تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

پنکیک آرایشی خانگی

پنکیک آرایشی خانگی

لوازم آریشی در بین خانم ها طرفدارن زیادی دارد، و هر روز مورد استفاده قرار می گیرد. این لوازم پرطرف دار حاوی مواد شیمیایی زیادی هستند و استفاده روزانه آن ها به پوست آسیب می رساند. برای حفظ سلامتی پوست خود از لوازم آرایش های حاوی مواد شیمایی و مضر استفاده نکنید. شما می توانید با مواد طبیعی پنکیک خانگی تهیه کنید و پوستی زیبا و سالم داشته باشید.

طرز تهیه پنکیک خانگی

مرحله اول: تابه ای را روی حرارت قرار دهید و مقدار کمی آرد برنج در آن بریزید. در چند مرتبه اول که این پنکک را تهیه می کنید از میزان کمی آرد برنج استفاده کنید.

مرحله دوم: حرارت را بسیار ملایم کنید و کم کم آرد را هم بزنید تا آرد قهوه ای شود. مهم است که حرارت کم باشد تا شما بتوانید روند تغییر رنگ آرد برنج را تحت کنترل داشته باشید تا تغییر رنگ به سایه ای که منطبق بر رنگ پوست شما باشد برسد.

مرحله سوم: به هم زدن آرد با یک قاشق چوبی ادامه دهید تا رنگ آرد کاملا یکدست شود.وقتی به رنگ مورد نظرتان رسیدید حرارت را خاموش کنید و ظرف را کنار بگذارید تا سرد شود.بعد از خنک شدن پنکک دست سازتان را در یک ظرف درب دار بریزید.

طرز تهیه پنکیک خانگی

همچنین بخوانید: افزایش حجم لب و زیبایی لب ها

ساخت پنکک آرایشی با آرد برنج، نشاسته ذرت و پودر کاکائو

برای ساخت این پنکک نیاز به یک فنجان نشاسته ذرت، نصف فنجان آرد برنج و یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو دارید. آرد برنج را مانند روش قبل داخل تابه ریخته و روی حرارت ملایم گاز تفت بدهید. از آن جایی که در ساخت این پنکک آرایشی خانگی پودر کاکائو داریم، نیازی به زیاد تفت دادن و تیره کردن آرد برنج نیست.

ساخت پنکیک آرایشی با پودر کاکائو

تنها کافیست کمی آرد برنج را تفت داده، سپس آن را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید خنک شود. سپس نشاسته ذرت را به آرد برنج اضافه کرده و در انتها پودر کاکائو را به آن اضافه کنید. تمامی مواد را به خوبی با هم مخلوط کرده و داخل یک ظرف درب دار ریخته و در یخچال نگهداری کنید. برای آرایش صورت با این پنکک آرایشی، از براش آرایشی استفاده کنید و بعد از هر بار مصرف درب آن را بسته و در یخچال قرار دهید.