خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

کانسیلر چیست و راهنمای خرید بهترین کانسیلر

کانسیلر چیست
لوازم شخصی برقی

استفاده از برخی لوازم های آرایشی ضروری نیست اما زدن آن ها باعث می شود که شما آرایشی کامل تر ، تمیز تر و حرفه ای تر داشته باشید ، یکی از این لوازم های آرایشی کانسیلر می باشد که یک مثل یک کرم پودر فشرده و رنگی است که شما می توانید آن را پس از استفاده از پرایمر و کرم پودر استفاده کنید و برای تثبیت آن نیز می توانید از پودر فیکس استفاده کنید.

بهترین کانسیلر

مزیت های استفاده از کانسیلر

  • رفع تیرگی های دور چشم
  • پنهان کردن جای جوش ها
  • تثبیت سایه چشم
  • تمیز کردن دور ابروها
  • افزایش زیبایی رژلب ( زیرا کانسیلر مانع ریزش رژلب شما می شود.)
  • پوشاندن پف زیر چشم ها
  • پاک کردن برخی اشتباهات آرایشی مانند رژلب و خط چشم
مزیت های استفاده از کانسیلر

در دنیای محصولات آرایش امروز کانسیلرهای متنوعی وجود دارد که ما قصد داریم در اینجا با معرفی انواع موجود در بازار به شما کمک کنیم تا مناسب ترین و بهترین مدل را خریداری نمایید.

مهم ترین نکته در انتخاب کانسیلر

کانسیلرها از تنوع زیادی در فرم ساختاری و رنگ برخوردارند که همین امر باعث سردر گمی خریداران برای انتخاب آن می باشد. حال ما در اینجا با شرح کارایی هر یک از آن ها به شما در انتخاب کمک می کنیم.

همچنین بخوانید : 10 نکته زیبایی که سلبریتی‌ها به آن توجه می کنند

بررسی انواع کانسیلر از لحاظ فرم ساختاری آن ها

  • کانسیلر مایع : مثل همان کرم پودرهای مایع می باشند که باید برای زدن آنها روی پوست از پد یا براش های آرایشی استفاده کرد. مدل مایع، بهترین نوع برای پوست های چرب و مختلط می باشند.
بررسی انواع کانسیلر از لحاظ فرم ساختاری آن ها
  • کانسیلر کرمی : کانسیلرهای فشرده ای هستند که معمولا برای پوشاندن لکه های روی پوست صورت استفاده می شوند و برای زدن آن ها روی پوست باید مثل کانسیلرهای مایع از پد یا براش کمک گرفت. مدل کرمی بهترین نوع برای پوست های خشک، معمولی و مختلط هستند.
کانسیلر کرمی
  • کانسیلر استیکی : کانسیلر های استیکی برای پوست های نرمال و خشک و حساس بهترین هستند. برای استفاده از آن ها به هیچ وسیله ای جز انگشتان دست خود احتیاج ندارید ، شکل آن ها نیز مانند یک رژلب است و برای حمل و نقل در کیف آرایشی خانم ها نیز کاملا” مناسب می باشند.
کانسیلر استیکی
  • کانسیلر پودری : این مدل مانند پنکیک های آرایشی هست و قدرت پوشانندگی بالایی ندارد.
کانسیلر پودری

بررسی انواع کانسیلر از لحاظ رنگ آن ها

به کانسیلرهای رنگی کالرکورکتور نیز می گویند. شما باید با توجه به رنگ پوست خود بهترین را برای خود انتخاب کنید.

رنگ کانسیلر
  1. کانسیلر زرد : مناسب برای از بین بردن رنگ بنفش روی صورت ، اگر کبودی روی پوست خود دارید بهترین نوع برای از بین بردن آن است.
  2. کانسیلر نارنجی : مناسب برای رفع تیرگی های زیر چشم ، این رنگ برای افراد با پوست سبزه می باشد ، افراد با پوست روشن باید از کانسیلر صورتی / هلویی استفاده کنند.
  3. کانسیلر سبز : مناسب برای رفع قرمزی های پوست و حتی پوشاندن آکنه های صورت.
  4. کانسیلر بنفش : مناسب برای برطرف کردن کدری پوست و لکه های ریز قهوه ای رنگ ، برای افراد با پوست زرد رنگ و بیحال مناسب می باشد.

موارد مصرف کانسیلر چیست؟

یک نکته در خصوص استفاده از کرم پودر و کانسیلر این است که چون ماهیت کرم پودر به تنهایی برای پوشاندن نوعی از لکه های پوستی کفایت می کند، می‌توانید اول از کرم پودر و سپس در صورت نیاز از کانسیلر استفاده کنید. مراحل استفاده  به صورت زیر است:

  • آماده سازی پوست صورت؛ همیشه قبل از آرایش با استفاده از کرم های آبرسان و نرم کننده‌ها پوست خود را آماده کنید؛ به طور مثال، می‌توانید کمی پرایمر به پوست صورت بزنید.
  • حلقه های تیره زیر چشم را بپوشانید؛ برای پوشاندن لکه های زیر چشم حتما از کانسیلری استفاده کنید، که دو درجه از پوست شما روشن تر است؛ کانسیلر را به اندازه دو مثلث زیر چشم پوشانده و با اسفنج و یا بیوتی بلندر آن را محو کنید.
  • قرمزی دور بینی را محو کنید؛ اگر دور بینی قرمزی دارید با کانسیلر آن را حذف کنید.
  • جای جوش را روی صورت خود با استفاده از کانسیلر بپوشانید، در این مورد به جای استفاده از کرم پودر زیاد، با یک براش کانسیلر جای جوش را روی صورت خود حذف کنید.

کلام آخر

کانسیلر یکی از مواد ضروری برای آرایش محسوب می‌شود و برندهای معتبر جهان این محصولات را در رنگ و مدل‌های گوناگون تولید می‌کنند. میبیلین یکی از پرفروش‌ترین ها در سراسر جهان محسوب می‌شود. از میان برندهای خارجی بورژوا و لورال علاوه برر کیفیت از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. برندهای داخلی نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند و محصولات آنها کاملا با نمونه‌های خارجی قابل رقابت است. کانسیلر کالیستا، پرفروش‌ترین در ایران محسوب می شود. از دیگر برندهای ایرانی می‌توان به شون، مای و این لی اشاره کرد. 

حال که با مطالعه دقیق این مقاله با چگومگی آرایش دور چشم با محصولات مختلف آشنا شدید این نوید را به شما می دهیم که به زودی بهترین برندهای این محصول در کادولین عرضه خواهد شد. کادولین با ارائه بهترین قیمت ها و ارسال فوری در تهران و ارسال پستی به سایر نقاط آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز می باشد.