تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

بررسی تخصصی ماشین اصلاح کیمی 5017

بررسی تخصصی ماشین اصلاح کیمی 5017
شیگلم

ماشین اصلاح کیمی دارای قدرت بسیار بالا در عین حال قیمت بسیار مناسب می باشد که علیرغم ظاهر کوچک آن قابلیت اصلاح سر و صورت و بدن را داراست. بررسی تخصصی ماشین اصلاح کیمی 5017 – تعداد 4عدد شانه مجزا که بصورت جداگانه روی تیغه بصورت کشویی نصب می شوند به شما این امکان را می دهند که اصلاحی یکدست و متناسب با اندازه شانه انتخاب شده را تجربه کنید. برای آقایانی که به آراستگی خود اهمیت می دهند ، وجود یک ماشین اصلاح خوب در منزل ضروری است.

بررسی تخصصی ماشین اصلاح کیمی 5017

این مدل ماشین اصلاح پرقدرت دارای تیغه های چنان پرقدرت میباشد که حتی با دست هم نمی توان آنرا کنترل کرد و لرزشی بسیار سریع ایجاد میکند. این ماشین ریش تراش حتی می تواند برای اصلاح موی کودکان هم مورد استفاده قرار گیرد چون هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. بسیار کم صدا و درای 4 عدد شانه برای نمره های 3 و 6 و 9 و 12 که در حالت بدون شانه بصورت شماره صفر اصلاح را انجام می دهد.

ماشین اصلاح سر و صورت کیمی مدل KM-5017 

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-۵۰۱۷ یکی از ابزارهای شخصی کارآمد است که داشتن آن برای تمام آقایان خوش پوش و کسانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، بسیار ضروری است. این ماشین اصلاح با تیغه‌های قدرتمند و از جنس استیل ضد زنگ، قابلیت اصلاح سر، صورت و بدن را با کیفیت بالایی داراست. از طرفی شارژی بودن آن این امکان را می‌دهد تا در مکان‌های مختلف مانند حمام نیز به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

این ماشین اصلاح با بدنه‌ای از جنس فلز، بسیار در برابر شرایط محیطی مختلف و ضربه مقاوم است. به همراه این ماشین اصلاح، شانه‌هایی نیز برای تنظیم اندازه اصلاح در نظر گرفته شده است. همچنین در صورت استفاده بدون شانه، امکان اصلاح با شماره صفر و بدون ایجاد حساسیت برای پوست، وجود خواهد داشت. به همین دلیل این ماشین اصلاح برای استفاده کودکان نیز بسیار مناسب است. چراکه هیچ حساسیتی برای ایشان ایجاد نمی‌کند. تیغه‌های مستحکم، باتری قابل شارژ، دوام باتری قابل قبول، طراحی ارگونومی و خوش دست، سری قابل شستشو و… از جمله ویژگی‌های ماشین اصلاح کیمی مدل KM-۵۰۱۷ به شمار می‌روند.

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017
بررسی تخصصی ماشین اصلاح کیمی 5017
برای خرید این محصول لطفا روی عنوان آن کلیک کنید

طراحی ظاهری ماشین اصلاح کیمی مدل ۵۰۱۷

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-۵۰۱۷ با وزن ۲۰۰ گرم بسیار خوش دست بوده و کار کردن با آن لذت بخش است. به واسطه ابعاد مناسب، این ماشین اصلاح به راحتی در دست قرار می‌گیرد و وزن سبک آن نیز مانع از خسته شدن مچ دست در استفاده‌های طولانی می‌شود. بدنه این ماشین اصلاح از آلیاژ فلزی است که این موضوع به دوام و استحکام بیشتر آن کمک کرده است. در قسمت پایین این دستگاه محل درگاه ورودی سیم شارژ تعبیه شده؛ همچنین یک کلید برای روشن و خاموش کردن این ماشین اصلاح نیز در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد که ابعاد بزرگ و مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است.

عملکرد ماشین اصلاح کیمی مدل KM-۵۰۱۷

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-۵۰۱۷ به دلیل استفاده از باتری قابل شارژ، این امکان را به افراد می‌دهد تا در محیط‌های مختلف مانند حمام و… به راحتی قابل استفاده باشد. با هر بار شارژ کامل این ماشین اصلاح، امکان استفاده مداوم ۴۵ دقیقه‌ای وجود خواهد داشت، که برای اصلاح سر صورت و حتی بدن زمان مناسبی است.به همراه ماشین اصلاح کیمی مدل KM-۵۰۱۷ چهار عدد شانه با سایزهای مختلف، روغن مخصوص و همچنین یک برس به جهت تمیز کردن آن ارائه شده است. سایز شانه‌های موجود شامل ۳، ۶، ۹ و ۱۲ میلی متر است که در صورت استفاده مستقیم و بدون شانه، امکان اصلاح با سایز صفر وجود دارد.

لازم به ذکر است مدت زمان لازم برای شارژ کامل آن نیز چیزی در حدود ۱۲۰ دقیقه است. وجود تیغه‌ای از جنس استیل ضد زنگ موجب شده تا اصلاح خود را با تیزی کامل انجام دهید. همچنین در طراحی تیغه‌های این دستگاه از روشی استفاده شده که در حال استفاده، تیغه‌های آن نیز تیز می‌شوند.

بیشتر بخوانید : بررسی تخصصی ماشین اصلاح وی جی ار 071

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-۵۰۱۷ از تکنولوژی برش مستقیم بهره می‌برد که یکی از روش‌های مرسوم در طراحی و تولید انواع ماشین‌های اصلاح شناخته می‌شود. در این روش امکان اصلاح بدون درد و حساسیت فراهم است. از طرفی سری قابل شستشو این ماشین اصلاح کمک می‌کند تا عمر و دوام بیشتری برای آن ایجاد شود. چراکه به مرور و همزمان با استفاده در طولانی مدت، قرار گرفتن موهای اصلاح شده در بین تیغه‌های این دستگاه، موجب ایجاد فشار مضاعف بر موتور آن خواهد شد.

مشخصات ماشین اصلاح کیمی مدل KM-۵۰۱۷

  • تکنولوژی اصلاح :برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • اندازه اصلاح :0.5 میلی‌متر
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر
  • قابلبت خط زن صورت
  • مدت شارژ کامل :120 دقیقه
  • مدت استفاده پس از شارژ:45 دقیقه 
  • منبع تغذیه:  باتری قابل شارژ(بی سیم)

مزایا و معایب ماشین اصلاح کیمی مدل ۵۰۱۷

مسلما هر وسیله ای ممکن است دارای یکسری معایب و مزایا باشد که باید در هنگام خرید به آن دقت داشت تا خریدی بهتر و راحت تر داشت در ادامه ما مزایا و معایبی که ماشین اصلاح کیمی مدل 5017 دارد را برای شما شرح می دهیم.

مزایامعایب
1 – محصول پرفروش
2 – قیمت بسیار مناسب و ارزان
3 – تیغه ها از جنس استیل ضد زنگ
4 – قابلیت اصلاح با شماره صفر را دارد
5 – طراحی سبک و ارگونومیک
1 – بدنه نسبتاً ضعیف
2 – کیفیت ساخت متوسط
3 – قابلیت استفاده زیر دوش را ندارد
4 – امکان شارژ شدن سریع ندارد

خرید ماشین اصلاح کیمی مدل KM-۵۰۱۷

این محصول یکی از بهترین محصولات داخل بازار است که از نظر ظاهری و کیفیت و البته مشخصات و کاربردی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شما میتوانید از لینک زیر این ماشین اصلاح را به راحتی در وب سایت کادولین تهیه کنید.

خرید ماشین اصلاح کیمی مدل ۵۰۱۷