به فرد خود را داشته باشید

  • استفاده از رژگونه های روشن : استفاده از برنزه کننده ها مختص فصل تابستان است. در آرایش زمستانی بهتر است از رنگ های صورتی متمایل به قرمز روی گونه ها استفاده کنیم تا بتوانیم ظاهری گرم به گونه ها بدهیم.
رژگونه در آرایش زمستانی
  • آرایش ابروها : در آرایش زمستانی از ریمل ها و مدادهای تیره برای ابروها استفاده کنید. سعی کنید ابروها را پهن تر آرایش کنید.
  • خط چشم بکشید : از خط چشم های تیره و پهن استفاده کنید. در آرایش زمستانی باید چشمان شما برجسته تر دیده شوند.
خط چشم در آرایش زمستانی

همچنین بخوانید : مدل خط چشم برای انواع حالت های چشم

  • استفاده از ریمل تیره : هیچگاه از ریمل های رنگی استفاده نکنید. استفاده از ریمل مشکی رنگ باعث جذابیت چشمان شما در این فصل می شود.
خرید ریمل مناسب آرایش زمستانی
  • استفاده از سایه چشم براق : در آرایش زمستانی برای پشت پلک های خود از سایه های براق با رنگ های طلایی، مسی، قهوه ای و یا بنفش تیره استفاده کنید.
سایه اسموکی در آرایش زمستانی
  • استفاده از رژلب گرم و جیغ : مهم نیست که رژلب شما مات است یا براق. فقط کافیست که از رنگ های گرم مانند نارنجی، قرمز، بنفش، آجری و زرشکی غافل نشوید.

همچنین بخوانید: مدل رژ لب برای انواع لب ها

  • استفاده از لاک های تیره رنگ : در فصل زمستان لاک های نئونی و همینطور براق را کنار بگذارید. از رنگ لاک های گرم مانند کرم یا خاکستری مات در آرایش زمستانی خود استفاده کنید.
آرایش زمستانی لاک

روتین پوستی را در زمستان جدی بگیرید

سرما و خشکی آب و هوا در زمستان پوست شما را حساس می کند. پس در این فصل باید بیشتر از هر وقت دیگری به پوست خود رسیدگی کنید. مهم ترین نکته در روتین پوستی زمستانی، پاک کردن آرایش درپایان روز است. در فصل زمستان باید از پاک کننده های ملایم برای این کار استفاده کنید. پاک کننده خود را روی یک پد بریزید و به آرامی روی پوست خود بکشید تا آرایشتان پاک شود.

روتین پوستی زمستانی

پس از اینکه پوست خود را پاک کردید از یک سرم آبرسان استفاده کنید. پوست شما در زمستان دچار خشکی می شود. شما می توانید به کمک یک سرم حاوی هیالورونیک اسید، رطوبت پوست خود را تامین کنید.

در آخر به شما توصیه می کنیم که در روتین زمستانی خود مرطوب کننده ها را فراموش نکنید. درطول روز از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید تا آرایش به خوبی روی صورتتان بخوابد. موقع شب ولی می توانید از مرطوب کننده سنگین تری استفاده کنید.

کرم مرطوب کننده کامان مدل Sensitive مناسب پوست حساس
کرم مرطوب کننده کامان مدل Sensitive مناسب پوست حساس