خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

ترفند های آرایشی مخصوص خانم های شاغل

ترفند های آرایشی مخصوص خانم های شاغل
لوازم شخصی برقی

خانم های شاغل که خارج از محیط خانه کار می کنند، هر روز صبح باید زمانی را به آرایش کردن صورت خود اختصاص بدهند. آرایش هر فرد باید با توجه به سن و سال و استایل و کاربرد های خاص انتخاب می شود. از طرفی زنان شاغل نسبت به زنان دیگر زمان کمتری برای رسیدگی به خود دارند و اغلب مشغول فعالیت و رسیدگی به کارشان هستند. اما ترفند های آرایشی به ما کمک می کنند تا در کمترین زمان آماده رفتن به محل کار شویم.

آرایش مناسب محیط کار باید چگونه باشد

  • باعث جلب توجه نشود.
  • غلیظ و زننده نباشد.
  • بعد از چند ساعت نماسد.
  • مناسب با سبک کاری باشد.
  • صورت را بی حال نشان ندهد و باعث ایجاد نشاط صورت شود.
آرایش مناسب محل کار باید چگونه باشد

ترفند های آرایشی مخصوص خانم های شاغل

آرایش برای هر فرد باید با توجه به سن و سال و استایل، انتخاب می شود. میهمانی‌ها و مجالس، آرایش خاص خود را دارند، محیط دانشگاهی، آرایش خاص خود، محیط کاری و ورزشی و …. هم پوشش و میکاپ خاص خود را دارد. از طرفی زنان شاغل نسبت به زنان دیگر زمان کمتری برای رسیدگی به خود دارند و اغلب مشغول فعالیت و رسیدگی به کارشان هستند.

بیس و پاپه آرایشی خانم های شاغل

یکی از بهترین ترفندهای آرایش سریع استفاده از بیس و کرم آرایشی چند کاره به شمار می رود زیرا می تواند در کمترین زمان همه نیازهای پوست شما را به سادگی برطرف کند . پس به جای استفاده از مرطوب کننده، کرم پودر، ضدآفتاب، کانسیلر و … از کرم چندکاره هرروزه استفاده نمایید.

مناسب ترین آرایش ابرو خانم های شاغل

مناسب ترین آرایش ابرو خانم های شاغل

ابروهای مرتب در ظاهر خانم ها بسیار تاثیرگذار است ، اگر شاغل هستید همیشه ابروهای خود را اصلاح و مرتب کنید و از رنگ های روشن برای ابروهایتان استفاده کنید تا چهره باز تر و جوان تر به نظر برسد . قبل از رفتن به محل کار سریع با سایه ابرو قسمت های خالی ابروی خود را با سایه ابرو پر کنید تا زیباتر به نظر برسید.

از بین برد سیاهی چشم

برای از بین بردن سیاهی های زیر چشم باید قبل از کرم زدن, زیر چشم ها را با کانسیلر پوشش دهید تا سیاهی ها را بپوشانید سپس کرم بزنید و پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

فرکردن مژه ها

برای داشتن چشمان زیباتر اگر فرصت کافی برای آرایش چشم ندارید ،فر کردن مژه ها را فراموش نکنید زیرا تنها با فر کردن مژه هایتان چشمانی گیرا و زیبا خواهید داشت.

مژه های ضخیم و پر پشت

خانم های شاغل که وقت کمی برای آرایش چشم دارند، برای پرپشت شدن سریع مژه ها می توانند قبل از ریمل زدن کمی پودر بچه به مژه هایشان بزنند و سپس از ریمل استفاده کنند. با امتحان این ترفند مژه هایتان پر پشت تر از همیشه دیده می شود.

همچنین بخوانید: 5 رفتار اشتباه در محیط کار که نباید انجام بدهید

طرز صحیح رژگونه زدن برای خانم های شاغل

طرز صحیح رژگونه زدن

برای داشتن گونه های برجسته و زیبا ، کمی رژ گونه به گونه خود بزنید و آن را تا خط رویش موها پخش کنید تا طبیعی و یکنواخت به نظر برسد . سپس روی سیب گونه ها رنگ صورتی روشن بمالید و سه نقطه با سایه چشم سفید براق بر بالای گونه ها بگذارید .

انتخاب صحیح رنگ رژ لب

برای اینکه دندان هایتان سفید و لبخند شما زیبا به نظر برسد از رژلب های صورتی با پایه آبی استفاده نمایید و از رژ لب هایی با رنگ های پایه زرد استفاده نکنید زیرا موجب زرد دیده شدن دندان ها می شود.

انتخاب صحیح رژ لب برای خانم های شاغل

آرایش مو مخصوص خانم های شاغل

خانم های شاغل برای این که همیشه تمیز و مرتب باشند باید نظافت را رعایت نمایند و به حمام بروند . اما گاهی اوقات پیش می آید که آنها فرصتی برای حمام کردن ندارند. بهترین کار برای مرتب بودن و سریع آماده شدن استفاده از شامپو و نرم کننده خشک است. استفاده از شامپوهای خشک در زمانی که فرصتی برای حمام رفتن و مرتب کردن موهایتان ندارید، چربی اضافی مو را از بین می برد و بر حجم موها می افزاید و رایحه ای بی نظیر هم به موهایتان می بخشد.

آرایش مو مخصوص خانم های شاغل

خانم های شاغل بهتر است موهای خود را در محیط کار در پشت سر کنند و بالا ببندند.موهای که ریشه آنها رنگ نشده و باقی رنگ شده است، ظاهر افراد را نامرتب نشان می دهد پس اگر ریشه موهای شما بلند شده و رنگ ندارد، حتما آن قسمت را مجددا رنگ کنید.