خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

کاشت ناخن چیست؟ آموزش کاشت ناخن با فرمر

آموزش کاشت ناخن با فرمر
لوازم شخصی برقی

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.کاشت ناخن به اصطلاح به معنی قرار دادن یک ناخن مصنوعی بر روی ناخن طبیعی است تا از این طریق ناخن های بلند و یک دست و زیباتری برای شما به وجود آید. برای افزایش مقاومت یک ناخن مصنوعی از نوعی پودر و مایع مخصوص و ژل استفاده می کنند،و بعد از انجام دادن این مراحل مانیکور و سوهان کشی و یکسان کردن ناخن ها را در کاشت ناخن انجام می دهند.در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از روش های کاشت ناخن با فرمر را به شما آموزش بدهیم.

کاشت ناخن با فرمر

در کاشت ناخن با فرمر، از تیپ استفاده نمیشه و مواد مخصوص کاشت ناخن مستقیما بر روی ناخن طبیعی قرار میگیرند و برای اینکه شکل و فرم ناخن بعد از کاشت ناخن کاملا یکدست و مرتب باشه، بعد از مانیکور ناخن و استفاده از مواد ضد قارچ بر روی ناخن طبیعی، یک فرمر مخصوص به دور انگشت و ناخن قرار داده میشه و متناسب با سلیقه و نظر شما، بلندی و فرم ناخن انتخاب و انجام میشه.

عکس فرمر

همچنین بخوانید: 5 روش تمیز کردن برس ریمل

مراحل کاشت ناخن با فرمر

یکی از مطالب پر طرف دار کاشت،ناخن کاشت با فرمر است که در بسیاری از موارد در کاشت ناخن لازم است تا از فرمر که یک ابزار برای بلند کردن قد ناخن می باشد، این روش می تواند جایگزین کاشت ناخن شود. امروزه فرمر ناخن دارای طرفداران بسیاری است. در فرمر چند بار مصرف که ترکیب فلز و طلق است، می توان چندین بار استفاده نمود اما در نوع یک بار مصرف که عموما از جنس طلق یا کاغذ ساخته شده اند، تنها می توان یکبار استفاده نمود. این فرمر ها به صورت رولی در بازار وجود دارند و دارای قدرت چسبندگی به نسبت کمی می باشند. استفاده از این دسته بسیار آسان تر بوده و البته انعطاف بهتری نیز دارد. به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با همراه باشید تا تمامی نکات از صفر تا صد آموزش کاشت ناخن با فرمر و مراحل انجام آن را به شما آموزش بدهیم

1_کوتیکول های اضافه را بالا میزنیم.

مراحل کاشت فرمر

2_کوتیکول های اضافه را حذف می کنیم فرمر را در این مرحله از روی رول جدا نمایید و اگر نیاز بود، مطابق با اندازه ناخن آن را برش دهید. سپس لبه های فرمر را به یکدیگر چسبانده و آن را زیر ناخن قرار داده و محکم بچسبانید. در این مرحله لازم است که دقت نمایید، فرمر ها نباید کج زیر ناخن قرار گیرند.

3_ با استفاده از سوهان ناخن بر روی ناخن خش میندازیم و بعد ضد قارج میزنیم هر اندازه مواد گذاری شما با دقت بیشتری انجام شود، سوهان کشی آسان تر و کوتاه تر خواهد بود. قبل از سوهان کشی لازم است تا چسب فرمر باز شود. به کمک سوهان می توانید به ناخن فرم دهید.برای جلوگیری از ایجاد قارچ ناخن سطح صدف تمامی ناخن ها را به ضد قارچ آغشته کنید.

سوهان کشی ناخن

 4_فرمر را زیر ناخن تنظیم می کنیم.

5_ قبل از شروع مواد گذاری سطح صدف ناخن را با پرایمر آغشته کنید.پرایمر کمک می کند که مواد بهتر به ناخن بچسبد و از هوا گرفتن کاشت جلوگیری می کند.

6_ در ادامه آموزش کاشت ناخن با فرمر قلم را با لیکوئید و سپس با پودر آغشته می کنیم و از سر ناخن مواد را می گذاریم موادگذاری را از محل تلاقی ناخن طبیعی و فرمر شروع کنید.فرمر دارای خط هایی است که به کمک آنها می توانید مواد گذاری تمام ناخن ها را هم اندازه انجام دهید.

گذاشتن مواد روی ناخن

7_قبل از شروع سوهان کشی، چسب فرمر را باز کنید و به سمت پایین بکشید و از ناخن جدا کنید.با استفاده از سرسوهان الماسه استوانه سرگرد، ناهمواری های سطح ناخن را از بین ببرید.به وسیله سر سوهان مانیکور استوانه دورگیر، دور گیری مواد را انجام دهید و ناهمواری های دور ناخن را از بین ببرید.برای فرم دهی روی ناخن با سرسوهان الماسه استوانه، فرم روی ناخن را درست کنید و رد سر سوهان دورگیر را از بین ببرید.آخرین مرحله از سوهان کشی فرم دهی ناخن با استفاده از سوهان دستی است.با استفاده از سوهان دستی فرم بغل و بالای ناخن را درست کنید.اگر در مرحله موادگذاری فرم را درست ایجاد کرده باشید این مرحله راحت و در زمان کمتری انجام می شود.

سوهان کشی ناخن

8_ پس از اتمام مرحله سوهان کشی با استفاده از سرسوهان کاغذی نرم، ناهمواری هایی که ممکن است بر روی کاشت ناخن باقی مانده باشد را از بین ببرید. در این مرحله رد سرسوهان الماسه و سوهان دستی نیز از بین می رود. اگر تمایل به استفاده از لاک ژل را دارید، پس از استفاده از سرسوهان کاغذی می توانید از لاک ژل استفاده کنید اما اگر تمایل دارید که از لاک معمولی استفاده کنید پس از استفاده از سرسوهان کاغذی به کمک بافر سطح ناخن را صاف کنید و سپس از لاک استفاده کنید.

 کشیدن بافر روی ناخن

9_خط و خش های  ریز را از بین میبریم.

از ببین بردن خط و خش ناخن

10_برای براق شدن ناخن پولیش ناخن میزنیم.

11_مرحله آخر برای براق شدن بیشتر و برای نرم کردن کوتیکول های زبر شده روغن کوتیکول میزنیم.

روغن کوتیکول

آشنایی با انواع فرمر

فرمر ها اگر به صورت یکبار مصرف باشند در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. 

کاشت ناخن با فرمر پروانه ای

کاشت ناخن با فرمر پروانه ای مدرن ترین نوع فرمر است.استفاده از آنها بسیار آسان است زیرا به راحتی بسته می شوند و می توانند ناخن را بلند تر جلوه دهند.

فرمر پروانه

کاشت ناخن با فرمر ذوزنقه ای

نصب این نوع فرمر نسبت به دیگر فرمر ها دشوار تر می باشد اما از مواد پودری و ژله ای می توان برای آن نقش دادن به ناخن استفاده کرد.

فرمر ذوزنقه ای

همچنین بخوانید: معرفی انواع کرم ضد آفتاب

کاشت ناخن با فرمر مستطیلی

نوع مستطیلی تقریبا امروزه کاربردی ندارد. این مورد معمولا از جنس فلز بوده و انعطاف پذیری کمی دارد. معمولا از این دسته برای ناخن های کشیده استفاده می گردید.

فرمر مستطیل

کلام آخر

امروزه بانوان بسیاری به دنبال آموزش کاشت ناخن به عنوان یک تخصص آرایشی با درآمد خوب وبالا بوده و در پی يافتن راه هايی برای بالا بردن اطلاعات و تکنیک های کاشت ناخن مي­باشند.ما سعی کردیم یکی از روش های آموزش کاشت ناخن با فرمر را به شما آموزش دهیم.شما می توانید تجربیات خود را راجب آموزش با فرمر در قسمت نظرات با مادر میان بگذارید.