تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

طرح ناخن پاییزی 2023

عکس 7 طرح ناخن پاییزی 2021

فصل پاییز پر از رنگ های زیبا و منحصر به فرد است که می شود از این رنگ های جذاب، برای انتخاب رنگ لباس و استایل و طراحی ناخن ها ایده گرفت. با ایده گرفتن از مدل های جدید طرح های ناخن پاییزی می توانید به استقبال این فصل زیبا بروید. ما در این مقاله تعدادی از طرح ناخن های پاییزه 2021 را به شما پیشنهاد می دهیم.

در این مقاله می خوانیم :

طرح ناخن پاییزی جدید 2023

انتخاب رنگ برای دیزاین ناخن ها به کمک طرح های پائیزی مهم ترین مرحله است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بهتر است شما با توجه به رنگ پوست خود از بین رنگ های پائیزی نظیر خاکستری و قهوه ای و نارنجی و آبی دریایی و بنفش و زرشکی و مشکی و زمردی و … رنگ لاک ناخن هایتان را انتخاب نمایید. سپس با رنگ هایی شیک و خاص را روی سطح ناخن هایتان طراحی نمایید.

برای ایجاد طرح های پاییزی روی سطح ناخن ها بهتر است از رنگ های متضاد استفاده نمایید تا طرح های ایجاد شده برجسته و واضح تر به نظر برسند. اگر از رنگ بیس قهوه ای برای طراحی ناخن های کوتاه و بلند خود استفاده کرده اید بهتر است طرح مورد نظرتان را به کمک رنگ های طلایی یا نارنجی و زرد روی سطح ناخن هایتان طراحی نمایید. در صورت تمایل می توانید از رنگ مشکی نیز برای ایجاد طرح روی ناخن ها استفاده کنید.

لاک ناخن چند رنگ

طرح ناخن پاییزه ساده

مدل لاک ناخن پاییزی با طرح برگ

طرح ناخن برگ دار

لاک ناخن پاییزی رنگ قرمز

طراحی ناخن پاییزی با لاک قرمز

لاک ناخن پاییزی چند رنگ

طرح ناخن پاییزی چند رنگ

همچنین بخوانید: کاشت ناخن چیست؟ آموزش کاشت ناخن با فرمر

طرح ناخن پاییزی با فرنچ

طرح فرنچ پاییزی

کلام آخر

استون ها برای بانوانی کـه دوست دارند پوست و سطح NAIL انها همواره هیدراته باشد، گزینه نامناسبی بنظر می‌رسد. استفاده مداوم از استون ها سبب بروز لکه هاي سفید می شود. بجای آن، از لاک پاک کن ها استفاده کنید کـه انتخاب بهتری اسـت. بـه خصوص برندهایی کـه فرمولاسیون غیر شیمایی دارند مثل ایوروشه. لاک پاک کن هاي بدون استون، سطح ناخن را کم تر خشک می‌کنند.