خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

بهترین رنگ مو کدام است؟ ایرانی بخریم یا خارجی

بهترین رنگ مو
لوازم شخصی برقی

همه زیبایی و تنوع را دوست دارند ولی سلامتی از همه چیز مهم تر است. یکی از ویژگی های که می تواند یک رنگ مو داشته باشه این است، که از وز شدن و آسیب رساندن به مو جلوگیری کند. درست به همین دلیل خیلی از خانم ها هزینه بسیار زیادی را برای خرید رنگ مو می پردازند. اگر شما هم برای ایجاد تنوع در ظاهرتان از سرخاب کردن موها استفاده می کنید با خواندن این مقاله می توانید بهترین رنگ مو رو انتخاب کنید.

تفاوت رنگ مو ایرانی و خارجی

رنگ مو‌ یکی از پر کاربرد ترین لوازم آرایشی در بین خانم ها به حساب می‌آیند و انواع و اقسام گوناگونی از نظر نوع نسخه تولید دارند. در یک فرمول کلی و منطقی کشور‌های تولید کننده رنگ مو از موادی با تون و پایه رنگ موی مردم کشورخود استفاده می‌کنند.

نکته همینطور می دانیم که پایه و بیس رنگ موی خانم های ایرانی  با خانم های اروپایی و غربی بسیار متمایز است. بیشترین فرق در پایه رنگ مو خانم های ایرانی در مقدار رنگ دانه های قرمزی ای است که در پایه رنگ موی طبیعی خانم های ایرانی وجود دارد. مو خانم های ایرانی کلفت تر است درحالی که موی یک خانم اروپایی ظریف تر و لطیف تر است.

تفاوت رنگ مو ایرانی و خارجی

گاهی حتی خانم ایرانی ای که خیلی هم سفید پوست و دارای موهای روشن است برای رنگ کردن موی خود به زیتونی با مشکل مواجه می شوند که این به دلیل همان مقدار کم قرمزی که اکثر ما در موهای مان داریم است و باعث می شود بعد از اینکه رنگ مو به پایه دل خواه رسید با یکی دو بار شستشو رنگ مو از حالت زیتونی خارج شده و به نارنجی و یا کمی قرمز راغب گردد؛حتی با دکلره و بی رنگ کردن موها به رنگ دل خواه نمی رسیم.بنابراین چون رنگ مو های خارجی بیشتر بر اساس بیس مو های مردم کشور خودشان ساخته می شود شاید گاهی ما را به آن نتیجه مطلوب نرساند ما این که جدیدا با ماندگاری کمتری هم ساخته می شوند و با یکی دو بار شستشو رنگ اولیه آنها تغییر می کند.

بهترین رنگ مو کدام است؟

همچنین بخوانید: مدل شینیون شیک برای موهای کوتاه و بلند

رنگ موی ایرانی بخریم یا خارجی

چون رنگ موهای خارجی بیشتر بر اساس بیس موهای خودشان ساخته می شود شاید گاهی ما را به آن نتیجه ی مطلوب نرساند. اما این بدان معنا نیست که تمام رنگ موهای خارجی این مشکل را دارند زیرا بعضی از شرکت های رنگ مو که فروش گسترده و جهانی دارند روی جنس پوست و مو مناطق مختلف کار کرده اند تا بتوانند رضایت تمام مشتریان خود را به دست آورند.

رنگ موی ایرانی بخریم یا خارجی

با توجه به پیچیدگی ساختار شیمیایی مواد سازنده رنگ مو، در نظر گرفتن سلامت و کیفیت این محصولات بسیار مهم است. شاید بهتر باشد که خانم های ایرانی از رنگ موی ایرانی اما با بهترین کیفیت استفاده کنند، که اگر یک مارک رنگ مو ایرانی  ویژگی های یک رنگ مو خوب را داشته باشد از نظر قیمت نیز برای همه به صرفه تر خواهد بود.