خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

ماشین اصلاح وی جی ار بهتره یا کیمی

وی جی ار بهتره یا کیمی
خرید ماشین اصلاح

وی جی ار بهتره یا کیمی؟ سوالیست که اگر درحال خرید لوازم شخصی برقی بوده باشید احتمالا به ذهن شما رسیده است؛ این دو برند چینی با توجه به قیمت و کیفیت کالاهای عرضه شده تو انسته اند به خوبی جای خود را در بازار ایران و جهان پیدا کنند و بعید نیست در سال های متمادی شاهد پیشرفت هایی چشمگیر تر از آن ها باشیم. در این مقاله قصد داریم این دو برند را از لحاظ ماشین اصلاح های تولید شده بسنجیم تا بدانیم کدامیک برند برتر هستند.

برند وی جی ار

معرفی برند وی جی ار

وی جی ار برندی چینی فعال در حوضه ی تولید و عرضه ی لوازم شخصی برقی است که محصولات متنوعی را میتوان روی خط تولید این کمپانی یافت؛ معروف ترین محصولات تولید شده توسط برند VGR ماشین های اصلاح، سشوار ها، برس های حرارتی و اپیلاتور های این برند هستند.

وی جی ار با معرفی محصولاتی با کیفیت ساخت و تکنولوژی بالا دارای قیمتی پایینتر نسبت به رقبا توانسته است به خوبی جای خود را در بازار پیدا کند و خریداران را به خرید محصولات خود مجاب کند. محصولات این برند در کشور های زیادی از اقسا نقاط جهان قابل خریداری هستند و صادرات گسترده ای برای این محصولات در نظر گرفته شده است.

اگر قصد دارید بیشتر در باره ی وی جی ار و تاریخچه و دستاورد های آن بدانید میتوانید از مقاله معرفی برند وی جی ار دیدن کنید که اطلاعاتی کامل تر و با جزئیات تر را در اختیار شما قرار داده است. اگر قصد دارید مشخصات این برند را با جزئیاتی بیشتر دنبال کنید میتوانید از مقاله معرفی برند وی جی ار دیدن کنید.

برند کیمی

معرفی برند کیمی

با وجود محبوبیت زیاد این برند مشخصات دقیقی از ریشه ی این شرکت در دسترس نیست و نمی توان اطلاعات دقیقی از آن را در دسترس قرار داد. اما این برند ریشه ای آسیایی دارد و به احتمال زیاد محصولات برند کیمی توسط شرکت بزرگتری با این زیر برند تولید می شوند. اما دلیل محبوبیت این برند مانند ریشه ی آن نیست و کاملا مشهود است؛ قیمت ارزان در کنار کیفیت مناسب و محصولات کار راه انداز را میتوان دلیل این فروش بالا دانست. اما اگر به دنبال محصولاتی به روز تر هستید و قصد اختصاص دادن بودجه ای بزرگتر را دارید بهتر است سراغ برندی دیگر بروید.

مقایسه ماشین اصلاح ها

انتخاب یک ماشین اصلاح مناسب به ویژگی های مختلفی بستگی دارد که قبل از خرید باید به صورت دقیق هرکدام را مورد بررسی قرار دهید. این مشخصات در مدل های مختلف این برند ها متغیر هستند و بهتر است برای خریدی بهتر اول بودجه خود را تعیین و سپس گزینه های روی میز را با هم بررسی کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را همراه با خرید خود شاهد باشید. در ادامه بررسی پارامتر های مهم در یک ماشین اصلاح را خواهیم داشت تا به جواب سوال وی جی ار بهتره یا کیمی برسیم.

تیغه ها: در اغلب ماشین اصلاح های معری شده توسط برند وی جی ار و کیمی برای تیغه های دستگاه از متریال استیل ضد زنگ استفاده شده است؛ اما ممکن است که در برخی از مدل ها از روکش های سرامیکی و تیتانیومی نیز استفاده شده باشد که نتیجه ی آن طول عمر و کیفیت بالاتر است. طراحی تیغه ها نیز میتواند به اصلاحی دقیق تر و نزدیک تر به صفر کمک زیادی کند و برای کسانی که کاربری حرفه ای تر دارند مانند آرایشگر ها توجه به این نکته نیز امری مهم است.

موتور ها: موتور ماشین اصلاح یکی دیگر از نکات کلیدی است که در تعیین کیفیت اصلاح، قدرت و سرعت و دوام دستگاه تاثیری اساسی دارد. موتور های بکار رفاه در ماشین های اصلاح به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند که شامل موتور های روتاری یا چرخشی و موتور های خطی یا ویبره ای می شوند؛ موتور های چرخشی دارای قدرت بالاتری هستند و برای برش موهای زخیم و زبر کارایی بالاتری دارند و به همین علت بیشتر در ماشین های اصلاح حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند، موتور های خطی ینز به علت صدا و لرزش کمتر در ماشین های اصلاح روزمره یافت می شوند.

از لحاظ موتوری نتیجه ی مقایسه برند وی جی ار و کیمی برابر است زیرا در اکثر کالاها که کاربرد روزمره دارند از موتور های خطی استفاده شده تا در کنار سبکی و قیمت پایینتر لرزش و سروصدای پایین را نیز در اختیار خریدار قرار دهند. به صورت کلی قدرت، سرعت و طول عمر یک موتور تعیین کننده کیفیت آن هستند و برای خریدی بهتر باید مورد بررسی قرار گرفته شود که در یک بودجه محصولات کدام برند وضعیت بهتری را دارا است.

باتری ها: باتری عضو دیگر یک ماشین اصلاح است که کار آن بر روی مدت زمان بازدهی دستگاه با یک بار شارژ و میزان مدت مورد نیاز برای شارژ شدن دستگاه تاثیر گذار است. باتری های این محصولات معمولا در دو دسته قرار می گیرند؛ باتری های نیکل کادمیوم و لیتیوم یون که باتری های لیتیوم یونی دارای کیفیت بالاتری از هر لحاظ نسبت به نوع دیگر هستند.

در بیشتر محصولات وی جی ار و کیمی از باتری های لیتیم یونی برای شارژ شدن دستگاه ها استفاده می شود و از نظر نوع باتری تفاوتی میان این دو به چشم نمی خورد. اما تفاوت میان محصولات در ظرفیت باتری، زمان استفاده و شارژ شدن و عمر باتری قابل مشاهده هستند. بهتر است برای انتخابی بهتر دستگاهی با ظرفیت بالاتر انتخاب کنید که بتواند تایم بیشتری را بدون استفاده از شارژ شدن برای شما کار کند.

قابلیت ها: بخش قابلیت ها شامل مواردی است که بودن آن ها نقش اساسی در کارکرد دستگاه ایفا نمی کند اما وجود آن ها را میتوان یک مزیت به حساب آورد زیرا که برای کاربری بهتر محصول مورد نیاز هستند. از میان این قابلیت ها میتوان به ال ای دی نشانگر اشاره کرد که میتواند مقادیر مختلفی مانند میزان شارژ باتری و میزان سرعت موتور یا پارامتر های دیگر را نمایش دهد.

طراحی: از نظر طراحی بیشتر ماشین اصلاح های کیمی دارای طراحی ساده و کلاسیک بوده و این برند در این باره محتاط تر عمل کرده است اما در ماشین اصلاح های وی جی ار طراحی کمی امروزی تر شده است و در برخی از مدل ها از صفحه LED برای نشان دادن میزان شارژ، دور موتور دستکاه و غیره استفاده شده است که در کنار کارایی زیبایی خاصی را نیز به دستگاه می دهد.

قیمت ماشین اصلاح ها

ماشین اصلاح های هردو برند کیم ی و وی جی ار در بازه های قیمتی مختلفی با توجه به میزان کیفیت و کاربری قابل خریداری هستند که هرکدام دارای نقاط قوت و کاربری های مخصوص به خود هستند. ارزان ترین ماشین اصلاح کیمی قیمتی حدود 600 هزار تومن و گران ترین ماشین اصلاح کیمی نیز قیمتی پنج و نیم میلیونی را دارا است. ماشین اصلاح های وی جی ار نیز در بازه ی قیمتی 4 میلیون تومان الی 400 هزار تومان قابل خریداری هستند.

خرید ماشین اصلاح ها

با توجه به پارامتر های بررسی شده فهمیدیم که هرکدام از برند های وی جی ار و کیمی دارای ویژگی های خاص به خود هستند و برای تجربه خریدی بهتر باید با توجه به بودجه خود و محصولات تعریف شده مشخصات هریک را بررسی کرده و بهترین انتخاب را برای خرید خود با توجه به نیاز ها انتخاب کنیم. اگر قصد خرید ماشین اصلاح های وی جی ار، کیمی یا برند های دیگر را دارید کادولین امکان خرید نقد و اقساط با توجه به نیاز شما را به سایت خود افزوده است.

خرید کاندوم