تا 70% تخفیف + خرید اقساطی

اشتباهات رایج در آرایش عروس

اشتباهات رایج در آرایش عروس

روز عروسی برای یک زن زیباترین و رویایی ترین روز زندگی اش می باشد. هر زنی از زمانی که فقط یک دختربچه کوچک است برای چنین روزی در ذهنش برنامه ریزی می کند. وقتی روز موعود فرا می رسد، کارهای زیادی باید آماده و اجرا شوند. یکی از این موارد ظاهر مناسب آرایش عروس است. انجام این کار به مراحل مختلفی نیاز دارد : از آماده سازی پوست برای درخشان شدن آن گرفته تا تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی آرایش شما را انجام دهد. همینطور انتخاب آرایشی که برای صورت شما مناسب باشد نیز اهمیت بالایی دارد. نوع آرایش عروس به محل برگزاری مراسم عروسی نیز بستگی دارد. طبیعتا” مدل آرایشی که برای فضای باز انتخاب می شود با مدل آرایش فضای بسته متفاوت است. برای آشنایی بیشتر با مدل های مختلف آرایش صورت عروس و جلوگیری از اشتباهات آرایشی در روز عروسی، در ادامه با مجله کادولین همراه باشید.

اشتباهات رایج در آرایش عروس

آرایش صورت شما در روز عروسی باید بسیار خاص و حرفه ای باشد. با اجتناب از اشتباهات زیر زیبایی چهره خود را در این روز مهم به خطر نیاندازید.

اشتباهات رایج در آرایش عروس

1. تیره کردن بیش از حد چشم ها

استفاده بیش از حد از رنگ های تیره و مشکی در آرایش روز عروسی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. دقت کنید که رنگ سایه چشم نباید متمایل به رنگ های دراماتیک و تیره باشد.

آرایش چشم تیره

2. ابروها در آرایش عروس

ظاهر ابروها بر روی تمام صورت و زیبایی شما تاثیر می‌گذارد. بهتر است که رنگ ابروها با رنگ موها و رنگ کلی آرایش عروس هماهنگ باشد. همچنین شکل ابرو طبیعی باشد.

مدل آرایش ابرو

3. امتحان کردن یک مدل غیرمتعارف آرایش عروس

هرگز در روز عروسی خود از آرایشگرتان درخواست آرایش سنگین و غلیظ نکنید. شما فقط باید در روزعروسی خود زیبا به نظر برسید.

4. استفاده نادرست از رژگونه

برخی آرایشگران برای نمایان کردن گونه ها باعث غیر طبیعی شدن آرایش می شوند.

مدل رژگونه برای آرایش عروس
مدل

همچنین بخوانید : نحوه صحیح رژگونه زدن

5. عدم استفاده از لوازم آرایش ضدآب

شما در روز عروسی باید از صبح تا آخر شب آرایش صورت خود را حفظ کنید. پس باید لوازم آرایشی به گونه ای انتخاب شوند که در اثر عرق کردن خراب نشود.

6. عدم آماده سازی پوست

برای اینکه آرایش عروس کاملا” روی پوست صورت بنشیند مراقبت از پوست را فراموش نکنید. مرطوب نگه داشتن پوست ولایه برداری آن قبل از روز عروسی به شما کمک بزرگی می کند.

پاکسازی پوست

7. نادیده گرفتن آرایش بدن

قطعا” آرایش عروس فقط به صورت ختم نمی شود. بسته به مدل لباس عروس باید تا جایی که یقه لباس باز است، بدن را آرایش کرد.

8. استفاده از برق لب

برق لب معمولا” برای مدت زمان کوتاهی دوام می آورد. شما در روز عروسی یک مراسم طولانی مدت پیش رو دارید پس استفاده از برق لب توصیه نمی شود.

9. مراجعه به سالن زیبایی نامعتبر

هزینه آرایش عروس در سالن های شناخته شده بالا می باشد. مزیت سالن زیبایی خوب این است که از لوازم آرایشی باکیفیت استفاده می کند. در نتیجه شما ظاهر بهتری پیدا می کنید و ارزش هزینه کردن را دارد.

10. استفاده بیش از حد از هایلایتر

آرایش عروس نباید درخشان باشد. براق بودن آرایش باعث خراب شدن عکی های شما در روز عروسی می شود. پس بهتر است که از مقدار کمی هایلایتر فقط در قسمت گونه ها استفاده شود.

استفاده از هایلایتر روی گونه ها

نکات قابل توجه در آرایش عروس

در روز عروسی شما در کل روز در مرکز توجه همه مهمانان قرار دارید. آرزوی هر عروسی است که زیباترین و ماندگارترین عکس ها را از روز جشن داشته باشد.

1. انتخاب رنگ پوست برای آرایش عروس

اگر رنگ پوستتان مناسب نباشد و یا چرب و بی رنگ باشد زیبا به نظر نخواهید رسید. اولین اولویت این است که پوستتان عالی باشد سپس به سراغ آرایش مابقی اعضای صورت بروید.

رنگ پوست

2. سفید کردن دندان ها

رنگ دندان ها در زیبایی لب های شما تاثیر دارد. می توانید با مراجعه به دندانپزشک یا محصولات موجود در بازار این کار را انجام دهید.

تاثیر رنگ دندان در آرایش عروس

3. مژه ها در آرایش عروس

برای بزرگ تر دیده شدن چشم ها می توانید آن ها را با فرژه، حالت دهید. راه دیگر استفاده از مژه مصنوعی برای عروس می باشد.

مدل آرایش مژه

4. انتخاب چشم ها یا دهان در آرایش عروس

کار کردن زیاد روی هردو باعث می شود که صورتتان مسخره دیده شود. قانون پایه ای آرایش این است که روی چشم یا دهان خود تمرکز کنید.

5. نگه داشتن رژلب

داخل لب ها را با خط لب پر کنید و روی آن را رژلب بزنید. می توانید به کمک یک مسواک قدیمی و کمی وازلین لب ها را لایه برداری کنید.

نکته آخر :

به خاطر داشته باشید که شما قرار نیست در روز عروسی چهره خود را کاملا” عوض کنید. آرایش عروس باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر اینکه زیبا است طبیعی هم باشد. در غیر اینصورت چند سال بعد وقتی به آلبوم عکس هایتان نگاه کنید از انتخاب آرایش خود پشیمان خواهید شد.