خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

خرید کاندوم در کرج

خرید کاندوم در ایران
لوازم شخصی برقی

فروشگاه اینترنتی کادولین جهت رفاه حال مشتریان، امکان  خرید کاندوم در کرج را فراهم نموده است.

هموطنان عزیزمان برای خرید کاندوم در کرج کافی است محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایند و بعد از ورود اطلاعات پستی، سفارش خود را تکمیل نمایند. ارسال به شهر کرج با پست پیشتاز و عادی امکان پذیر است. ما مجموعه ای از بهترین کاندوم های موجود در بازار را برای شما فراهم کرده ایم.

همکاران ما در مجموعه کادولین بعد از بررسی سفارش شما ، در سریع ترین زمان ممکن آن را پردازش کرده و از طریق پست ارسال می کنند.

ما تمام تلاش خود را در راستای حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتریان انجام می دهیم . به همین دلیل بسته بندی ها کاملا محرمانه بوده و هیچ نام و نشانی از محصولات زناشویی و مجموعه کادولین روی آن درج نمی شود. حتی کارکنان اداره پست هم اطلاعاتی از محصولات داخل بسته ندارند.

خرید کاندوم از کادولین

فروشگاه اینترنتی کادولین دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن، تجارت و همچنین نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. بنابراین می توانید یک خرید کاملا مطمئن را با ما تجربه کنید.

خرید کاندوم و محصولات زناشویی از داروخانه و سایر فروشگاه ها کار ساده ای نیست و همواره با مشکلاتی همراه بوده است. مهمترین مشکل ، تابو بودن مسائل زناشویی در ایران است. کلمه کاندوم دربین مردم بار منفی پیدا کرده است و هرکس که قصد خرید کاندوم دارد مثل این است که عمل بدی انجام داده و دچار یک نوع شرم ناخودآگاه می شود.

کرج

کرج مرکز استان البرز است که در کرانه ی غربی رود کرج واقع شده است. این شهر با قدمتی دیرینه و با جمعیتی انبوه در دامنه ی جنوبی البرز جای دارد. نام کرج از اصطلاح کراج گرفته شده که به معنی خبررسانی با روشن کردن آتش می باشد.

کرج در گذشته یک روستای ییلاقی خوش آب و هوا بوده و به دلیل داشتن مناظری زیبا و طبیعتی بکر شهرت خاصی داشته است. این شهر مسیر ارتباطی بین استان های تهران، ترکیه و آذربایجان می باشد و از این نظر اهمیت بالایی دارد. کرج از شهرهای مرکزی و کوهپایه ای است و به عنوان چهارمین شهر پر جمعیت ایران شناخته شده است.

کرج

موقعیت ارتباطی و نزدیکی به پایتخت و نیز ظرفیت های اقلیمی مهاجران زیادی را به این شهر جذب کرده است. به گونه ای که کرج را اولین شهر مهاجرپذیر ایران می دانند. این شهر دارای ترکیب جمعیتی گوناگونی نظیر کرد، لر، فارس، عرب، شمالی ها و جنوبی ها است که منجر به ایجاد آداب و رسوم مختلفی در شهر شده است. به گفته ی حوزه ی فرمانداری کرج در این شهر بیش از 100 اثر فرهنگی ، تاریخی و طبیعی شناسایی شده است. از جمله آن ها می توان به کاخ مروارید( شمس)، روستای تاریخی آتشگاه، کاروانسرای شاه عباسی، پل تاریخی کرج، امامزاده طاهر، آتشکده ی تخت سلیمان، کاخ سلیمانیه اشاره کرد.

این شهرهم چنین دارای جاذبه های طبیعی نظیر جاده چالوس- کرج، باغ سیب مهر شهر کرج، مجموعه سد امیر کبیر، پیست اسکی خور، پیست موتور کراس حصارک می باشد. پیست اسکی دیزین که مهم ترین و اولین پیست اسکی کشور است در این شهر واقع شده است. علاوه بر این 170 پارک و بوستان نظیر پارک جهان نما، پارک چمران، تندرستی، ایران زمین، باغ خانواده، تنیس وهامون در این شهر وجود دارد. در مجموع کرج با داشتن موقعیت ارتباطی مناسب، نزدیکی به پایتخت و وجود آثار تاریخی و طبیعی توانمندی بالایی در جذب گردشگر دارد. لازم به ذکر است این شهر دارای امکانات اقامتی مناسبی برای مسافران می باشد. از جمله مهم ترین آن ها مجتمع هتل جهانگردی دیزین است که در بین کوه های البرز واقع شده است.