تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

رنگ مو منحصر به فرد خود را داشته باشید

رنگ مو منحصر به فرد خود را داشته باشید

حواستان باشد که در زمان انتخاب رنگ مو ، با توجه به عکس روی جلد آن است تصمیم نگیرید. بهتر است ،از روی ویژگی های نوشته شده روی جعبه، رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب کنید چرا رنگ مو تاثیر زیادی در جوان تر شدن پوست و رنگ چشم شما دارد. اگر به درستی انتخاب نشود شاید خیلی پیر تر از سن واقعی تان به نظر برسید. در ادامه با کادولین همراه باشید.

خرید کیت رنگ

5 عامل موثر در انتخاب رنگ مو :

1- رنگ پوست

راهنمای تست رنگ پوست

کف دست خود را در نور طبیعی بالا ببرید. به رگه ها در دست و مچ دست خود نگاه کنید. اگر رگهای شما یک رنگ آبی یا بنفش داشته باشند، پس شما پوست سرد دارید . اگر رگه های سبز داشته باشید ،شما دارای پوست گرم هستید.

رنگ موی مناسب پوست سفید و سرد

اگر پوست شما سفید و خنک با رگ های آبی باشد. با رنگ موی طلایی، کاراملی، عسلی زیباتر خواهید شد. بلوند عسلی یا کاراملی همچنین برای کسانی که پوست های زیتونی و خنثی دارند انتخاب مناسبی می باشد.

خرید رنگ عسلی

رنگ موی مناسب برای پوست سبزه و گرم

برای شما سایه های قهوه ای سرد مانند بلوطی، موچا، شکلاتی و ابریشمی تیره بسیار عالی هستند. اگر دارای پوست متوسط هستید ، یک رنگ مو قهوه ای گرم مانند قهوه ای طلایی، عسلی را انتخاب کنید.

خرید رنگ  قهوه ای

رنگ موی مناسب پوست گندمی و خنثی

اگر پوستی خنثی یا همان گندمی دارید. رنگ موی قرمز گرم، نسکافه ای، دودی و یا رنگ مو های فانتزی مانند صورتی برای شما مناسب هستند.

خرید رنگ برای پوست های گندمی

2- رنگ طبیعی مو ی سرتان

از آنجاییکه بیشتر خانم ها برای پنهان کردن موهای سفید و زیبا تر دیده شدن موهای طبیعی خود ، موهایشان را رنگ می کنند. پس در صورتی که رنگی که انتخاب می‌کنند به رنگ اصلی مو های خودشان نزدیک تر باشد، نتیجه کار بسیار زیبا و با ظرافت و طبیعی خواهد شد.

رنگ مو مناسب برای موهای مشکی :

رنگ‌های مناسب این افراد ، رنگ مشکی ، قهوه‌ای و بلوطی تیره است. این رنگ ها اختلاف چشمگیری با رشد ریشه مو ایجاد نخواهند کرد.

خرید رنگ مشکی

رنگ مو مناسب برای موهای قهوه ای :

این افراد بهتر است رنگ مو های خود را در خانواده رنگ‌های تیره از طیف سیاه تا بلوطی انتخاب نمایند. حتی می‌توانند با طیف های همین رنگ ها خلاقیت به خرج دهند. برای مثال از رنگ‌های قهوه ای شکلاتی، فندقی و یا حتی خاکستری استفاده کنند.

خرید رنگ برای موهای قهوه ای

رنگ مو مناسب برای موهای بلوطی :

این افراد انتخاب گسترده تری دارند و می توانند از طیف مشکی تا رنگ های بلوند استفاده کنید.

خرید رنگ بلوطی

رنگ مو مناسب برای موهای بلوند :

این رنگ جزو گروه روشن و درخشان است. شما می‌توانید تا حد رنگ‌هایی چون استخوانی یا پلاتینی پیش روید. حواستان باشد که برای تیره کردن از بلوطی بیشتر پیش نروید.

خرید رنگ بلوند روشن

رنگ مو مناسب برای موهای حنایی- قرمز- نارنجی :

این افراد می‌توانند از طیف رنگ های مسی برای هایلایت موهایشان استفاده کنند. برای رنگ کردن تا گروه رنگ‌های روشن‌تر چون بلوند و طلایی پیش بروند.

خرید رنگ مسی و شرابی

3- رنگ چشمان شما

 رنگ چشم
  • اگر چشم هایتان تیره است. رنگ موی مناسب شما طیفی از رنگ‌های قهوه‌ای یا قرمز متوسط می باشد.
  • اگر چشم‌های شما فندقی، آبی یا سبز است. هر کدام از رنگ‌های خرمایی روشن تا بلوند متوسط را می توانید انتخاب کنید.
  • اگر رنگ طبیعی موهایتان روشن است. از رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز یا قرمز توت فرنگی استفاده کنید.
  • اگر رنگ چشم‌ها‌ی شما قهوه‌ای تیره، سیاه یا فندقی است. بهتر است از رنگ مشکی، قهوه‌ای متوسط یا قهوه‌ای طلایی استفاده کنید.
  • اگر چشم های شما فندقی، آبی یا سبز است. رنگ موی مناسب خودتان را از میان طیف رنگ‌های قهوه‌ای روشن تا بلوند متوسط انتخاب کنید.

4- اندام و سایز هیکل شما

5- خلق و خوی و شخصیت شما

همچنین بخوانید: چهار رایحه محبوب زنانه از برند آوون

انواع رنگ مو از موقت تا دائم

خرید رنگ موقتی
رنگ موقتی

رنگ موی دائمی

این نوع رنگ ها موهای شما را برای مدت زمان زیادی تغییر می دهد. در واقع این نوع رنگ مو کوتیکول هایی را تشکیل می دهد. این کوتیکول ها سطح شافت مو را می سازند و رنگ را به عمق موها منتقل می کند. رنگ مو دائمی به تدریج از بین نمی رود. بنابراین همیشه تفاوت بین رشد ریشه مو با موهای رنگ شده را مشاهده می کنید. این نوع به طور نامحدود دوام می آوردزیرا باعث ایجاد تغییر دائمی در ساختار موها می شود.

رنگ موی دائمی و ماندگار

در این نوع از مواد کم آمونیاک استفاده می شود. با اکسیدان کم حجم مخلوط می شود. این نوع رنگ ،کوتیکول سطح مو را باز می کند و اجازه می دهد که رنگ کمی در شاخه موها نفوذ پیدا کند. ماندگاری کمتری به نسب رنگ های نوع قبل دارد. باعث روشن شدن موها یا پوشاندن موهای خاکستری نمی شود. می توان از آن برای تقویت رنگ روی موها هم هم استفاده کرد.

رنگ موی نیمه دائم

این نوع دارای ترکیبی ملایم است. فاقد آمونیاک می باشد. نیازی به مخلوط کردن اکسیدان ندارد. برخلاف رنگ های دائمی به شافت مو نفوذ نمی کند. باعث تغییر رنگ موی طبیعی نمی شود. شما نمی توانید با این رنگ موهای خود را روشن کنید. این رنگ باعث افزودن درخشش به موهای کم رنگ می شود. موهای آسیب دیده را بازیابی می کند.

رنگ موی موقت

این رنگ ها اغلب به صورت پودر، گچ یا اسپری یافت می شود. به هیچ وجه رنگ طبیعی مو را تیره یا روشن نمی کنند.دارای تنوع بالایی از انواع رنگ ها هستند. پس از یکبار شستشو آن را از بین برد.

چند توصیه برای موهای رنگ شده

  • در روزهای آفتابی، از كلاه و روسری استفاده کنید.
  • از نرم‌كننده‌ها و تقویت‌كننده‌های مناسب استفاده كنید تا سلامت موهای‌تان حفظ شود.
  • به هنگام خشك كردن موها، حوله را به نرمی روی موهای‌تان بكشید.
  • موهای خود را هنگام خیس بودن شانه نزنید.
  • برای خشك كردن موها زیاد از سشوار استفاده نكنید. یا زمان استفاده از آن را كاهش داده و سشوار را با فاصله بیشتری از سر خود نگه دارید.
  • در دوران بارداری خصوصا سه ماهه نخست از رنگ كردن موها بپرهیزید.