خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

برند لوازم آرایش مرغوب را بشناسید

برند لوازم آرایش مرغوب را بشناسید
لوازم شخصی برقی

لوازم آرایش دسته ای از محصولات بهداشتی و آرایشی است، که برای مراقبت از صورت و بدن استفاده می شوند. عطر و ادکلن نیز در این دسته قرار دارند. دانشمندان اتفاق نظر دارند، که تشخیص اینکه چه کسی آرایش را اختراع کرده غیرممکن است. اما باستان شناسان اخیراً شواهدی از لوازم آرایش را در مقبره ای در مصر پیدا کردند. این لوازم آرایش ظروف سفالی حاوی پالت های رنگی برای رنگ کردن چشم ها و لب ها بودند. زنان یونانی شیفته جوان ماندن بودند. این عشق به زیبایی طبیعی و جوانی همیشگی به رواج یافتن آرایش در جامعه یونان کمک کرد. رم که همیشه مرکز مد بوده، بیشتر به دلیل استفاده از روغن های زیبایی و عطر، مشهور شده است. کشورهای دیگر مانند سومر باستان، بابل و ایران نیز به شکل گیری آرایش کمک کرده اند. برای آشنایی بیشتر با بهترین برند لوازم آرایش، در ادامه با کادولین همراه باشید.

15 برند لوازم آرایشی معروف در دنیا

استفاده از لوازم آرایش باعث بالا رفتن احساس اعتماد به نفس در خانم ها می شود. اما برخی از لوازم آرایش نامرغوب باعث آسیب به پوست و از بین رفتن زیبایی می شود. لوازم آرایش باید حاوی مواد طبیعی هم باشند تا آسیبی به پوست شما نرسانند. چندین برند لوازم آرایشی معروف در سطح دنیا در بردارنده بهترین نتیجه ممکن هستند و ایمنی مناسبی را نیز دارند. در زیر بهترین برند های لوازم آرایش که دارای شهرت بالایی هستند را به شما معرفی می کنیم.

1.برند لوازم آرایشی شنل CHANEL

این شرکت به تولید لوازم آرایش، عطر و ادکلن و لباس می پردازد. استفاده از این برند زیبایی و جذابیت بالایی را به شما هدیه می دهد. تنها برای داشتن یک رژلب آن باید چندین دلار هزینه کنید. اما کیفیت بالای این برند ارزش هزینه کردن را دارد.

برند لوازم آرایش شنل

2.برند لوازم آرایش استی لودر Estee Lauder

این کمپانی از سال 1946 شروع به کار کرده است. اکنون یکی ازمشهورترین لوازم آرایشی درجهان است. محصولات این کمپانی شامل لوازم آرایش، لوازم مراقبت زیبایی و عطر و ادکلن می باشد.

کرم پودر استی لودر

3.برند لوازم آرایشی دیور Dior

خلاقیت، تجمل و تعالی همه واژه های توصیف کننده این کمپانی هستند. این برند هم به خاطر تولید لوازم آرایش و عطرهای خاص شهرت پیدا کرده است.

4.برند لوازم آرایش اورآل L’Oreal

این شرکت لوازم آرایش یک رهبر جهانی برای زیبایی می باشد. این شرکت فرانسوی در همه جای دنیا به زنان لوازم آرایش لوکس و با کیفیت و مقرون به صرفه ارائه می دهد.

برند لوازم آرایش اورآل

5.برند لوازم آرایشی لانکوم Lancome

این کمپانی که از سال 1935 آغاز به کار کرده است. بیشتر از 80 سال است که ظرافت و زیبایی فرانسوی را به تمام دنیا هدیه می دهد.

6. برند لوازم آرایش میبلین Maybelline

این برند که به عنوان یک تجارت کوچک خانوادگی شروع به کار کرد. میبیلین اکنون بهترین تولید کننده لوازم آرایش در آمریکا می باشد.

7. برند لوازم آرایشی مک  MAC

از سال 1984 به عنوان یک رهبر جهانی آرایش و اقتدار نهایی رنگ شناخته می شود. خلاقیت ، روند گرایی و تنوع ریشه همه این شرکت است.

رژلب برند مک

8. برند لوازم آرایش ایو سن لورن Yves Saint Laurent

این برند از فونداسیون های بدون وزن و رژ لب های کرمی گرفته تا ریمل و خط چشم های زیبا، بهترین ها را ارائه میدهد.

برند لوازم آرایش ایو سن لورن

9.برند لوازم آرایشی رولون Revlon


چشم انداز این شرکت زرق و برق، هیجان و نوآوری از طریق محصولات با کیفیت بالا و با قیمت مقرون به صرفه است.

رژ لب Revlon

10.برند لوازم آرایش کلینیک Clinique

این کمپانی از سال 1968 برای ارائه با کیفیت ترین محصولات برای تقویت هرنوع پوست و رنگ ماموریت یافته است.

لوازم آرایش کلینیک Clinique

11.برند لوازم آرایشی اتود Etude

از جدیدترین و جوان ترین تولید کننده های لوازم آرایش در دنیا می باشد. این برند که محصول کره جنوبی است، محصولات متنوع با کیفیت بالایی دارد.

لوازم آرایشی اتود Etude

12.برند لوازم آرایش آون Avon

این کمپانی لوازم آرایش یکی از بهترین ها است که رتبه دوم فروش را دارد. شهرت این شرکت تولید کننده لوازم آرایشی از استراتژی فروش خانه به خانه می باشد.

لوازم آرایش آون Avon

13.برند لوازم آرایشی کاور گرل Covergirl

آرایش آسان و زیبا شعار این برند لوازم آرایش است. این شرکت علاوه بر این که محصولات باکیفیت و مطمئن تولید می کند مقرون به صرفه نیز هست.

لوازم آرایشی کاور گرل Covergirl

14.برند لوازم آرایش اوریفلیم Oriflame

این برند از سال 1967 توسط دو برادر سوئدی شروع به کار کرده است. شهرت بالایی دارد. درصد زیادی از فروش لوازم آرایش را به خود اختصاص داده است. بخشی از درآمد خود را صرف امور خیریه می کند.

لوازم آرایش اوریفلیم Oriflame

15.برند لوازم آرایشی اربان دیکی Urban Decay

اگر دوست دارید آرایش شما جسورانه و خیره کننده باشد این برند را انتخاب کنید. این شرکت از سال 1996 آغاز به کار کرده است. محصولات این برند تنوع بالایی دارند و در مدت کوتاهی توانسته شهرت بالایی را بدست بیاورد.

لوازم آرایش

نکته آخر :

استفاده ازلوازم آرایش خوب، هنر شما را به بهترین نحو ممکن نشان می‌دهد و نتیجه کار، آرایشی زیبا و طبیعی خواهد شد. برای داشتن یک آرایش زیبا لزومی ندارد لوازم آرایش متنوع و متعددی داشته باشید. مهم این است که از لوازم آرایش با کیفیت استفاده کنید. 4 وسیله اصلی که برای یک آرایش زیبا کافی هستند : کرم پودر، ریمل، رژگونه و رژلب می باشند.