تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

تاثیر آرایش ابرو در چهره افراد

تاثیر آرایش ابرو در چهره افراد
شیگلم

ابروها در زیبایی افراد مخصوصا” خانم ها نقش قدرتمندی دارند. زیرا به برجسته سازی چشم ها، شکل دادن به صورت و برقراری ارتباط بین فردی کمک می کنند. شما می توانید با ابروهایتان احساسات درونی خود مانند تعجب کردن، خوشحالی، ناراحتی، عصبانیت را نشان دهید. می دانیم که همه انسان ها با ابروهای آرایش یافته و مرتب متولد نمی شوند. بنابراین برای دستیابی به ظاهری زیبا و دلپذیر باید ابروها را به طور مرتب کوتاه کرد، شکل داد و پر کرد. بدین منظور در ابتدای امر شما باید فرم صورت خود را بشناسید. با توجه به فرم صورتتان، شکل متناسب ابروهای خود را پیدا کنید. با کمک ابزارهای مناسب، ابروهای خود را شکل داده و آرایش کنید. اگر شما یاد بگیرید این کار را خودتان در خانه انجام دهید، از شر هزینه های گزاف آرایشگاه در ماه، خلاص خواهید شد. در ادامه برای یادگیری آرایش ابرو با کادولین همراه باشید.

آرایش ابرو

برای اینکه فرم صورت خود را بشناسید. موهای خود را کاملاً به عقب داده و بدون آرایش، نزدیک به آینه بایستید و صورتتان را با دقت بررسی کنید.

آرایش ابرو با توجه به فرم صورت

  • صورت تخم مرغی : پیشانی از چانه پهن تر و استخوان گونه برجسته می باشد. هر مدل آرایش ابرو روی این فرم صورت می نشیند اما بهترین فرم ابرو، ابرو با زاویه کم می باشد.
آرایش ابرو برای فرم صورت تخم مرغی
  • صورت گرد : چانه از مابقی اعضای صورت پهن تر و طول و عرض صورت مساوی می باشد. در این صورت ها هدف از آرایش ابرو کاهش گردی صورت می باشد پس تا می توانید قوس کمان ابرو ایجاد کنید. از ابروهای گرد پرهیز کنید زیرا صورت شما را گردتر می کند.
آرایش ابرو برای فرم صورت گرد
  • صورت قلبی شکل : شبیه صورت تخم مرغی است، فقط در قسمت چانه کوچک شده و به یک نقطه ختم می شود. در برخورد اول تمام نگاه ها به سمت چانه این افراد کشیده می شود. پس هدف از آرایش ابرو برای این صورت این است که تمرکز روی چانه کمتر شده و زیبایی چشم ها بیشتر دیده شود. بنابراین مدل ابروی پهن و تیره و زاویه دار مناسب ترین مدل آرایش ابرو برای این افراد می باشد.
فرم صورت قلبی شکل
  • صورت کشیده : ظاهر درازی دارد، عرض پیشانی، استخوان گونه و فک مساوی است. این دسته از افراد با آرایش ابرو به صورت صاف و بدون منحنی یا زاویه زیبا می شوند.
فرم صورت کشیده
  • صورت الماسی: این نوع صورت خیلی زاویه دارد، شقیقه ها از بقیه اعضای صورت پهن تر است. برای کاهش میزان زاویه ها و پهنی این فرم صورت باید آرایش ابرو منحنی باشد.
فرم صورت الماسی
  • صورت چهار گوش : عرض پیشانی، استخوان گونه و فک مساوی است. استخوان فک کاملا شکل چهارگوش دارد. این دسته از افراد می توانند با آرایش ابرو حالت دار و رو به بالا زیبایی و تعادل را درصورت خود ایجاد کنند.
فرم صورت چهارگوش

آرایش ابرو فارغ از فرم صورت

جدا از اینکه صورت شما چه فرمی دارد، هنگام آرایش ابرو نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. سر ابروهایتان باید از پل بینی‌تان شروع شود. به کمک یک مداد و نگه داشتن آن در اطراف استخوان بینی‌تان می‌توانید این نقطه را پیدا کنید.
  2. دم ابرویتان، می بایست در یک خط فرضی از بینی تا گوشه‌ی چشمتان امتداد یابد. پس ابروهای خود را بیش از اندازه کوتاه نکنید. همینطور دم ابرو همیشه باید کوتاه تر باشد.
  3. خیلی به ابروهای خود قوس ندهید.
نحوه درست آرایش ابرو

آموزش آرایش ابرو

هنگام آرایش ابروها کاملا دقت کنید تا بتوانید آن ها را متعادل و یکسان درست کنید. برای این کار می توانید از ابزار آرایشی هم کمک بگیرید:

  • در ابتدا به کمک شانه ابرو، ابروهایتان را شانه بزنید تا مرتب شوند. سپس با یک ریمل ابرو متناسب با رنگ ابروهایتان، ابروها را رنگ کنید تا پرتر به نظر برسند. با مداد ابرو زیر ابروها یک خط کمرنگ بکشید تا طبیعی به نظر برسد.
  • مجددا” با شانه ابرو، ابروها را رو به بالا شانه کنید تا یکدست شوند و رنگ ریمل ابرو و مداد ترکیب شوند. قسمت هایی از ابرو که حس میکنید هنوز خالی هستند با ریمل ابرو پر کنید و دوباره شانه بزنید.
  • در آخر باید زیر ابروها را روشن تر کنید تا چشم ها مشخص تر شوند. برای این کار از یک کانسیلر یا سایه چشم روشن استفاده کنید البته به مقدار خیلی کم.

همچنین بخوانید : کانسیلر چیست و راهنمای خرید بهترین کانسیلر

خرید ریمل ابرو برای آرایش ابرو

نکات قابل توجه در آرایش ابرو

  • به این نکته دقت کنید که هیچ وقت مداد ابرویی که برای آرایش ابرو انتخاب می کنید بیش از اندازه تیره نباشد، زیرا باعث بالا نشان دادن سنتان می شود.
  • زمانیکه از مداد برای آرایش ابرو استفاده می کنید، باید با یک شانه یا پد آرایشیآن را محو کنید تا محو شود و خیلی واضح به نظر نرسد.
  • شما برای داشتن ابروهایی زیبا و خوش حالت، به یک مداد ابرو احتیاج دارید تا بتوانید ابروهایتان را به شکلی که دوست دارید بکشید. یک سایه مات نیاز دارید تا بتوانید جاهای خالی ابرو را پر کنید. در نهایت یک ژل ابرو می خواهید تا ابروها را بالا نگه دارید. بدین ترتیب آرایش ابرو شما تکمیل می شود.
  • با مداد ابرو ضربه های سریع و سطحی بزنید تا بتوانید مثل موهای ابرو خطوط ریزی را ایجاد کنید.
  • برای اینکه آرایش ابرو شما طبیعی به نظر برسد باید در آخر خطوط آن را محو کنید. راحت ترین روش برای این کار استفاده از یک مداد با نوک تیز است.
خرید مداد ابرو برای آرایش ابرو

یادتان باشد که همیشه آرایش صورت خود را با آرایش ابرو شروع کنید سپس سراغ آرایش بقیه اجزای صورت بروید. و همینطور برای آرایش ابرو ابتدا از وسط ابرو ها که به طور طبیعی پرپشت است شروع کنید و سپس به سراغ انتها و ابتدای ابروها بروید.