خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

کانسیلر چیست و بهترین کانسیلر بازار ایران کدام است؟

کانسیلر چیست ومعرفی بهترین کانسیلر در بازار ایران کدام است ؟
لوازم شخصی برقی

در این مطلب میخواهیم بهترین کانسیلر را به شما معرفی کنیم شناخت و تهیه بهترین مارک کانسیلر اهیمت زیادی دارد. بهترین کانسیلر آن است ک بعد از استفاده، زیر چشم خود هیچ احساس سنگینی نکنید. از ویژگی های مهم یک کانسیلر خوب به ضد تعریق بودن آن می توان اشاره کرد. اگر کانسیلر با عرق کردن بر روی پوست بماسد ظاهری زشت و غیر حرفه ای بر روی صورت شما به وجود می اورد. بی کیفیت بودن کانسیلر باعث می شود پوست شما آسیب جدی ببیند. در ادامه با مجله کادولین همراه باشید تا درباره کانسیلر و کاربردهای آن بیشتر بدانید. همچنین 8 برند معروف تولید کننده کانسیلر را به شما معرفی خواهیم کرد.

کانسیلر چیست ؟

کانسیلر یک ابزار برای زیرسازی و یک دست کردن پوست قبل از انجام آرایش صورت بوده، و هدف افراد برای داشتن پوستی یک دست و آرایشی تمیز و مناسب را عملی کرده است.کانسیلر محصولی با کیفیت برای پنهان کردن ایرادات پوست، مانند لکه و منافذ است. از این محصول در زیر چشم و اطراف بینی بیشتر استفاده می‌شود.

اگر می خواهید به صورت همزمان از کانسیلر و کرم پودر استفاده کنید، ابتدا کرم پودر را به صورت زده و پس از جذب و خشک شدن کامل آن به سراغ کانسیلر آرایشی بروید.

کانسیلر را با انگشتان تمیز، برس یا اسفنج بر روی مناطقی از پوست که رنگ متفاوتی دارند، تیرگی ها و یا نواقص پوستی قرار دهید و به آرامی و ضربه وار آن را پخش نمایید. تا زمانی که هیچ خط مشخصی بین کانسیلر و پوست یا کرم پودر شما وجود نداشته باشد، این کار را ادامه دهید.

کانسیلرهای مایع، کرمی یا با حالتی بین کرمی و پودری نباید بر روی پودر تثبیت کننده آرایش یا پودرهای فشرده استفاده شوند، چرا که ممکن است روی صورت ماسیده شوند. اگر می خواهید از پودر تثبیت کننده بزنید، ابتدا کانسیلر را به پوست زده و صبر کنید تا کامل خشک شود.

در نهایت، کار خود را با پودر تثبیت کننده به پایان برسانید. ممکن است فکر کنید که کانسیلرهای مات نیازی به پودر تثبیت کننده ندارند و بافت خودشان به قدر کافی مات و بادوام است. خودتان می توانید یکبار آن را با پودر و بار دیگر بدون آن امتحان کرده و ماندگاری و دوامشان را با یکدیگر مقایسه نمایید.

کانسیلر چیست

انواع کانسیلر ها

اگر قصد خرید کانسیلر دارید باید بدانید که بهترین کانسیلرها نیز همانند هر لوازم آرایشی دیگری بر اساس معیارهایی خاص به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله این معیارها می توان به نوع پوشش، بسته بندی، بافت و ساختار آن اشاره نمود. مانند کانسیلر مایع ،کانسیلر کرمی ،کانسیلر پودری ، کانسیلر مدادی

همچنین بخوانید : نحوه صحیح رژگونه زدن

کانسیلر کرمی یا جامد

برای انواع پوست خشک، معمولی، حساس و مخلوط به کار می‌رود.  باید توجه داشت که از این نوع کانسیلر در غلظت بالا استفاده نشود، چرا که در صورتی که کیفیت کانسیلر مطلوب نباشد می تواند در خطوط چروک شکسته و باعث ظاهر نامطلوب شود. این نوع از کانسیلر قدرت پخش کمتری دارد. از کانسیلر جامد برای نواحی خاصی از پوست استفاده می‌شود و برای پخش کردن این محصول باید از براشی مناسب بهره گرفت.

کانسیلر جامد

کانسیلر مایع

این نوع از کانسیلر محبوبیت بیشتری نزد آرایشگران دارد و بیشتر خانم‌ها نیز از این محصول استفاده می‌کنند. کانسیلر مایع به راحتی با مواد آرایشی ترکیب می‌شود و روی صورت پخش می‌شود.

این کانسیلر برای همه انواع پوست به جز پوست خیلی خشک مناسب است و بهترین کانسیلر برای پوست چرب است. نحوه استفاده از آن نیز بسیار ساده است و پوشش دهی متوسط رو به بالایی دارند. برای پوشاندن جوش و جای جوش، چین و چروک و لک های وسیع کاربرد زیادی دارد. ماندگاری آن بالاست و مدت زمان طولانی روی پوست باقی می ماند.

کانسیلرهای مایع همان حالت کرم پودرهای مایع را دارند. بهترین کانسیلر ها زمانی که با قلم‌های آرایشی و یا اسفنج ها استفاده می شوند عملکرد عالی دارند. از کانسیلرهای مایع برای ایجاد پوشش و لایه ای روی پوست استفاده می شود، و معمولا زمان زیادی لازم دارند تا این پوشش ایجاد شود.

کانسیلر مایع

کانسیلر پودری

این محصول کاربرد کمتری در آرایشگری دارد. زخم و لکه‌های پوستی کوچک با کانسیلر پودری پوشش داده می‌شود و بهتر است برای استفاده از کانسیلر پودری ابتدا کرم پودر را روی پوست به خوبی پخش کرد.

یکی از بهترین انواع کانسیلرها، انواع پودری آنها است. این کانسیلرها برای استفاده با لوازم آریشی کاربرد دارند. بعضی از کانسیلرهای پودری ممکن است در ظروف مخصوصی فشرده شده باشند و مانند پودرهای صورت فشرده شده باشند. کانسیلرهای پودری سطح متوسطی از پوشش را ایجاد می‌کنند. بهرحال، می توان به راحتی با کرم پودرهای مایع و انواع کرم پودرها از این کانسیلرها استفاده کرد. بسیاری از خریداران ترجیح می دهند از کانسیلرهای پودری و ترکیب آن با کرم پودرها استفاده کنند.

کانسیلر پودری

کانسیلر برای پوست چرب

توجه به این نکته ضروری است که در هنگام خرید به مناسب بودن آن برای پوست خود دقت کنید. هم چنین برای پوست های چرب، از مقدار کمتری از این ماده استفاده کنید چراکه استفاده بیش از اندازه  بر روی پوست های چرب موجب ماسیدن میشود و آرایش شما را خراب می کند.

در خصوص پوست‌های چرب، باید در نظر داشته باشید که تا جایی که ممکن است مانع بسته شدن منافذ پوستتان شوید. استفاده از کرم‌های سنگین و کانسیلرهای استیکی، یکی از عواملی است که باعث پر شدن منافذ پوست شما می‌شود. بنابراین غلظت کانسیلرهای مایع و پوشش‌دهی آنها برای پوست‌های چرب مناسب‌تر است. لازم به ذکر که کانسیلرهای مایع به دلیل بافت روان و سبک، به نسبت کانسیلرهای کرمی و استیکی، ممکن است پوشانندگی کمتری داشته باشند.

کانسیلر پوست چرب

کانسیلر برای پوست های خشک

بهترین کانسیلر برای پوست‌های خشک که حالتی کم‌آب، پوسته پوسته و ترک خورده دارند، کانسیلرهای استیکی و کرمی هستند. این کانسیلرها به دلیل پوشش دهی بالا لایه‌ای کرمی و یکدست روی پوست ایجاد می‌کنند که باعث جلوگیری از خشکی و ترک خوردن پوست می‌گردد. از طرف دیگر کانسیلرهای استیکی نواقصی مانند آکنه یا سایر عفونت‌ها و مشکلات پوستی را محو می‌کنند و پوششی یکدست و طبیعی روی پوست ایجاد می‌کنند.

کانسیلر پوست چرب

کانسیلر تمام کننده آرایش صورت

پس از زدن کرم پودر و پرایمر پوستتان فوق العاده خواهد بود، اما برای زیبایی هرچه بیشتر، پوشاندن قرمزی صورت، لک ها و حلقه سیاه دور چشم بهترین گزینه استفاده از کانسیلر است.

اتمام آرایش

کانسیلر قبل یا بعد کرم پودر استفاده کنیم ؟

اگر می خواهید از کرم پودر، کانسیلر استفاده کنید، ابتدا پرایمر را به صورت زده و پس از آن کرم پودر بزنید، آخرین گام زدن کانسیلر است. بین هر مرحله باید به اندازه کافی صبر کنید تا پوستتان کامل خشک شود. کانسیلر رو اگر بعد گرم پودر استفاده کنید تاثیرگذاری کمتری دارد

کانسیلر قبل یا بعد کرم پودر

کانسیلر سلکت کاور آپ

کانسیلر سلکت کاور آپ یکی از برترین محصولات کمپانی معروف لوازم آرایشی مک می باشد که به جرات می توان آن را به عنوان بهترین مارک کانسیلر برای پوست چرب معرفی نمود. این کانسیلر با قدرت پوشانندگی بی نظیری که دارد، توانسته در میان خانم ها خصوصا خانم هایی که پوست چرب و پر جوشی دارند، محبوبیت زیادی را به دست آورد. از آن جایی که کانسیلر select cover up بهترین کانسیلر مایع است، استفاده از آن بسیار راحت است و نسبت به مدل های مشابه ماتیکی ماندگاری بالاتری دارد. همچنین رنگ روغنی مات آن باعث می شود تا پوست جلوه طبیعی خود را حفظ نماید.

کانسیلر مک مدل سلکت کاور آپ

کانسیلر فیت می میبلین

کانسلیر فیت میبلین لک های تیره و قرمزی دور چشم را از بین میبرد و دارای کیفیت عالی و بافتی سبک  پوشانندگی خوبی دارد و دارای ماندگاری بالا است با دارا بودن خواص ویژه باعث جلوگیری از بروز حساسیت شده و فاقد چربی است برای پوششی یکدست برای از بین بردن عیوب پوست مناسب است یکی از بهترین ویژگی های این کانسیلر  پوشش دهی  کامل و بدون نقص آن می باشد

کانسیلر میبلین مدل فیت می

کانسیلر جتنل تاچ بلک دایموند مای

این کانسیلر یکی از بهترین محصولات مای است ک دارای ماندگاری بالا ک مخصوص پوست های چرب است این کانسیلر، پوشش دهی تیرگی و چین و چروک دور چشم می باشد. ترکیبات ضد چروک به کار رفته در آن منجر می شود که پوست اطراف چشم بدون هیچ گونه چین و چروکی باقی بماند و چهره ای جوان و شاداب را برای شما ب وجود آورد.این کانسیلر برای کسانی ک داری پوست خشک هستند مناسب نیست.

کانسیلر فیت می میبلین

کانسیلر استیکی فلورمار

کانسیلر فلورمار با ترکیبات غیر روغنی نواقص پوست را پوشش داده و به آن نمایی صاف می بخشد. ساختار نرم آن ضمن ایجاد احساس راحتی به پوست اطراف چشم میبخشد و برای افرادی که از آرایش به صورت مداوم و در طول روز استفاده میکنند گزینه مناسبی بشمار می آید. این کانسیلر به آرایش چشم و استفاده از سایه جهت زیر سازی مناسب تر و ماندگاری بیشتر کمک می کند. از ویژگی های دیگر کانسیلر فلورمار می توان به فرمولاسیون ضد پیری اشاره کرد که در واقع از پوست در برابر پیری زود روس محافظت میکند.

کانسیلر استیکی فلورمار

کانسیلر مایع اپیلینگ شون

پوشانندگی بالا به پنهان شدن سیاهی دور چشم و کم شدن پف آن کمک میکند و چشمان شما را دوست داشتنی خواهد کرد.این کانسیلر ویژگی ضد چروک دارد و به همین دلیل باعث محو خطوط ریز اطراف چشم پس از استفاده می‌شود. همچنین استفاده از روغن بادام، ضمن تغذیه پوست اطراف چشم، رطوبت مورد نیاز را تامین کرده و لطافت طبیعت را به پوست هدیه می‌کند.

کانسلیر مایع اپیلینگ شون

کانسیلر کاور آپ کالیستا

کانسیلر شون محصولی است با پوشانندگی متوسط که برای انواع دور چشم مناسب است. اگر تیرگی دور چشم شما بسیار عمیق و پررنگ است این کانسیلر برای شما انتخاب مناسب نخواهد بود. البته یکی از پرفروش ترین کانسیلرهای موجود در بازار است . این محصول برای انواع پوست ها قابل استفاده است . رنگی روشن و قابل قبول ، سبک ، پوشش یکدست و مناسب دور چشم و رنگ دهی عالی از ویژگی های منحصر بفرد این محصول است.

کانسیلر کاور آپ کالیستا

کانسیلر مایع نوت

این برند دارای رنگ بندی خوبی است و نکته مهم دیگر راجع به آن این است که بسیار مناسب برای کاور خصوصا تیرگی های دور چشم است . اگر برای آرایش روزانه خود به دنبال یک کانسیلر مناسب هستید پیشنهاد می کنیم کانسیلر نوت را تست کنید .کانسیلر مایع نوت یک پوشاننده بسیار قوی بوده که تنها با یک مرتبه استفاده تیرگی های اطراف چشم و عیوب پوست را پوشش می دهد. این کانسیلر حاوی پروتئین سویا و روغن معجزه آسای آرگان بوده و از پوست حساس اطراف چشم در مقابل آسیب های محیطی و رادیکال های آزاد موجود در محیط محافظت می نماید.

کانسیلر مایع نوت

همچنین بخوانید : مدل رژلب برای انواع رژلب ها

کانسیلر اچ دی HD گلدن رز

کانسیلر اچ دی گلدن رز، دارای بافت سبک و فرمولاسیون با کیفیت می باشد. این کانسیلر محصول جدید از برند گلدن رز است که به راحتی با پوشش عالی که دارد لک ها و نواقص پوست صورت را میپوشاند و سیاهی دور چشم را محو میکند. کانسیلر اچ دی گلدن رز بهترین کانسیلر که ، دارای spf15 بوده که از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت میکند. مواد درون این محصول به صورت مایع بوده و وجود اپلیکاتور منحصر به فرد این محصول را از سایر کانسیلرهای برند گلدن رز مجزا میکند. که سبب میشود استفاده از آن را آسان و راحت تر گردد.کانسیلر اچ دی گلدن رز را می توان یکی از بهترین ها معرفی کرد.

کانسیلر اچ دی گلدن رز

نتیجه گیری :

دوستان و همراهان همیشگی ما تلاش کردیم بهترین مشاور شما در راه رسیدن به پوستی بی نقص و زیبا باشیم و از اینکه شما را در کنار خود داشتیم ؛ بسیار خوشحالیم . ما در این راه به معرفی کانسیلر پرفروش روز دنیا پرداختیم.شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که به جای استفاده از چند رژ لب و خط چشم از لوازم آرایش‌های جدیدی استفاده کنید. به این ترتیب بدون زحمت خاصی آرایش شما چند درجه زیباتر از قبل جلوه خواهد داشت. استفاده از بهترین کانسیلر قطعا آرایش شما را به یک آرایش کاملا حرفه‌ای هالیوودی نزدیک‌تر خواهد کرد.امیدواریم با کمک مطالبی که با شما در میان گذاشتیم ؛ توانسته باشیم کمکی در راه رسیدن به زیبایی پوست و صورت به شما عزیزان ارائه کرده باشیم