خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

راهنمای خرید بهترین خط چشم

راهنمای خرید بهترین خط چشم
لوازم شخصی برقی

امروزه خط چشم به یکی از وسیله های مهم در تمام سالن های زیبایی دنیا تبدیل شده است. برای استفاده از این وسیله که تماس مستقیمی با چشم دارد بهتر است، که مزایا و معایب آن را به طور کامل آشنا باشید تا آسیب های احتمالی که ممکن است به دلیل استفاده از خط چشم نامرغوب به چشم برساند جلوگیری کنید. در این بخش سعی داریم تا شما را با انواع مختلفی از بهترین خط چشم ها آشنا کنیم تا در هنگام خرید خط چشم بتوانید محصول مناسبی را انتخاب کنید.

انواع خط چشم

خط چشم ماژیکی، ژله ای یا ژلی وخط چشم مدادی سه نوع خط چشم موجود در بازار لوازم آرایش هستند.

مدادی

این مدل از خط چشم، کلاسیک ترین مدل خط چشم است که از سالها قبل خانم‌ها از آن استفاده میکردند. اگر شما در کشیدن خط چشم حرفه ای نیستید، خرید خط چشم مدادی یکی از بهترین انتخاب ها است.

دو مدل خط چشم مدادی در بازار یافت ميشود : 

  • خط چشم های مدادی خشک
  • خط چشم های مدادی روغنی
خط چشم مدادی

مدل روغنی این محصول براي کشیدن خط چشم های ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد و مدل خشک آن براي کشیدن خط چشم های نازک استفاده می شود. ولی نکته دارای اهمیت براي استفاده از خط چشم های مدل خشک این است که در صورت کشیدن مداوم و پاک کردن آن امکان دارد مشکلاتی جدّي براي چشم مخصوصا پلک ها به وجود بیاید . پس اگر دارای چشم های حساسی هستید، استفاده از خط چشم های مدادی خشک را به شما توصیه نمی کنیم.

ماژیکی

مدل دوم خط چشم ها، خط چشم ماژیکی است که در استفاده از آن نسبت به خط چشم مدادی، مهارت بیشتری لازم است. این مدل خط چشم براي کشیدن مدل گربه ای خيلي مورد استفاده قرار میگیرد.

بهترین خط چشم ماژیکی

همچنین بخوانید: مدل خط چشم برای انواع حالت های چشم

ژله ای

این مدل از خط چشم دوام بالایی دارد بدین ترتیب آرایشگرهای حرفه ای، مخصوصا افردی که کار عروس انجام می دهند. چون ميزان دوام آرایش برایشان اهمیت زيادي دارد، از این مدل خط چشم استفاده ی زيادي می کنند.

بهترین خط چشم ژله ای

سایه ای

خط چشم سایه ای یکی از بهترین خط چشم های موجود در بازار است. درصورتی که جزء افرادی هستید که به آرایش دودی علاقه دارید، استفاده از این مدل خط چشم را در دستور کار آرایشی خود بگذارید تا یک آرایش بی مانند را تجربه کنید. تنها نقطه ضعفی که این مدل از خط چشم دارد ناپدید شدن سریعتر آن نسبت به ديگر خط چشم هاست.

خط چشم سایه ای

مایع مویی

شاید مشکل ترین کار در روند ارایش کردن براي خانم‌ها استفاده از خط چشم مویی و کشیدن یک خط چشم به وسیله این مدل از خط چشم ها بر روی پلکشان باشد. ولی افرادی که دارای مهارت بالایی در کشیدن خط چشم هستند استفاده از این خط چشم را به انواع ديگر ترجیح می‌دهند . با استفاده از بهترین خط چشم های مایع مویی میتوانید یک خط چشم زیبا را ساعت ها بدون پاک شدن، پوسته شدن و یا ترک خوردن بر روی پلک خود داشته باشید. به علاوه در مواقع نیاز میتوانید به آسانی آن را پاک کنید.

بهترین خط چشم مایع مویی

جمع بندی جهت خرید بهترین خط چشم

استفاده از لوازم آرایشی که با چشم تماس دارند بهتر است از کیفیت بالایی برخوردار باشند چرا که چشم عضو حساس بدن است و اگر از لوازم آرایشی نامرغوب استفاده کنید با قرمزی و اشک چشم مواجه خواهید شد و به قرینه چشم شما آسیب خواهد رسید. خرید بهترین خط چشم می‌تواند به چشمان شما زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشد و چشمانی گیرا همان گونه که استحقاقش را دارید به شما هدیه دهد.