تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

اصلاح موهای بینی و گوش با مو زن

اصلاح موهای بینی و گوش با مو زن

افراد بالغ در حفره های بینی خود مو دارند. موهای بینی ذراتی را که وارد حفره بینی می شوند را فیلتر می کنند. همچنین حفره بینی را مرطوب می کند. نتایج یک مطالعه در سال 2010 نشان داد که افزایش تراکم موی بینی باعث کاهش آسم در کسانی که آلرژی فصلی دارند، می شود. موهایی که در انتهای گوش قرار دارند به همراه موم طبیعی گوش یک مانع محافظتی ایجاد می کنند. درست همانند موی بینی، این موها از ورود میکروب، باکتری و سایر مواد به گوش داخلی جلوگیری می کند و اجازه نمی دهند اسیب جدی به گوش وارد شود. به همین خاطر داشتن مو یک موضوع طبیعی و البته خوب است. با این حال از لحاظ ظاهری اصلا” جالب نیستد. افراد معمولا” با استفاده از دستگاه های مو زن این موها را کوتاه میکنند. برای آشنایی بیشتر با انواع مو زن ها در ادامه با کادولین همراه باشید.

اصلاح مو با موزن

روش های از بین بردن موهای بینی و گوش

سطح رشد موی نرمالی در بینی و گوش وجود دارد. همچنین این سطح رشدمو می تواند گسترش پیدا کند و بیش از حد شود که در نتیجه باید آن را با بهترین روش مدیریت کرد.

لیزر موهای بینی و گوش

در لیزردرمانی از گرما برای صدمه زدن به فولیکول استفاده می شود. شما به چند جلسه درمان نیاز دارید که هر شش هفته یک بار انجام می شود. تا زمانی که فولیکول مو از بین برود. برخلاف روش های دیگر که باعث صدمه زدن یا خارش پرده حساس گوش می شوند، لیزردرمانی از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی کند و قیمت آن نیز مقرون به صرفه است.

لیزر موهای بینی و گوش

قیچی و اصلاح

استفاده از قیچی راه حل مناسبی نیست. زیرا همیشه این خطر وجود دارد که گوش یا بینی خود را ببرید و آنها را دچار عفونت کنید.

قیچی و اصلاح

چیدن موهای زائد با انبرک

این کار برای کسانی مناسب است که تعداد موهای زائد آن ها کم است و همچنین آستانه تحمل درد آن ها بالاست.

مو زن

دستگاه مو زن برای پرهیز از چیدن پوست حساس و ظریف گوش و بینی طراحی شده اند. بهترین راه کار برای از بین بردن موهای بینی و گوش می باشد.

استفاده از دستگاه مو زن

همچنین بخوانید : لوازم آرایش عروس و داماد

مو زن چیست؟

مو زن دستگاهی است که به وسیله نیروی برق، به اصلاح و کوتاه کردن موهای گوش و بینی کمک می‌ کند . مو زن ها برای بسیاری از خانم ها و آقایان محبوب می باشد. البته آقایان بیشتر از آن استفاده می کنند. مصرف کنندگان این وسیله رضایت کامل از آن دارند. پس در خرید آن هیچ گونه تعللی نکنید.

چرا استفاده از مو زن را توصیه می کنند؟

با توجه به اینکه وجود موهای گوش و بینی خالی از لطف نیست، اما اگر این موها خیلی زیاد، پرپشت و بلند شوند، ظاهری نامرتب برایتان به وجود می‌آورند. اگر این موها را اصلاح یا کوتاه نکنید، به مرور زمان از سوراخ‌های بینی و گوشتان خارج می‌شوند. پس تنها راه، اصلاح آن ها از طریق مو زن می‌باشد.

فواید دستگاه مو زن

  • استفاده از این دستگاه بسیار راحت است.
  • وزن کمی دارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.
  • مو زن ها هیچ‌گونه صدمه‌ ای به پوست شما وارد نمی کنند.
  • هیچ گونه دردی را هنگام استفاده حس نمی کنید.

انتخاب یک مو زن خوب برای خرید

  • سعی کنید دستگاهی را بخرید که لامپ داشته باشد. چون به کمک لامپ می توانید قسمت مورد نظرتان را خیلی راحت ببینید.
  • حتما به تعداد سَری‌ های دستگاه مو زن توجه نمایید. وجود سری های بیشتر باعث افزایش کارایی دستگاه مثل مرتب کردن خط ریش و یا ابرو می شود.
  • دستگاهی را بخرید که اجزای آن به راحتی جدا می شوند. زیرا شما می توانید به راحتی همه قسمت های آن را شسته و تمیز کنید.
  • خرید دستگاهی ارجحیت دارد که موها را اصلاح میکند نه ریشه کن.
  • بهتر است که مو زن شما ضد آب باشد. گاهی اوقات ممکن است موی بلندی در دستگاه گیر کند که فقط با شستشو بتوانید آن را تمیز کنید.
  • دستگاه‌های مو زن شارژی، بهتر از انواع برقی هستند. می‌توان در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف از آن ها به راحتی استفاده کرد.
خرید دستگاه مو زن

نگهداری از دستگاه

  • پس از استفاده از مو زن، آن را در جعبه ی مخصوص به خودش بگذارید.
  • در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • هنگام استفاده از دستگاه، خیلی موزن را به درون گوش و بینی وارد نکنید، تا صدمه ای به آن ها وارد نکنید.
  • به کسی اجازه ندهید از مو زن شما استفاده کند.
  • اگر هنگام سرماخوردگی و یا عفونت بالای بدن از دستگاه مو زن استفاده کردید، حتما آن را ضد عفونی کنید.
نگهداری از دستگاه مو زن

نکته آخر :

موهای بینی و گوش‌، نباید به‌طور کلی ریشه‌کن شوند و از بین بروند. به همین دلیل لیزر کردن این نواحی اصلا” توصیه نمی شوند. کندن و دستکاری بیش از حد این موها می‌تواند خطر ابتلا به جوش‌های چرکی، عفونت، موی زیرپوستی، تورم و کورک را داخل حفره گوش و بینی افزایش بدهد و فرد را به دردسر بیندازد.