خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

آرایش پاییزی و مراقبت از پوست در این فصل

آرایش پاییزی و مراقبت از پوست در این فصل
لوازم شخصی برقی

کارشناسان در تجزیه و تحلیل رنگ ها آن ها را به دو دسته کلی تقسیم می کنند: رنگ های سرد یا گرم و رنگ های روشن یا تیره. همان طور که می دانید، هر فصلی پالت رنگی مخصوص به خود را دارد. این پالت ها از رنگ های موجود در طبیعت در آن فصل، تشکیل می شوند. شما در هر فصلی می توانید از رنگ های مخصوص همان فصل در لباس ها و یا آرایش صورت خود استفاده کنید. این کار باعث می شود که شما همیشه جذاب و به روز به چشم برسید. در پاییز که زیباترین فصل سال است، بیشتر می توانید رنگ های گرم و تیره متوسط را در طبیعت مشاهده کنید. پس شما برای داشتن یک آرایش پاییزی زیبا باید از لوازم آرایشی با تناژ رنگی قهوه ای، نارنجی، زرشکی و هلویی کمک بگیرید. برای یادگیری یک آرایش پاییزی کامل، در ادامه با کادولین همراه باشید.

آموزش آرایش پاییزی

در آرایش پاییزی معمولا” رنگ صورت را روشن می کنند. سپس با استفاده از رنگ های گرم در آرایش چشم ها و لب ها به صورت رنگ می بخشند. سعی کنید در آرایش پاییزی از رنگ های شیک و پر ابهت استفاده کنید.

آموزش آرایش پاییزی

رنگ کرم پودر در آرایش پاییزی

پوست های برنزه در آرایش تابستانی جذاب است، اما در آرایش پاییزی رنگ پوست روشن بهتر است. کرم پودری را انتخاب کنید که بافت آن سبک باشد و رنگ آن به رنگ پوستتان نزدیک باشد. حواستان باشد قبل از زدن کرم پودر با کمک یک کانسیلر کرمی عیوب صورت را بپوشانید.

مدل ابرو در آرایش پاییزی

برای آرایش ابرو در این فصل از رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید. بهتر است که زیر ابروها را با تیغ تمیز نکنید و بگذارید که حالت طبیعی خود را داشته باشند، تنها با یک برس ابرو آن ها را مرتب کنید. همچنین با کمک ژل ابرو می توانید حالت ابروها را در طول روز مرتب نگه دارید.

سایه چشم در آرایش پاییزی

برای داشتن یک آرایش پاییزی جذاب می توانید از سایه چشم بنفش کمک بگیرید. این رنگ بسیار جلوه گر است. می توانید چند سایه بنفش با تناژهای مختلف را باهم ترکیب کرده و یک سایه چشم بسیار زیبا ایجاد کنید. در این فصل آرایش های تیره نیز هم برای روز و هم برای شب زیبا هستند.

خط چشم در آرایش پاییزی

در آرایش پاییزی از خط چشم های گربه ای به همراه ریمل های حجم دهنده استفاده کنید. داخل چشم ها را نیز به کمک یک مداد کمی مشکی کنید. برای اینکه آرایش شما جذاب تر باشد، می توانید از یک خط چشم سفید نیز برای گوشه داخلی چشمتان استفاده کنید.

رنگ لب ها در آرایش پاییزی

برای آرایش پاییزی باید از رژلب های تیره و پر رنگ استفاده کنید. مثل رنگ های شرابی تیره، قرمز تند. در کل کاری کنید که در آرایش پاییزی لب ها بیشتر از سایر قسمت ها به چشم بیایند.

رنگ گونه ها در آرایش پاییزی

در فصل پاییز رژگونه های صورتی خود را کنار بگذارید. در آرایش پاییزی باید از رنگ های تیره روی گونه هایتان استفاده کنید. در کل می توانید در آرایش پاییزی به جای استفاده از رژگونه از یک برنزه کننده استفاده کنید.

رژگونه در آرایش پاییزی

مراقبت پوستی در فصل پاییز

آنچه در هر فصل بسیار مهم است مراقبت پوستی است. مراقبت از پوست، فصل نمی ‌شناسد و لازم است در هر فصلی نکاتی را رعایت کنید تا پوستی سالم و زیبا داشته باشید.

انتخاب یک مرطوب کننده قوی

در فصل پاییز چون هوا رطوبت خود را از دست می دهد. بنابراین برای مراقبت پوستی باید از یک مرطوب کننده قوی تر نسبت به تابستان استفاده کرد. پس یک مرطوب کننده خوب با خاصیت آبرسانی بالا و مناسب نوع گوستتان می تواند به شما در این فصل کمک کند.

استفاده ازضد آفتاب را فراموش نکنید

اشعه های مضر یو وی در هر فصلی وجود دارد و می تواند به پوست شما آسیب برساند. پس لازم است که در فصل پاییز نیز برای مراقبت پوستی خود از ضد آفتاب استفاده کنید. حواستان باشد که اگر از خانه بیرون می روید هر 2 ساعت یکبار ضد آفتاب خود را تمدید کنید.

استفاده از شوینده مناسب

در این فصل برای مراقبت پوستی خود باید از شوینده صورت با خاصیت آبرسانی بالا استفاده کنید. یک شوینده ملایم می تواند علاوه بر پاک سازی و آبرسانی به پوست شما، سلول های مرده آن را از بین برده و مانع خشکی و گرفتگی پوستتان شود.

استفاده از مرطوب کننده لب

علاوه بر مراقبت پوستی شما باید در هر فصلی از لب ها نیز مراقبت کنید. احتمال خشکی لب ها در فصل پاببز بیشتر از تابستان است. پس از یک مرطوب کننده برای لب هایتان استفاده کنید. استفاده از وازلین نیز یک پیشنهاد اقتصادی برای مراقبت از لب ها می باشد.

نکات آخر:

  • آرایش های پر زرق و برق در فصل های بهار و تابستان جذابیت دارد. سعی کنید در فصل های سرد از آرایش های درخشان اجتناب کنید.
  • در آرایش پاییزی باید با کشیدن خط چشم، چشم ها مشخص باشند. اما از کشیدن خط چشم های بیش از حد تیره اجتناب کنید.