خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

خرید آسان محصولات زناشویی در اهواز

خرید کاندوم در ایران
لوازم شخصی برقی

فروشگاه اینترنتی کادولین جهت رفاه حال مشتریان، با افتخارامکان  خرید محصولات زناشویی در اهواز را فراهم نموده است.

هموطنان عزیزمان برای خرید کاندوم و سایر محصولات زناشویی در اهواز کافی است محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایند و بعد از ورود اطلاعات پستی، سفارش خود را تکمیل نمایند. ارسال به شهر اهواز با پست پیشتاز و عادی امکان پذیر است. ما مجموعه ای از بهترین کاندوم های موجود در بازار را برای شما فراهم کرده ایم.

همکاران ما در مجموعه کادولین بعد از بررسی سفارش شما ، در سریع ترین زمان ممکن آن را پردازش کرده و از طریق پست ارسال می کنند.

ما تمام تلاش خود را در راستای حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتریان انجام می دهیم . به همین دلیل بسته بندی ها کاملا محرمانه بوده و هیچ نام و نشانی از محصولات زناشویی و مجموعه کادولین روی آن درج نمی شود. حتی کارکنان اداره پست هم اطلاعاتی از محصولات داخل بسته ندارند.

فروشگاه اینترنتی کادولین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. بنابراین می توانید یک خرید کاملا مطمئن را با ما تجربه کنید.

خرید کاندوم و محصولات زناشویی از داروخانه و سایر فروشگاه ها کار ساده ای نیست و همواره با مشکلاتی همراه بوده است. مهمترین مشکل ، تابو بودن مسائل زناشویی در ایران است. کلمه کاندوم دربین مردم بار منفی پیدا کرده است و هرکس که قصد خرید کاندوم دارد مثل این است که عمل بدی انجام داده و دچار یک نوع شرم ناخودآگاه می شود.

رابطه جنسی ایمن

اهواز

استان خوزستان سرزمینی است كه از سلسله جبال پیچیده زاگرس شروع شده و پس از جای دادن اراضی وسیع جلگه ای به آبهای خلیج فارس می پیوندد. موقعییت جغرافیایی استان خوزستان با مساحتی بالغ بر٦٤٦٦٤ كیلومتر مربع بین ٢٩ درجه و ٥٨ دقیقه تا ٣٢ درجه و ٥٨ دقیقه عرض شمالی از خط استوا و٤٧ درجه و ٤١ دقیقه تا ٥٠ درجه و٣٩ دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار دارد٠این سرزمین از شمال به استان لرستان از جنوب به خلیج فارس از مشرق به استان های بختیاری و كهكلویه و بویر احمد و از مغرب به كشور عراق و استان ایلام محدود است . خوزستان از طریق خلیج فارس با كشور های حاشیه نشین جنوبی آن واز غرب با كشور عراق همسایگی دارد. خوزستان و سواحل آن از مناطق بسیار گرم بوده و متوسط گرمای سالانه آن٢٤ تا ٢٨ درجه سانتی گراد تفاوت میكند . تیر و مرداد گرمترین و دی و بهمن خنك ترین ماههای سال است ٠

رود های خوزستان عبارتند از :كارون – كرخه -دز – مارون وهندیجان زهره ٠میانگین بارندگی در استان خوزستان طی سالهای ١٣٣٠ تا١٣٦٥ در اهواز ١٩٩ میلیمتر بوده است٠اكثر مردم فارسی و عشایر مقیم و بومی خوزستان به عربی و بختیاری ، لری و لهجه دزفولی ، شوشتری و تركی صحبت می كنند ٠ از نظر تقسیمات كشوری و جغرافیایی این استان شامل ١٦ شهرستان ٢٨ شهر ٢٦ بخش و ١١١ دهستان می باشد.

شهرهای خوزستان عبارتند از : اهواز مركز استان -آبادان- ایده-بندر ماهشهر – بهبهان – خرمشهر – دزفول – سوسنگرد – رامهرمز شوشتر- مسجد سلیمان -اندیمشك- باغمك -شادگان -شوش- امیدیه٠

حضور فعال ٨ هزار ساله دولتهای باستانی ایلام هخامنشیان ،اشكانیان،ساسانیان و اعراب ومسلمانان سایراقوام را می توان از آثار و یادمانهای باستانی بجای مانده در شهرهای ایذه-مسجد سلیمان -شوش وشوشتر – هفت تپه بهبهان اهواز دریافت ٠چغازنبیل در نزدیكی هفت تپه و كاخ اپادانا در شوش و كول فره در ایذه از دبدنی ترین آثار باستانی و مقبره دانیال نبی در شوش از زیارتگاههای مهم به شمار می آید.

در خصوص وجه تسمیه اهواز گفته اند ،اهواز جمع عربی كلمه مفرد هوز =حوز است كه ابتدا به یك قبیله ازآن اطلاق می شده و ایرانیان آن را به عنوان ایالتی برای تعیین ناحیه قدیم ایلام به كار بردند كه به آن كرسی ایالت خوزستان نیز گفته می شده است. نام قدیم آن هرمز دار در شیر و پس از آن سوق الاهواز و در عهد قاجاریه آن را ناصری یا ناصریه نامیده اند در سال ١٣١٤ هجری شمسی اهواز نامیده شد اردشیر سد بزرگی بر كارون نهاد در عصر وی وجانشینانش ، این شهر رونق و اعتبار فراوان داشت و به جای شوش پایتخت سوزیانا یا خوزستان گردید.