خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

لوازم آرایش عروس و داماد

لوازم آرایش عروس و داماد
لوازم شخصی برقی

امروزه خرید لوازم آرایش عروس و داماد به همراه اعضای فامیل مرسوم نیست. بلکه عروس و داماد، با توجه به نیاز شخصی و توانایی مالی خودشان آن را انجام می دهند. چون عروس و داماد قبل از مراسم دغدغه های زیادی دارند. پیشنهاد ما این است که قبل از رفتن به خرید، یک چک لیست از وسایل ضروری خودشان تهیه کنند. تا هم در زمان خود صرفه جویی کنند و هم هیچ وسیله ای را از قلم نیاندازند. همچنین می توانند مشخص کنند که از کدام برند معتبر یا کدام فروشگاه لوازم آرایش می خواهند خرید خود را انجام دهند. حتی می توانند به صورت آنلاین از طریق سایت های معتبر خریدشان را انجام دهند. چک لیست لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز عروس و داماد شامل انواع وسایل برقی، آرایشی و بهداشتی می شود. درادامه برای داشتن یک لیست مفید خرید لوازم آرایش عروس با کادولین همراه باشید.

خرید کیف لوازم آرایش

لیست لوازم آرایش عروس

پرایمر

آلودگی هوا و در معرض آفتاب بودن باعث کمرنگ شدن آرایش شما می شود. اما اگر ازیک پرایمر با کیفیت، قبل از زدن کرم پودر استفاده کنید ماندگاری آرایشتان افزایش پیدا می کند.

خرید پرایمر

کرم پودر با رنگ مناسب

از آنجا که کرم پودرها سنگین هستند، برای مصارف روزانه توصیه نمی شوند. اما شما به یک کرم پودر متناسب با رنگ صورتتان در لوازم آرایش خود احتاج دارید.

خرید کرم پودر سبک

کرم بی بی

وجود این مدل از کرم ها در کیف لوازم آرایش عروس ضروری است. این کرم ها علاوه بر این که سبک هستند، سه کار را انجام می دهند. کرم بی بی دارای اس پی اف است، رطوبت صورتتان را تامین می کند و رنگی هم هست.

خرید بی بی کرم

سرمه

سرمه دارای رنگ های مختلف است. شما می توانید از آن برای جذاب تر نشان دادن چشمانتان استفاده کنید.

سرمه چیست و چه کاربردی دارد

مداد چشم ژله ای

استفاده از خط چشم ژله ای بسیار آسان هست. اگر شما نمی توانید بصورت حرفه ای آرایش کنید حتما این مدل را در کیف لوازم آرایش عروس داشته باشید.

خط چشم ژله ای لوازم آرایش عروس

ریمل

شما همیشه به یک ریمل خوب جهت تکمیل آرایش چشمانتان احتیاج دارید. حتی زمانیکه بخواهید یک آرایش طبیعی و ساده داشته باشید. کافیست فقط از ریمل و برق لب استفاده کنید. پس ریمل از واجبات کیف لوازم آرایش عروس می باشد.

خرید ریمل حجم دهنده و بلند کننده

پالت ساده سایه چشم

لزومی ندارد که شما برای داشتن یک پالت سایه بزرگ هزینه بالایی را بپردازید. چون اکثر رنگ های سایه در پالت های بزرگ کارایی ندارند. کافیست یک کیت سایه کوچک را در کیف لوازم آرایش خود بگنجانید. رنگ های دودی،صورتی،خاکی و برنز برای سایه پرکاربرد هستند.

پالت سایه چند رنگ

پد/اسفنج های آرایشی

ابزارهای آرایشی را در کیف لوازم آرایش عروس فراموش نکنید. هنگام زدن کرم پودر و کانسیلر به پد آرایشی احتیاج دارید. استفاده از اسفنج باعث می شود ظاهری یک دست روی پوست داشته باشید.

پد آرایشی برای لوازم آرایش عروس

یک برنزر چندرنگ

وجود آن در لوازم آرایش شما، کمک می کند تا در زمستان از رنگ های روشن آن استفاده کنید. همچنین می توانید از رنگ های تیره آن در تابستان برای برنزه کردن استفاده کنید.

برنزر خوشرنگ

رژگونه دورنگ

رنگ های صورتی – هلویی و خاکی، رنگ هایی هستند که به هر نوع آرایشی می آیند. همین یک رژگونه برای کیف لوازم آرایش عروس کافی است. پس نیازی نیست پولتان را برای خرید رژگونه های رنگارنگ هدر دهید.

رژکونه دو رنگ

بالم لب

بالم لب جزو آن دسته از لوازم آرایش است که معمولا فراموش می شود. اما حواستان باشد که لب ها هم مانند پوست صورت نیاز به رطوبت دارند. استفاده  از بالم لب قبل از زدن رژ مانع ترک خوردن رژ لبتان می شود.

بالم لب از موارد اصلی  لوازم آرایش عروس است

خط لب

خط لب باعث می شود که دوام رژ لب شما افزایش یابد. رنگ آن را متناسب با رنگ رژ لب های خود انتخاب کنید.

خط لب عروس

رژ لب

استفاده از رژلب در آرایش به صورت روح می بخشد. در نتیجه وجود چند رنگ مختلف رژ لب در کیف لوازم آرایش عروس ضروری می باشد. شما می توانید رنگ رژلب خود را با توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم مطلب مدل رژ لب برای انواع لب ها رو مطالعه کنید

خرید انواع رژلب

لاک ناخن قرمز

استفاده از لاک قرمز در هر فصلی زیبا است. اگر می خواهید مقرون به صرفه خرید کنید، تنها وجود یک لاک قرمز در لوازم آرایش عروس کافیست.

خرید لاک با کیفیت

همچنین بخوانید : انواع لاک ناخن و کاربرد های آن

آرایش پاک کن

اگر به سلامتی پوست خود اهمیت می دهید. یادتان باشد که حتما یک آرایش پاک کن رطوبت رسان در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید.

آرایش پاک کن رطوبت رسان برای لوازم آرایش عروس

لیست لوازم مورد نیاز داماد

  • انواع ژیلت ، خمیر ریش و کرم بعد از اصلاح.
  • کرم دست و صورت و ضد آفتاب.
خرید لوازم اصلاح

اقلام مورد نیاز عروس و داماد

  • ست مانیکور و پدیکور : برای داشتن ناخن های مرتب.
  •  انواع برس و شانه مو.
  •  اسپری حالت دهنده مو و ژل.
  • صابون، مسواک، خمیر دندان.
  • عطر و اسپری : از وجود یک عطر کوچک در کیف لوازم آرایش عروس غافل نشوید.

لیست لوازم برقی

  •  سشوار، اتوی مو و بابلیس.
  • اپیلیدی.
  • ماشین ریش تراش.
  •  موزن بینی.

خب امیدواریم که این مطلب برای نو عروسان مفید واقع شده باشد. خرید لوازم آرایش عروس همیشه از اهمیت بسیاری برای خانم ها برخوردار بوده و این موضوع مخصوصا در اوایل زندگی حساسیت بیشتری برایشان دارد. پس برای این موضوع وقت کافی قرار بدید.