خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

خرید کاندوم در رشت

خرید کاندوم در ایران
لوازم شخصی برقی

فروشگاه اینترنتی کادولین جهت رفاه حال مشتریان، با افتخارامکان  خرید کاندوم در رشت را فراهم نموده است.

هموطنان عزیزمان برای خرید کاندوم در رشت کافی است محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایند و بعد از ورود اطلاعات پستی، سفارش خود را تکمیل نمایند. ارسال به شهر رشت با پست پیشتاز و عادی امکان پذیر است. ما مجموعه ای از بهترین کاندوم های موجود در بازار را برای شما فراهم کرده ایم.

همکاران ما در مجموعه کادولین بعد از بررسی سفارش شما ، در سریع ترین زمان ممکن آن را پردازش کرده و از طریق پست ارسال می کنند.

ما تمام تلاش خود را در راستای حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتریان انجام می دهیم . به همین دلیل بسته بندی ها کاملا محرمانه بوده و هیچ نام و نشانی از محصولات زناشویی و مجموعه کادولین روی آن درج نمی شود. حتی کارکنان اداره پست هم اطلاعاتی از محصولات داخل بسته ندارند.

خرید کاندوم از کادولین

فروشگاه اینترنتی کادولین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. بنابراین می توانید یک خرید کاملا مطمئن را با ما تجربه کنید.

خرید کاندوم و محصولات زناشویی از داروخانه و سایر فروشگاه ها کار ساده ای نیست و همواره با مشکلاتی همراه بوده است. مهمترین مشکل ، تابو بودن مسائل زناشویی در ایران است. کلمه کاندوم دربین مردم بار منفی پیدا کرده است و هرکس که قصد خرید کاندوم دارد مثل این است که عمل بدی انجام داده و دچار یک نوع شرم ناخودآگاه می شود.

رشت

شهر رشت یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان گیلان می باشد، همچنین بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر شمال ایران در بین سه استان حاشیه‌ای دریای خزر (مازندران، گیلان، گلستان) محسوب می‌شود. تقریبا در مرکز جلگه گیلان قرار گرفته و در طول جغرافیایی 49 و 35 درجه و 37 و 16درجه واقع می باشد. ارتفاع متوسط آن از سطح دریا 8 متر می باشد. فاصله شهر رشت تا شهر تهران 325 کیلومتر است و مسیر تهران، رشت از شهرهای قزوین رودبار منجیل و لوشان و از کنار مهمترین رود کور یعنی سفید رود گذر می کند. شهر رشت با وسعتی بیش از 50 کیلومتر مربع بزرگترین شهر کناره دریای خزر به شمار میرود، شهر گیلان در جلگه گیلان و در حاشیه غربی دلتای سفید رود قرار گرفته است.

آب و هوای رشت معتدل و در بعضی مواقع مه آلود است و از مناطق پر باران ایران به شمار میرود. متوسط درجه حرارت سالانه شهر رشت تقریبا معادل 15 درجه سانتیگراد می باشد و این در حالی است که حداکثر مطلق درجه حرارت تا 37 درجه سانتیگراد و حداقل 19 درجه زیر صفر نیز گزارش شده است متوسط بارندگی سالانه این شهر 1356 میلیمتراست و معدل تعداد روزهای یخبندان در طول سال در حدود 24 روز می باشد. در کتاب ظرایف و طرایف آمده است که در رشت ابریشم خوب به عمل می آید و بند شلوار نیک می بافند منبت کاران ماهری دارد که از چوب مخصوص انواع کاسه های چوبی گلدان وسائل تزئینی و تخته نرد درست می کنند. گل معروف رشت گل کم پر و کم بو به نام گل سوری است. در حال حاضر رشت برای موقعیت اقتصادی ممتاز زمینهای حاصلخیز و آب وهوای مساعد وجود شالیزارهای برنج، کشت توتون، چای و پرورش کرم ابریشم شاخص است.