تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

بررسی تخصصی ماشین اصلاح کیمی 5027

بررسی تخصصی ماشین اصلاح کیمی 5027
شیگلم

یکی از برترdن برندهای بازار در زمینه ماشین های اصلاح سر و صورت ، ریش تراش کیمی است. ماشین اصلاح کیمی مدل 5027 یکی از قدرتمند ترین مدل ها بوده که ما در این مقاله به صورت کامل این ماشین اصلاح را مورد بررسی قرار می دهیم در ادامه همراه ما باشید.

سازنده ماشین اصلاح کیمی

برند کیمی از بزرگترین کمپانی های تولید ماشین های اصلاح مو در جنوب شرق آسیا یعنی کشور چین است.این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ میلادی آغاز کرد و اکثر محصولات این شرکت شامل انواع ماشین اصلاح، دستگاه اپیلاتور، سشوار و اتو مو است که در بسیار از کشورها شناخته شده است. همانطور که می دانید کیفیت محصولات چینی دارای دسته بندی هستند و می توانیم با قاطعیت بگوییم که محصولات کیمی از با کیفیت ترین تولیدکنندگان چین است، برای اثبات این سخن به این نکته اشاره میکنیم که محصولات این برند به بسیاری از نقاط جهان صادر می شود.

این مدل ماشین اصلاح پرقدرت دارای تیغه های چنان پرقدرت میباشد که حتی با دست هم نمی توان آنرا کنترل کرد و لرزشی بسیار سریع ایجاد میکند. این ماشین ریش تراش حتی می تواند برای اصلاح موی کودکان هم مورد استفاده قرار گیرد چون هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. بسیار کم صدا و درای 4 عدد شانه برای نمره های 3 و 6 و 9 و 12 که در حالت بدون شانه بصورت شماره صفر اصلاح را انجام می دهد.

ماشین اصلاح کیمی مدل 5027 از تکنولوژی برش مستقیم بهره می‌برد که یکی از روش‌های مرسوم در طراحی و تولید انواع ماشین‌های اصلاح شناخته می‌شود. در این روش امکان اصلاح بدون درد و حساسیت فراهم است. از طرفی سری قابل شستشو این ماشین اصلاح کمک می‌کند تا عمر و دوام بیشتری برای آن ایجاد شود. چراکه به مرور و همزمان با استفاده در طولانی مدت، قرار گرفتن موهای اصلاح شده در بین تیغه‌های این دستگاه، موجب ایجاد فشار مضاعف بر موتور آن خواهد شد.

همچنین بخوانید : بررسی تخصصی ماشین اصلاح کیمی 5017

مشخصات ماشین اصلاح مو کیمی مدل 5027

از روی مشخصات ماشین اصلاح موی صورت کیمی می توان دریافت که این محصول یک گزینه ای بسیار عالی برای آقایانی است که به آراستگی خود اهمیت می دهند. این محصول یک خط زن و صفر زن حرفه ای است که با موتور قوی و بی صدایی که دارد، هر فردی را مجذوب خود می کند.ریش تراش کیمی ۵۰۲۷ اصل را می توانید از فروشگاه ما تهیه کنید.

خرید اصل این محصول اهمیت دارد، چرا که به دلیل محبوبیت زیادی که این برند دارد، نمونه های تقلبی آن بسیار زیاد شده است. شما می توانید اصل این محصول را از مرسان شاپ بخرید. ریش تراش کیمی ۵۰۲۷ با ضمانت اصالت و سلامت کالا به شما عزیزان عرضه می شود.این دستگاه به راحتی ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه شارژ در خود نگه می دارد که از نکات مهم هنگام خرید است.

  • اورجینال (برند KEMEI پشت تیغه حک شده است)
  • نوع تیغه تیتانیوم پیشرفته (برند KEMEI در پشت تیغه حک شده)
  • بدنه آرگونومیک و خوش دست
  • باطری لیتیومی
  • مدت زمان شارژ 120 دقیقه
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ 240 دقیقه
  • موتور با قدرت عالی با امکان زیاد و کم کردن دور موتور
  • دور موتور متغیر از 5500 دور تا 7000 در دقیقه
  • نمایشگر باطری و آلارم روغن

ماشین اصلاح Kemei مدل 5027 دارای تیغه های قابلیت صفر زن همچنین تیغه تیتانیومی ضد زنگ و تکنولوژی اصلاح بصورت برش مستقیم در دسته بهترین خط زن های دیجیتالی کیمی قرار دارد این ماشین از دو قدرت معمولی و توربو بهره می برد که با دکمه های + افزایش و – کاهش قابلیت تنظیم دارد همچنین دارای سه عدد شانه اصلاح در سه سایز بندی 1 میلی متر / 2 میلی متر و 3 میلی متر می توان اصلاح نمود این ماشین بسیار شیک و مقاوم همچنین خوش دست می باشد که در طراحی بسیار زیبا و آرگونومیک تولید شده است تیغه های آن نیز خود تیز شونده می باشد  سرعت آن در 5500 دور ، 6000 دور ، 6500 دور و 7000 دور قابلیت تنظیم دارد.

این مدل از ماشین اصلاح یکی از بهترین مدل ها و به صرفه ترین های بازار بوده که با توجه به تیغه های قدرتمند آن در کنار باتری قوی و البته طراحی ارگونومیک آن کار با آن بسیار راحت است ، شما میتوانید جهت تهیه این محصول در سایت ما از لینک مخصوص این محصول اقدام کنید.

خرید ماشین اصلاح کیمی 5027