خرید اقساطی بدون ضامن، چک و سفته

نحو صحیح پاک کردن آرایش چشم

نحو صحیح پاک کردن آرایش چشم
لوازم شخصی برقی

در هنگام پاک کردن آرایش چشم با توجه به حساس بودن چشم ضروری و لازم است با روش صحیح پاک کردن آرایش چشم آشنا بشویم . پاک کردن آرایش چشم یکی از مهم ترین مراحلی است که باید برای پاک کردن آرایش خود طی کنید، چون چشم یکی از حساس ترین اعضای بدن است. برای اینکه چشمانی سالم داشت باشید و چین چروک اطراف چشم را به تاخیر بیندازید، همیشه باید آرایش چشم خود را پاک کنید و هرگز با آرایش نخوابید. ما در این مقاله به نحو صحیح پاک کردن آرایش چشم می پردازیم.

نحو صحیح پاک کردن آرایش چشم

 فراموش نکنید بهتر است یک پاک کننده آرایش خوب تهیه کنید.این از آن مواردی است که خرج کردن پول بیشتر به نفع سلامت پوستتان خواهد بود.مارکهای معروف تجاری لوازم آرایش، به طور معمول پاک کنندههای خوبی نیز به بازار عرضه میکنند .

برای پاک کردن آرایش چشم، از مواد پاک کننده آرایش که ویژه چشم است، استفاده کنید.چشمان شما بسیار حساس هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند .

آرایش صورت شما مانند کرم پودر و رژ لب به راحتی به وسیله پاک کننده های آرایشی که پایه آبی دارند، از روی پوستتان پاک میشوند.ولی آرایش چشم مثل سرمه، ریمل و خط چشم نیاز به مواد پاک کننده قویتری دارند.این مواد پاک کننده باید پایه روغنی داشته باشند تا این مواد آرایشی سمج را از چشمان شما پاک کنند .

یکی از نحو صحیح پاک کردن آرایش چشمانتان، این است که از حرکات ملایم تر دستتان روی پوست اطراف چشم استفاده کنید چون پوست این نواحی بسیار حساس است و امکان آسیب دیدن و چروک خوردن آن زیاد است .

مراحل نحو صحیح پاک کردن آرایش چشم

برای پاک کردن آرایش باید از یک تمیز کننده مناسب استفاده کرد.آرایش چشم ها سخت ترین جای کار است.اما ما به شما مراحل پاک کردن آرایش چشم را به راحت ترین روش آموزش می دهیم.

همچنین بخوانید : تاثیر آرایش ابرو در چهره افراد

مرحله اول: استفاده از شامپو بچه

هرچند که انواع پاک کننده های چشمی در بازار وجود دارد، اما احتمالا همه توانایی خرید آن ها را ندارند و یا اصلا تمایلی به خرید آن ها از خود نشان نمیدهند. زیرا میتوان با کمک روش های ساده تری آرایش چشم ها را پاک کرد. یکی از این روش ها استفاده از شامپو بچه است. شامپو بچه نسبتا قیمت کمتری دارد و نوعی شوینده قوی است که با پوست های نازک، حساس و ظریف بسیار سازگار است. بنابراین از آنجایی که چشم ها حساس هستند برای پاک کردن محصولات آرایشی آن، میتوان از شامپو بچه کمک گرفت.پاک‌کننده‌های مخصوص آرایش چشم معمولا گران قیمت هستند. اگر زیاد اهل آرایش کردن نباشید، لزومی ندارد که برای یک بار آرایش چشم، پاک کننده مخصوص آرایش چشم بخرید. با شامپو بچه با قیمتی مناسب می‌توانید آرایش چشم را پاک کنید بدون اینکه چشمان‌تان دچار سوزش شود.اگر نه شامپو بچه و نه پاک کننده های گریم ارزان قیمت برای پوست حساس شما کارساز نیستند، مجبورید برای پاک کردن محصولات آرایش چشمی از انواع پاک کننده های گران قیمت تر استفاده کنید که از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و مخصوص پوست های حساس باشند.

عکس شامپو بچه

مرحله دوم: چشم و اطراف آن را با آب گرم مرطوب کنید

بعد از پاک کردن آرایش، شامپو را با لیف یا پنبه از روی صورت پاک کنید و با آب ولرم شست‌وشو دهید. سپس با حوله، اطراف چشم را خشک کنید.

اگر شامپوی بچه برای پاک کردن آرایش چشم‌های شما مناسب نبود، روش‌های دیگر را امتحان کنید.

شستن صورت با آب ولرم

کلام آخر:

اگر زیاد آرایش می‌کنید و در واقع هر روز چشم‌های خود را آرایش می‌کنید، باید از پاک کننده مخصوص آرایش چشم استفاده کنید. همچنین اگر پوست‌ حساسی دارید یا شامپوها و پاک کننده‌های ارزان آرایش برایتان کارآمد نبود، چاره‌ای ندارید جز اینکه از پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید.